Преди това бях в друг сервиз и там ми казаха, че са тампони и биалетки, реших да съм по-сигурен и отидох в Тойота. Там пък решика , че е рейка и така.............nowyaris написа:Колега,не ще да е рейка,те на практика са безпроблемни.Послушай съвета на колегите и провери по други сервизи.Събери мнения и тогава действай.Щото тези в диларските центрове покрай тази криза са озверели.Най-вероятно е нещо дребно.
Проблем и рециклиране на кормилна рейка на Corolla E12
Toyota Corolla 1.4 D4D 2006
вече съм почти сигурен че тропането е от тампоните на стабилизиращата щанга или биалети.рейката като тропа тропа и във волана.всмисъл щеше да го усетиш с ръцете си.смени биалетите и тампоните на ст.щанга и пиши как е.поне не са скъпи 

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Точно затова питам,дали си първия собственник.Напълно възможно е и да има някоя интервенция по колата.Баща ми има Corolla 2004, вече е на 110000км.(взе я на 80000км) и до сега нито едно парченце от нея не е подменено,или да дава признаци за подмяна,просто е безупречна от всякъде!
Въпреки всичко послушаи съветите на колегите от форума,като се опиташ да намериш сигурен сервиз или майстор(много е трудно,но е и много важно)!
Аз лично не бих се доверил изцяло на ТМ Ауто,наблюденията ми са че в такива "лачени" сервизи има един,най много двама човека които разбирт наистина и си е късмет да сполучиш точно на тях.Като пример моята Corolla e10,когато я всехме, за консумативи ходихме само там.Един ден(зимата) по моя вина се стчуи пластмасата в която се намират палчетата за отваряне на резервоара и задния капак,жилата започнаха да играят свободно.При смяната на маслото в ТМ Ауто,ги помолих да видят за какво става въпрос.Взех си колата,проблема беше отстранен НО,за два дена!Ядосах се разглубих кутийката и като видях колко тъпо е отигран проблема ми стана ясно.Пластмасата която е подложена на напрежение при отваряне на капака или резервоара,беше напляскана с някакъв евтин силикон който въобще не беше за тъкава цел.Та едно приятелче донесе някъкво лепило за пластмаса,залепихме,зглобихме и тъка до ден днешен(вече две години),всичко си работи.
Виж колко глупав проблем,с просто решение,за което ТМ Ауто не се сетиха или не искаха да се сетят.Просто някой път и дребните детайли правят голямо впечатление затова как някой работи или кокло разбира.
Имам приятели които са работили именно във фирмени сервизи и като ги познавам,мога да кажа само: горките клиенти
Въпреки всичко послушаи съветите на колегите от форума,като се опиташ да намериш сигурен сервиз или майстор(много е трудно,но е и много важно)!
Аз лично не бих се доверил изцяло на ТМ Ауто,наблюденията ми са че в такива "лачени" сервизи има един,най много двама човека които разбирт наистина и си е късмет да сполучиш точно на тях.Като пример моята Corolla e10,когато я всехме, за консумативи ходихме само там.Един ден(зимата) по моя вина се стчуи пластмасата в която се намират палчетата за отваряне на резервоара и задния капак,жилата започнаха да играят свободно.При смяната на маслото в ТМ Ауто,ги помолих да видят за какво става въпрос.Взех си колата,проблема беше отстранен НО,за два дена!Ядосах се разглубих кутийката и като видях колко тъпо е отигран проблема ми стана ясно.Пластмасата която е подложена на напрежение при отваряне на капака или резервоара,беше напляскана с някакъв евтин силикон който въобще не беше за тъкава цел.Та едно приятелче донесе някъкво лепило за пластмаса,залепихме,зглобихме и тъка до ден днешен(вече две години),всичко си работи.
Виж колко глупав проблем,с просто решение,за което ТМ Ауто не се сетиха или не искаха да се сетят.Просто някой път и дребните детайли правят голямо впечатление затова как някой работи или кокло разбира.
Имам приятели които са работили именно във фирмени сервизи и като ги познавам,мога да кажа само: горките клиенти
......Things will happen while they can ........It's easy when you're Big in Japan.........
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Колегата може би е прав.Но ако ги смени и се окаже че не е от тях,само ще ти вземат парите,което наистина едва ли ще е скъпо,но ще ти сложат кой знае какви части ментета(наистина евтини),коитио не се знае колко ще издържат и после пак наново.А с оригинални части не съм сигурен дали цената ще е кой знае колко безболезнена.sacho7803 написа:вече съм почти сигурен че тропането е от тампоните на стабилизиращата щанга или биалети.рейката като тропа тропа и във волана.всмисъл щеше да го усетиш с ръцете си.смени биалетите и тампоните на ст.щанга и пиши как е.поне не са скъпи
Да отидеш на майстор или сервиз с твоя диагноза е малко нож с две остриета,защото някой ще ти смени частите които ти искаш без да вникне в евентуалния реален проблем.И ако проблема не се реши с право ще ти кажат: това искаше това направихме!
......Things will happen while they can ........It's easy when you're Big in Japan.........
Мерси на всички за мненията. Вчера бях при един познат в неговия сервиз. Човека го познавам от много дълго време и бях сигурен, че няма да ме заблуди за проблема. Та той каза, че рейката е абсолютно здрава, няма никакъв проблем, трябвало да се смени някакъв тампон и това е....
Та за ТМ ауто какво да кажа в този случай, трима човека гледаха колата и след сериозно обсъждане казаха, че е рейка......1 750 лв (Честито). Сега ще сменя тампона и ако спре да тропа ще отида да им дам да покарат малко...........
Та за ТМ ауто какво да кажа в този случай, трима човека гледаха колата и след сериозно обсъждане казаха, че е рейка......1 750 лв (Честито). Сега ще сменя тампона и ако спре да тропа ще отида да им дам да покарат малко...........
Toyota Corolla 1.4 D4D 2006
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Ами колеги то това си е пазарна икономика, сиреч свестните механици не се задържат по фирмените сервизи, те просто си откриват собствен бизнес ( сервизче) щото е по-изгодно. 'секви неграмотници вече се водят майстори, а кво остава за свестните кадри, ама как да е..!Навсякъде е пълна трагедия .За съжаление
И като идем в някой ''фирмен'' (лъскафф) сервиз си мислимм 4е получаваме качествена услуга - ами не е съвем така ! щото бай майстор, който уж е минал фирмено обучение (и носи фирмен гащеризон), а не може да направи свястна диагностика... леле носете си вазелин, щото е голям секс ! laugh.gif
Пачо Кардана - Президент !!!
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Във един от фирмените сервизи ми оправиха несветещият фабричн ксенон.... така че имата и такива и онакива сервизи. няма как всички да ги сложиш под общ знаменателcoolone написа:Ами колеги то това си е пазарна икономика, сиреч свестните механици не се задържат по фирмените сервизи, те просто си откриват собствен бизнес ( сервизче) щото е по-изгодно. 'секви неграмотници вече се водят майстори, а кво остава за свестните кадри, ама как да е..!Навсякъде е пълна трагедия .За съжаление
И като идем в някой ''фирмен'' (лъскафф) сервиз си мислимм 4е получаваме качествена услуга - ами не е съвем така ! щото бай майстор, който уж е минал фирмено обучение (и носи фирмен гащеризон), а не може да направи свястна диагностика... леле носете си вазелин, щото е голям секс ! laugh.gif

ПП: Дори и не ми взеха пари за това

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта