Закъснение при палене на топло

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Закъснение при палене на топло

Мнение от KbH40 » 18 Апр 2010 17:43

Здравейте!

Вмомента температурата отвън е между 14 и 16*С и се предполага, че ако всичко по автомобила е наред трябва да пали отраз...

При мен се забелязва едно закъснение и прави 2 оборота пълни и на третия почти пали... Подгревните свещи си ги чакам да си изгаснат и тогава паля, също така не се усеща тресене при запалване, т.е. всички цилиндри си палят еднакво добре. Свещите са сменени миналата седмица!

От какво може да бъде предизвикано това закъснение?

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 18 Апр 2010 17:51

Преди смяната на свещите беше ли така? По принцип първия студения старт може малко повече да повъртиш. След като загрее има ли проблем с паленето?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6185
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 337 пъти
Получена  благодарност: 367 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Апр 2010 18:49

Да не би отнякъде да влиза въздух при нафтата?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 18 Апр 2010 18:53

за това го питам дали като загрее пак е така

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 18 Апр 2010 20:04

Крив акумулатор например....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 19 Апр 2010 01:04

Значи промяна след смяната на свещите няма... Все тая си е! Прави го еднакво и на студено и на топло...

Иначе акумулаторната батерия е как съм взел колата някакво малко бошче, но не съм го проверявал докъде му е животеца....

Попринцип мислех да го сменя, но всеки ми вика абе щом пали немаш ядове... хаха Ама забелязвам, че на тъмно на фарове като дам газ и светват бая по-силно, което според мен не е нормално! Дали акумулатора не ебава работата?

Мислех си за един Банер/имам опит с тях пък и гаранция 2 години в мотоексперт/ да си взема?! Какво ще ме посъветвате?






--> Aкумулатора ми е BOSCH S4

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 19 Апр 2010 08:30

KbH40 написа:Иначе акумулаторната батерия е как съм взел колата някакво малко бошче, но не съм го проверявал докъде му е животеца....
Смени го. Компютъра под някакви обороти вероятно не пуска гориво съответно палене на най си.... Симптома с даване на газ и по-силно светене на фаровете също е показател...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта