Здравейте,
колата е Corolla E12 1.4 VVTi.
В последно време Королата пали трудно или по-точно не всеки път запалва,при повторно завъртане на ключа запалва,но стартера върти сякаш по-дълго./В момента не я карам аз - та затова и обяснението е такова./
Колата е на 80 000 км реални:
-акумулатор-а е Bosch Silver-най-големия събиращ се в тавата на 1 сезон-замерил съм го с мултицет 12.6-12.8 V при истинал двигател;
-свещите са сменяни преди около 5 000 км с Denso Iridium Power IK16 от колегата todortvm - трябва да са от US;
-въздушен филтър - сменян преди 7 000 км/неоргинален/;
-масло предстои смяна след месец-два/сменяно е преди 10 000 км ,но първо ще настъпи 1 година - помня,че е 5W40 пълна синтетика/;
-горивен филтър - сменян е в Тойота на 35-40 000 км - мисля че беше под задните седалки;
Притеснява ме,един свистящ шум при запалване при ниски обороти,който аз определих като пистов ремък - когато сменях свещите зимата майстора ми каза че една от ролките е тръгнала,но имало още хляб в нея.
Тъй като смятам,че нямам достатъчен опит ще Ви помоля за идеи предвид горните факти.До момента 6г. или над 80 000 км съм сменял само консумативи + един акумулатор и две крушки за късите - надявам се това спокойствие да продължи.
Благодаря Ви предварително.
[Corolla E12]Трудно запалване
Колега, и при мен е горе долу така с паленето. Пали (не винаги) след 4-5 "оборота" на стартера. Едни познати от ТМАуто ми казаха, че някой екземпляри от този модел така си правели. Всичко идвало от компютъра и не било проблем. На мен засега не ми се дават пари за диагностики и т.н.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
Колеги аз имам същите симптоми, само че с 1.6 ввти, просто още не съм
сменил свещи от както я купих и силно се надявах да е това...
В сервиза, който ходя не ми препоръчаха иридиум свещи, по-евтините
били по-добър вариант освен това, че се сменят по-често (все пак в
опътванията пише: SK16R11 (DENSO made) или IFR5A11 (NGK made) на
192 хил. км)
Относно предполагаемия проблем в инжекциона (ECM-a), не мога да го
приема лесно, по-скоро напомня на проблемен сензор(но кой точно ...),
конектор към ECM-a...
В края на краищата ECM-a е един компютър, при него не би трябвало
да възникне проблем. Или ако възникне такъв няма да можеш да
запалиш вообще. Освен това нямам записани диагностични грешки,
а като гледам таблицата доста от тях водят до потенциален проблем в
ECM-a.
сменил свещи от както я купих и силно се надявах да е това...
В сервиза, който ходя не ми препоръчаха иридиум свещи, по-евтините
били по-добър вариант освен това, че се сменят по-често (все пак в
опътванията пише: SK16R11 (DENSO made) или IFR5A11 (NGK made) на
192 хил. км)
Относно предполагаемия проблем в инжекциона (ECM-a), не мога да го
приема лесно, по-скоро напомня на проблемен сензор(но кой точно ...),
конектор към ECM-a...
В края на краищата ECM-a е един компютър, при него не би трябвало
да възникне проблем. Или ако възникне такъв няма да можеш да
запалиш вообще. Освен това нямам записани диагностични грешки,
а като гледам таблицата доста от тях водят до потенциален проблем в
ECM-a.
Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V
Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bien и 8 госта