
Пасат,ауди а4-съвет да сменям ли авенсис-а?
що ли никой не произвежда двигатели с помпа-дюза-системата а само и единствено малоумниците от ВАГ biggrin.gif и защо ли си мислеха че ще завземат планетата с тая"помпа-дюза"произвеждайки я и опитвайки се да я усъвършенстват в продължение на....около 8 години докато "белите" хора усъвършенстваха комънрейл????????даже мисля че шкодите още излизат от завода с пд-мотори.който е запознат с дизеловите агрегати никога няма да си купи кола с такъв двигател---да не говорим че наща нафта скапва за норматив тия "дюзи"а шума на мотора е като на 30-годишен дизелов форд с изпаднали грънци biggrin.gif 

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.Иначе за шуме е шумен наистина и мен ме дразни.Ама пък с 4 човека и багаж на 6-та със 130 по борд 5,2-фо да иска повече човек от такъв разход и такава тежка кола.sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif
да бе наистина голяма част от тировете били ПД сега чатих с един познат дето само с камиони се занимаваFido Dido написа:А при камионите не е необходимо да покриваш нормите....IVOtuning написа:Mislq 4e PD e smeneno za6toto ne pokriva normite na zamyrsqvane.
Kato sistema e dostaty4no nadejna, zatova i pove4eto kamioni sa PD.
Последно промяна от sacho7803 на 05 Май 2010 23:49, променено общо 1 път.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Neobhodimo e, 4e i pove4e ot avtomobilite, no fakt e 4e po4ti vsi4ki novi kamioni izlizat s PD. Sega za6to e taka - ne znam to4no, no ot tova si pravq izvoda, 4e sa dostaty4no nadejdni....Fido Dido написа:А при камионите не е необходимо да покриваш нормите....IVOtuning написа:Mislq 4e PD e smeneno za6toto ne pokriva normite na zamyrsqvane.
Kato sistema e dostaty4no nadejna, zatova i pove4eto kamioni sa PD.
A i opita mi s PD e pove4e ot polojitelen, nikakvi problemi.
Volkswagen switching to common-rail diesel technology for new generation engines
JENS MEINERS | Automotive News Europe
Posted Date: 11/9/05
VW is dropping its Pumpe-Duese, or pump nozzle, fuel management system. VW decided it would be too difficult to adapt it to work with new particulate filters needed to meet tougher emission laws planned by the European Union......Pumpe-Duese will not work with the advanced particulate filters that will be needed to meet stricter emissions rules. Those particulate filters need multiphase injections of diesel fuel, including pre- and post-injections. Because Pumpe-Duese injects individual cylinders, it cannot produce pre- and post-injections.
може и да си прав.на такива километри......130 000---малко коли идват от вън.то всички показват толкова но реално са на мноооого повече.явно че приятеля ти е попаднал на здрава кола.а специално носачите смениш ли ги веднъж..........сменяш ги всяка пролет.имал съм голфове и едно ауди но--хечбеци--все с нормалното окачване.наистина да ти е кеф да сменяш шарнири--те без пари.с ПД-имах страаааашни проблеми--ринех пари като за....световно----махнах го--взех с роторна помпа--същия ташак---то не бяха турбини то ел-управления----не искам да си спомнам.просто мразя ваг-колите.единствено едно голфе -бензинова тройка--ейвала-нищо не бутнах за 2 години.опел е мнооого по-добра кола от ваг.казвам го от лично моя гледна точка.и като финал искам да кажа на колегата дето си търси кола.....лично аз фв никога повече не бих си купил дори и нов.купи си квото искаш но не и ауди-фв---по доста параметри превъзхождат тойота но не и по ЗДРАВИНА И СИГУРНОСТ.и последно....никога не забравяй че .....НЕ ВСИЧКИ КОИТО КАРАТ ФОЛКСВАГЕН СА СЕЛЯНИ.......НО.......ВСИЧКИ СЕЛЯНИ КАРАТ ФВ biggrin.gifnov написа:Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.Иначе за шуме е шумен наистина и мен ме дразни.Ама пък с 4 човека и багаж на 6-та със 130 по борд 5,2-фо да иска повече човек от такъв разход и такава тежка кола.sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Тук е важната разлика между Тойота и останалите! Когато Тойота е отговорна за дефект по колите си, го поема изцяло на своя сметка, докато Фолксваген и останалите европейски шмекери най-много правят отстъпка от цената на дефектната част, което е лудост- с две думи те си признават отговорността за дефекта, но НЕ покриват ПЪЛНАТА цена за калпавата им инженерна работа и продаването на дефектни Фолксвагени за доста пари като цена.!! А покриват частично..... що за нагла подигравка с клиентите им!!! Защо клиентът трябва да плаща останалата част от цената на дефектиралата част, за която виновен на 100% е производителят??? Може би клиентът плаща останалата част от цената, само защото е карал колата....sacho7803 написа:внимавай точно с тоя мотор от ваг-групата.незнам точно до коя година от началото на производство но...пукат глави.дори фв специално на тия мотори главите ги продава с голяма отстъпка.поинтересувай се в някое представителство на фв.понеже доста години карах ваг-кенефи и съм се интересувал.или при покупка на кола с такъв мотор поискай документ че е със сменена глава.тя най-вероятно ще е сменена щото ще е на минимум 200-250 000км.а главите сдавали багажа до 100 000км--фабрично недъгави.успех

Последно промяна от LEXUS на 05 Май 2010 23:44, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Лекс, не забравяй, че няколко пъти на Тойота им беше "напомняно".LEXUS написа:Когато Тойота е отговорна за дефект по колите си, го поема изцяло на своя сметка....
Отговорност се поема - или не.LEXUS написа:...с две думи те си признават отговорността за дефекта...
Признава се вина, три ракии пред жената, признава се и различна сексуална ориентация.

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Е да де, те за 130000 носачите му са сменяни вече веднъж, защо да ги сменя за 80000.След 250000 ще си говорим пак! А помпа-дюзата освен че е опасна за слуха, и разбива леглата на дюзите-признат ДЕФЕКТ на тези мотори от Ауто-Билд.Освен това скапва помпите, които са 4!!!! По една помпа за всеки цилиндър-това е малоумно излишно усложняване, и то от Фолксваген, които не се славят със здравината си! И резонно поддръжката им изигра лоша шега, скъпата поддръжка е главна причина да ги спрат от производство, както и вибрациите и шума за един нов мотор са недопустими според мен и според много нормално мислещи хора. Тия дизели така тракат,че ми идва тотално да им се изсмея всеки път, когато минат покрай мен.nov написа:Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif
Отделно пък пукат цилиндрови глави 2.0TDI помпа-дюзите, изобщо са пълни с повреди, които Фолксваген не поема,а плащат умните купувачи на старо тук в БГ и др. страни.
Аз даже забелязвам,че се напълни с такива пръчки Пасати, те тракат от 3 преки, не може да не се забележат, и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Можеш ли да подкрепиш с примери? Щото иначе ми намирисва на евтина пропаганда.LEXUS написа:...докато Фолксваген и останалите европейски шмекери най-много правят отстъпка от цената на дефектната част, което е лудост- с две думи те си признават отговорността за дефекта, но НЕ покриват ПЪЛНАТА цена за калпавата им инженерна работа и продаването на дефектни Фолксвагени за доста пари като цена.!! А покриват частично.....

а на колегата пусанал темата мога да кажа че е по добре да дадеш веднъж на 200-300000км. 4000лв. за дюзи отколкото да висиш посточнно в сервизите за какви ли не глупости и бавно и мъчително да дадеш повече пари.
и ако иска да разгледа темите в "технически въпроси" за да разбере за какви коли иде реч.
и ако иска да разгледа темите в "технически въпроси" за да разбере за какви коли иде реч.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта