Avensis vs Primera

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Avensis vs Primera

Мнение от JapCar » 02 Май 2010 02:23

Искам да питам знаещите,какви са предимствата на Авенсиса пред Примерата,че цените в mobile.de на първата са доста по-високи за една и съща година на производство?Това значи,че е по-търсена,за да държи по-висока цена.Разлика в цена на части и поддръжка ли?
Да вземем за пример за сравнение:Комби/2000г/1.8/бензин.Всички параметри,като размери и двигател са много близки...
Съзнавам,че това е форум Toyota,а и е присъщо на много хора да хвалят своето,но все пак до колкото може дайте някакво обективно мнение.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Май 2010 09:00

Все пак, цената не определя ли до голяма степен освен търсенето и качеството? wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 02 Май 2010 09:16

За примера 2000г незнам, но малко по-новата е пълна скръб. Някво рено от всякъде със наследени сички френски проблеми по окачване и електроника. Върви прилично, харчи малко, но пък е пълно с бъгове...Авенсис от първите, леле пък бензин е досадно здрав скучен и безличен от към дефекти автомобил. Проблема е, че собствениците са толкова доволни, че редко се продават преди да са стигнали състояние на саморазпад. От там и разлики в цената.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6173
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 02 Май 2010 10:03

diver написа:.....Авенсис от първите, леле пък бензин е досадно здрав скучен и безличен от към дефекти автомобил. Проблема е, че собствениците са толкова доволни, че редко се продават преди да са стигнали състояние на саморазпад. От там и разлики в цената.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Според мен основното определящо е ценовата политика на фирмата...
Да не би да искате да кажете, че една Астра, която е с 20% по-евтина от Аурис или Корола, да е по-некачествена (или Корола Версо/Зафира)?
Или пък един Мерцедес, дето е 10пъти по-скъп е 10 пъти по-качествен??

Примерите са много...
Цената не винаги означава качество...
Но за модел от тези години не трябва да питаш 'принципно', а да сравняваш конкретните автомобили чрез оглед.
Вече са 10 годишни, и състоянието им много се различава от това, с което са излезли от завода biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Май 2010 10:09

И аз залагам на Карина-та :thumbsup: .

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Май 2010 10:13

Вчера бях на автомивка за да мият остатъците от полиращи пасти по фугите и се заговорих със собственика на един Мерцедес Б200. Той го определи като "голямо лай.о" и съжаляваше за Голфа, който е карал преди това. Имаше предвид многобройните дефекти и цените на частите.
Явно и Мерцедес вече доста са свалили качеството!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Headless
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Дек 2008 12:58
Местоположение: Бургас, mango's paradise

Мнение от Headless » 02 Май 2010 10:55

zi_zi_top написа:Вчера бях на автомивка за да мият остатъците от полиращи пасти по фугите и се заговорих със собственика на един Мерцедес Б200. Той го определи като "голямо лай.о" и съжаляваше за Голфа, който е карал преди това. Имаше предвид многобройните дефекти и цените на частите.
Явно и Мерцедес вече доста са свалили качеството!
Мерцедес не са това, което бяха вече около 15 години, но се носят на стари лаври и цените им са вулгарно и нагло завишени спрямо тези на другите производители. Последните добри мерцедеси бяха от моделната гама на 190, 124 и т.н. Имам "щастието" вече около 3 години да притежавам едно тяхно произведение наречено Ц-класа и мисля, че още дълго време ще си го имам и ще му се "радвам", тъй като това е нещо непродаваемо. :censored:
youth of the nation

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от JapCar » 02 Май 2010 16:05

Kiki написа:Все пак, цената не определя ли до голяма степен освен търсенето и качеството? wink.gif
Цената определя,но само до някъде...т.е. не винаги,както са споменали някои до тук.
Разбира се,че състоянието на две 10 годишни коли може да е много различно в зависимост от начина на каране и поддръжка,за това игнорираме моментното състояние,т.е приемаме,че са в еднакво добро състояние...
Въпроса по-скоро беше за техническата страна,т.е. надеждност,цена на поддръжка и т.н.,а и за хора,които са имали досег и до двете.За пример- Нисане е с верига,което до известна степен е предимство,т.е. не се налага веднага след покупката да се сменят ангренажните компоненти,което е задължително при ремъците,за свое успокоение.Ако я купиш с шум откъм веригата е ясно,че ще я смениш,но няма опасност от беля докато го направиш,при ремъка е внезапна смърт...Но пък смяна на веригата вероятно е по-скъпо...Ей такива неща... biggrin.gif
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 02 Май 2010 17:25

Headless написа:Мерцедес не са това, което бяха вече около 15 години,
Същото важи вече и за тойота, за съжаление... Май след старлет, корола до към 2000г и карината нищо с впечатляващо качество над останалите....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 02 Май 2010 21:08

diver, много на място казано.Съгласен съм напълно.Ако примерата е П11 и е японска сглобка за което наистина не съм сигурен длаи има, мисля че смао тези с бензоновите мототри са такива си заслужава, освен това двигателя е с ангренажна верига.Ако е П12 бягай надалеч това е пълен крах и Ужаст, много отвратителна кола за качество няма да говориме, няма нищо общо с Нисан, еле па дизеловия батал който се монтира от Рено.По възможност е добре да не е англииска сглобка.Иначе и двата автомобила ако са англичанки бих взел Авенсиса, въпреки че както казва мой много добър приятел "Изнесоха си японците производството извън япония и качеството падна".Предполагам че щом става въпрос за Авенсис значи нисани-те ще са П11 или П12.Ако пък попаднеш на читав П10 е много здрава кола наистина, въпреки че е доста старичка вече.

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 02 Май 2010 21:35

diver написа:
Headless написа:Мерцедес не са това, което бяха вече около 15 години,
Същото важи вече и за тойота, за съжаление... Май след старлет, корола до към 2000г и карината нищо с впечатляващо качество над останалите....
Еми според мен производителите разбраха ,че нямат сметка да правят здрави коли,както са били едно време.
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 02 Май 2010 22:04

miLen4o написа:
diver написа:
Headless написа:Мерцедес не са това, което бяха вече около 15 години,
Същото важи вече и за тойота, за съжаление... Май след старлет, корола до към 2000г и карината нищо с впечатляващо качество над останалите....
Еми според мен производителите разбраха ,че нямат сметка да правят здрави коли,както са били едно време.
Радвам се че има здраво мислещи хора в любимия ми форум.Нищо лично към другите разбира се :thumbsup:

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от JapCar » 02 Май 2010 22:06

nov написа:diver, много на място казано.Съгласен съм напълно.Ако примерата е П11 и е японска сглобка за което наистина не съм сигурен длаи има, мисля че смао тези с бензоновите мототри са такива си заслужава, освен това двигателя е с ангренажна верига.Ако е П12 бягай надалеч това е пълен крах и Ужаст, много отвратителна кола за качество няма да говориме, няма нищо общо с Нисан, еле па дизеловия батал който се монтира от Рено.По възможност е добре да не е англииска сглобка.Иначе и двата автомобила ако са англичанки бих взел Авенсиса, въпреки че както казва мой много добър приятел "Изнесоха си японците производството извън япония и качеството падна".Предполагам че щом става въпрос за Авенсис значи нисани-те ще са П11 или П12.Ако пък попаднеш на читав П10 е много здрава кола наистина, въпреки че е доста старичка вече.
В първия пост съм писал,че става въпрос за година на производство 2000г(мога да добавя 2001 най-много),бензинови.Това значи,че Нисана е П11 (вероятно-144 фейслифт),Авенсиса не знам как се води...
В Англия има заводи и за Нисан и за Тойота и мисля,че почти всички от моделите за Европа се правят в тези заводи.В Япония вероятно ги правят за САЩ,Австралия,Н.Зеландия...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 02 Май 2010 22:08

Грешката е моя, не го изчетох до края, ами в този случай избора ми лично на мен няма да е лесен но като, че либих избрал Тойотата,карал съм и двата изброени модела в Англия и мисля че Авенсиса е по комфортен, за качеството -малко съм на кантар.

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от JapCar » 02 Май 2010 22:22

nov написа:Грешката е моя, не го изчетох до края, ами в този случай избора ми лично на мен няма да е лесен но като, че либих избрал Тойотата,карал съм и двата изброени модела в Англия и мисля че Авенсиса е по комфортен, за качеството -малко съм на кантар.
Да, и аз усещам,че нещата са доста на кантар,за това и питам-колкото повече мнения,по-добре,ще се доближим до истината,която разбира се за всеки е различна...Не съм имал досег с нито една от двете,но освен веригата мисля,че Нисаните имат борд компютър,не знам дали е стандарт или екстра,а Авенсиса има ли?
Аз съм в Англия,но не ства въпрос да избирам за мен,по-скоро става въпрос за БГ и внос вероятно от Германия,та за това сравнявах цените в mobile.de.
Иначе цените в Англия не са критерии...biggrin.gif

P.S. miLen4o, аз също съм от Плевен :occasion5:
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта