Взимай една от ЮК, без значение Примера или Авенсис там и двете ги тачат достатъчно за 700 паунда, сменяй волан-а и си ти човека.По запазени от там едва ли ще намериш в Европа за тия пари.Аз се замислям на Паджеро с дясна дирекция но да видим.
Avensis vs Primera
- nov
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Взимай една от ЮК, без значение Примера или Авенсис там и двете ги тачат достатъчно за 700 паунда, сменяй волан-а и си ти човека.По запазени от там едва ли ще намериш в Европа за тия пари.Аз се замислям на Паджеро с дясна дирекция но да видим.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
OFF Чак за £700 няма да се намери 10 годишна Авенсис или Примера в добро състояние.Преди седмица приятел взе от eBay за £700 Toyota RAV4,но 16 годишна.Нямам намерение да карам кола в БГ,тук си имам...Казах,че не е за мен,иначе не ми пречи да си карам в БГ и с дяна дирекция,но живея тук и си идвам 1-2 пъти в годината...А,че колите в UK са по-запазени и евтини от Европа всички знаят.Нали за това е тоя вой да се ограничи ползването им в БГ-просто подбиват цените...nov написа:Сега видях че си в Бристъл.Мноо ви е як центъра, и особено парка до пристанището с баржите и мостчето с фуниите.Сори за офф-а ама не се сдържах.
Взимай една от ЮК, без значение Примера или Авенсис там и двете ги тачат достатъчно за 700 паунда, сменяй волан-а и си ти човека.По запазени от там едва ли ще намериш в Европа за тия пари.Аз се замислям на Паджеро с дясна дирекция но да видим.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Е ма моля ти се ние от Плевен сме на всякаде,айде качвай се на един Авенсис и ела на гости да видиш каква силна плевенска бригада сме се събрали....само дето в момента съм в София де biggrin.gif ама в Плевен колегите добре поддържат имиджа biggrin.gif laugh.gifJapCar написа:P.S. miLen4o, аз също съм от Плевен
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
OFF:miLen4o написа:Е ма моля ти се ние от Плевен сме на всякаде,айде качвай се на един Авенсис и ела на гости да видиш каква силна плевенска бригада сме се събрали....само дето в момента съм в София де biggrin.gif ама в Плевен колегите добре поддържат имиджа biggrin.gif laugh.gifJapCar написа:P.S. miLen4o, аз също съм от Плевен
Живот и здраве,пък и Авенсис мога да взема някога,но...ще се кача на самолета за гостито... biggrin.gif ,един път вече идвах с кола и трябва да кажа,че ако не се налага много,тия 3000км е по-добре да ги вземеш по въздуха за 3ч...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
И двете не блестят с дизайн(като всяка японска кола),но това е въпрос на индивидуален вкус...drishko написа:Не съм фен на дизайна на Тойота, но Примерата изглежда като отвратително сбъркана кола.
Една кола е комплекс от дизайн,функционалност,надеждност,поддръжка,цена.
Ако се гледаше само дизайна,половината население щеше да кара Пежо biggrin.gif
Напоследък дизайна се прави от компютри,а останалите неща се правят от икономисти,за които е важно да е евтино и да изкара гаранцията.Едно време колите се правеха от инженери...
Горните разсъждения са за почти всички марки от последните 10-15 години.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Новата примера си е направо красива. Интериора също е впечатляващ. За съжаление хубавото свършва тук....drishko написа:Не съм фен на дизайна на Тойота, но Примерата изглежда като отвратително сбъркана кола.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Кумеца купи преди три години Примера - бензинова,от Италия на газ.За три години кара с първото масло,само е доливал,ама едни никакви количества,никога не я е палил на бензин,даже и на най-лютите русенски зими.За три години е дал по нея 40-50 лв.Иначе е главен механик по корабите в БРП-Русе.Минава по 10-15 хил.км.на година.Основно я кара жена му.И тя е като мен-120 кг.Аз такова нещо за първи път виждам-ега ти колата-Примера 1.6-1996 г.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Не си много прав ...JapCar написа: И двете не блестят с дизайн(като всяка японска кола),но това е въпрос на индивидуален вкус...
Една кола е комплекс от дизайн,функционалност,надеждност,поддръжка,цена.
Ако се гледаше само дизайна,половината население щеше да кара Пежо biggrin.gif
Напоследък дизайна се прави от компютри,а останалите неща се правят от икономисти,за които е важно да е евтино и да изкара гаранцията.Едно време колите се правеха от инженери...
Горните разсъждения са за почти всички марки от последните 10-15 години.
Вземи едно Пежо от 97-ма година, паркирай го до един Галант (същата година)огледай ги хубаво и после пак ми кажи, че Японците не блестят с дизайн..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- nov
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
О и не само Галант, Хонда Акорд според мен е също с много добър дизайн и доста изчистен.martod написа:Не си много прав ...JapCar написа: И двете не блестят с дизайн(като всяка японска кола),но това е въпрос на индивидуален вкус...
Една кола е комплекс от дизайн,функционалност,надеждност,поддръжка,цена.
Ако се гледаше само дизайна,половината население щеше да кара Пежо biggrin.gif
Напоследък дизайна се прави от компютри,а останалите неща се правят от икономисти,за които е важно да е евтино и да изкара гаранцията.Едно време колите се правеха от инженери...
Горните разсъждения са за почти всички марки от последните 10-15 години.![]()
Вземи едно Пежо от 97-ма година, паркирай го до един Галант (същата година)огледай ги хубаво и после пак ми кажи, че Японците не блестят с дизайн..
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Е добре,може да има изключения,говоря генерално погледнато.Аз въобще не съм фен на френските коли,но Пежо нямат грозна кола,докато от почти всички други марки може да се намери модел претендент за най-грозна кола.martod написа:Не си много прав ...JapCar написа:![]()
Вземи едно Пежо от 97-ма година, паркирай го до един Галант (същата година)огледай ги хубаво и после пак ми кажи, че Японците не блестят с дизайн..
Отклонихме се от темата,цвета на тапицерията и до известна степен дизайна го избират жените... biggrin.gif
И все пак,който има Авенсис около 2000г,да сподели,при евентуална покупка,от какъв порядък е цената за смяна на ангренаж и консумативи,за да я вкараш в ред?(приблизително от-до лв)
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 4 госта