Няколко въпроса за Корола Е12
Няколко въпроса за Корола Е12
Скоро се сдобихме с една Корола Е12 3ZZ-FE мотор. Та има-няма 100 километра след като я изкарахме от автокъщата светна енджин чека. Закарахме я на диагностика в Тиксим Пазарджик и там казаха че проблема идвал от датчика за температурата на входящия въздух(за който искаха над 400 лева). Та да попитам къде се намира тая пущина и възможно ли е да гори повече от колкото показва на б.к. задари тоя датчик? Намира ли се втора ръка или трябва да събираме за нов?
Другия ми въпрос е от къде мога да си купя крушки за централната конзола? Две за копчетата на климатроника и една за копчето на авариините.
Поздрави!
Другия ми въпрос е от къде мога да си купя крушки за централната конзола? Две за копчетата на климатроника и една за копчето на авариините.
Поздрави!
'85 Toyota Corolla/AE80; 1.3 2A/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
От България, такъв датчик ще намериш доооста трудно на поносима цена. Ей сега чакам отговор за такъв датчик, но за Рав4 -ка от Англия, като надали ще надхвърли 160лв с доставката
Ако искаш, пиши ми, ще питам и за твоята, но ми дай номера, който пише върху датчика. А той се намира веднага след кутията на въздушния филтър, с две болтчета е захванат диагонално.



- Прикачени файлове
-
- Детайлна снимка!
- DSC00109.jpg (351.69 KiB) Преглеждано 3122 пъти
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Опитай 2 начина за ремонт преди да търсиш нов:
1. Провери куплунга за окисляване (често се случва след измиване на ДВГ от автоджамбазите) - почисти го внимателно и го напръскай с контакт шпрей. Откачи акумулатора за 10 мин., после го свържи отново и покарай.
2. Ако въпреки тази процедура пак светне "Check engine" премерете с мутицет кабела, който води до датчика. Възможно е да е с нарушена цялост на някой от проводниците, защото при смяна на въздушния филтър монтьорите си спестяват откачането на куплунга и кабела е подложен на силно дърпане.
Успех!
1. Провери куплунга за окисляване (често се случва след измиване на ДВГ от автоджамбазите) - почисти го внимателно и го напръскай с контакт шпрей. Откачи акумулатора за 10 мин., после го свържи отново и покарай.
2. Ако въпреки тази процедура пак светне "Check engine" премерете с мутицет кабела, който води до датчика. Възможно е да е с нарушена цялост на някой от проводниците, защото при смяна на въздушния филтър монтьорите си спестяват откачането на куплунга и кабела е подложен на силно дърпане.
Успех!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
По принцип този датчик, ако твоя е същия, подлежи на почистване със спрей за почистване на карбуратори.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... 2e48585e3a
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... 2e48585e3a
Последно промяна от didak на 11 Май 2010 09:32, променено общо 1 път.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Какво да му чистиш на температурен датчик освен куплунга? 
Много интересно, до къде я докара Джони с този проблем, нищо не пише?

Много интересно, до къде я докара Джони с този проблем, нищо не пише?

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Извинявам се, ама много именници тия дни, събори и други работи biggrin.gif и не съм бил около колата. А аз си мислех, че тва и е дебитомера и си го търся тоя темп. датчик като луд. biggrin.gif
А може ли да се премери тоя датчик с мултицета?
А може ли да се премери тоя датчик с мултицета?
'85 Toyota Corolla/AE80; 1.3 2A/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
трябва да има в репеар мануала как се мери като ти дава номера на грешката (Енгин чека)djoni написа:Извинявам се, ама много именници тия дни, събори и други работи biggrin.gif и не съм бил около колата. А аз си мислех, че тва и е дебитомера и си го търся тоя темп. датчик като луд. biggrin.gif
А може ли да се премери тоя датчик с мултицета?
Ето го датчика:

Аз такъв спрей за почистване на катализатори сефте чувам?
Буксата по чиста неможе да бъде, но утре ще премеря датчика
В http://www.toyodiy.com го изкарва 111 евро, в Тиксим ми искаха 420 лева.
Аз ли нещо прпоускам или?
Ето какво казва мануала, за който изобщо не се сетих

П.П: За крушките по таблото никой нищо не каза.
Аз такъв спрей за почистване на катализатори сефте чувам?




Ето какво казва мануала, за който изобщо не се сетих

П.П: За крушките по таблото никой нищо не каза.

'85 Toyota Corolla/AE80; 1.3 2A/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
ами в менюала ти е описано отлично процедурата при която се замерва-ако бях на твое място бих процедирал така-един мултицет със двойка за мерене на температура(продават се по магазините за електроника ако не можеш да намери) ,слагам датчика във фризера като меря и температурата с мултицета(там е около -15 ,-20 градуса и сравнявам със тези които са дадени по каталог,след това за + 20 градуса на атмосферен въздух сега температурите са толкова а за + 60 градуса или във загрята вода като меря с мултицета или го загрявам леко със сешоара ..целия номер е да провериш дали характеристиката на датчика отговаря ,след това меря дали имам постоянно напрежение до датчика(а с това се проверява дали захранващите проводници не са прекъснати също) и ако има паля колата и проверявам дали датчика работи с волтметър(трябва напрежението да се променя в зависимост от температурата на въздуха или от дебита,ако е дебитомер ...нищо сложно няма в процедурата
Днес почистих датчика се един контактен спрей(дават го за почистване на букси и други такива работи). От страната на въздушния филтър се беше зацапал яко: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2792 ... Q1fmhp.JPG, а от страната откъм двигателя си беше лъскав: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2379 ... kpbNuq.JPG. Сега и от двете страни е чист. Премерих го и с мултицет. Самия дебитомер си работи, но за темп. датчик неможах да го премеря точно, защото температурата около него беше по-голяма от 20 градуса. Даде ми 1.7кОм, а не 2.68 както го даваха за 20 градуса. Друго има ли да се чисти по тоя дебитомер? Изчистих и грешката и сега ще чакам да видя дали ще светне отново. 

'85 Toyota Corolla/AE80; 1.3 2A/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта