
Тонколони за Toyota Auris 1.33 Terra
Колега ако имаш свободно време просто свали корите виж какъв диаметър говорители ти трябват и без да слагаш корите отиди до някой магазин купи си и ги монтирай . Би трабвало да не е сложно след като казваш , че има дупчици за такъв и същото ме навежда на мисълта, че имаш прекарани кабели до там и още едни дупчици на които да завиеш видите за да монтираш говорителя . Ако искаш да дадеш пари само за да ти свали някой кората и да завие 8 видии то тогава отиди на майстор ! Надявам се да съм ти бил полезен .
PEACE !
PEACE !

Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar та дори и с Хонда,Мазда,Пежо,Волво и т.н. Цените на Тойота са по-ниски, както и изпълнението през последните няколко години (поне на моделите,които се предлагат в БГ). Тук не говорим за надеждност,а за цена и качество на изпълнение,така че не се засягай biggrin.gif А пък за пластмасите на Ауриса само аз си знам кво е в купето като минавам по паветата
biggrin.gif



- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
То спрямо тия марки 80% от другите коли са бюджетни според теб. Бюджетна марка се нарича Дачия, Шкода, Лада, Кия/Даже Киа напоследък се отцепват с качествени интериори и солидни гаранции , екстри и т.н./ и др. от този род. Характерно за колите на бюджетните марки са осезателно по-ниски цени от другите в класа, в повечето случаи много по-малко екстри, по-ниски гаранции/примерно за корозия, а може и общата/, често по-ниски резултати в Crash tests. При бюджетните автомобили се залага само на най-наложителното, всяка екстра евентуално се доплаща- климатик и т.н.. При Шкода дори си доплащаш радиото, иначе без радио.Dizzle написа:Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar
Тойота няма нищо общо с бюджетен автомобил-1-во защото не е спестила нито от сигурността/напротив Тойотите са с едно от най-добрите оборудвания за сигурност в колите си, отлични резултати и на Еуро-НКап/, нито е спестила екстри,а напротив-винаги се предлага с повече екстри от немските коли примерно. Тойота не е спестила и от модерни технологии-всички двигатели са модерни- Всеки Аурис излиза с Dual VVT-i и Valvematic и т.н. Цените на Тойота са в границите на цените в класовете. По-ниска цена може да се получи заради ефективността в производството,а не заради пестене на нещо. Високи гаранции и т.н..
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
Мисля че се отклонохме от темата за тонколоните! biggrin.gif
Силно се надявам да има окабеляване до задните колони защото иначе работата ще е спартанска да се окабели и сложат тонколони на задните врати.
А относно сравнението на корсата с тойотата - днес за пръв път минах по-сериозен пробег с последната и то по тесен път с доста завой и останах прекрасно изненадан от управлението и стабилността на колата! Нищо общо с опела! Много стабилна, без накланяне по завоите които се осмелявах да взимам с доста по-голяма скорост отпреди. Двигателя 1.33 не е с турбо дизел като 1.3 cdti на корсата и това се усещя добре при изпреварване и ми беше трудно да свикна от дизел да карам бензин, но като се свикне малко колата се усеща по-добре, има прилична мощност и се надявам да се "отвори" още повече с времето. Така че забравяме пластмасите
защото става въпрос за кола от съвсем друг клас и търсим някой колега шофьор който си е сложил колони отзад да сподели какви и къде ги е сложил!
Успех на всички
Силно се надявам да има окабеляване до задните колони защото иначе работата ще е спартанска да се окабели и сложат тонколони на задните врати.
А относно сравнението на корсата с тойотата - днес за пръв път минах по-сериозен пробег с последната и то по тесен път с доста завой и останах прекрасно изненадан от управлението и стабилността на колата! Нищо общо с опела! Много стабилна, без накланяне по завоите които се осмелявах да взимам с доста по-голяма скорост отпреди. Двигателя 1.33 не е с турбо дизел като 1.3 cdti на корсата и това се усещя добре при изпреварване и ми беше трудно да свикна от дизел да карам бензин, но като се свикне малко колата се усеща по-добре, има прилична мощност и се надявам да се "отвори" още повече с времето. Така че забравяме пластмасите

Успех на всички
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Как намеси Пежо до Волво, това само ти можеш да обясниш?Dizzle написа:Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar та дори и с Хонда,Мазда,Пежо,Волво и т.н. Цените на Тойота са по-ниски, както и изпълнението през последните няколко години (поне на моделите,които се предлагат в БГ). Тук не говорим за надеждност,а за цена и качество на изпълнение,така че не се засягай biggrin.gif А пък за пластмасите на Ауриса само аз си знам кво е в купето като минавам по паветата![]()
![]()
biggrin.gif

Лексус, Инфинити,Мерцедес,БМВ и т.н. са премиум марки,т.е. произвеждат луксозни коли в много по-висок ценови клас.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
да мнооого е трудно да свикнеш от турбиниран дизел на атмосферен бензинGeorgepetrov137 написа:Мисля че се отклонохме от темата за тонколоните! biggrin.gif
Силно се надявам да има окабеляване до задните колони защото иначе работата ще е спартанска да се окабели и сложат тонколони на задните врати.
А относно сравнението на корсата с тойотата - днес за пръв път минах по-сериозен пробег с последната и то по тесен път с доста завой и останах прекрасно изненадан от управлението и стабилността на колата! Нищо общо с опела! Много стабилна, без накланяне по завоите които се осмелявах да взимам с доста по-голяма скорост отпреди. Двигателя 1.33 не е с турбо дизел като 1.3 cdti на корсата и това се усещя добре при изпреварване и ми беше трудно да свикна от дизел да карам бензин, но като се свикне малко колата се усеща по-добре, има прилична мощност и се надявам да се "отвори" още повече с времето. Така че забравяме пластмаситезащото става въпрос за кола от съвсем друг клас и търсим някой колега шофьор който си е сложил колони отзад да сподели какви и къде ги е сложил!
Успех на всички

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Не си съвсем прав! Новата Астра и Ауриса доста си приличат като качества, а дизайна на Астрата и отвътре и отвън е на много добро ниво! Има място за размисъл при избор ...alexandargv написа:Предлагам на колегата с новия Аурис 1,33 Terra да си купи пак Опел! А вместо да се чудиш сега какви колони да слагаш да беше дал повече пари за ниво Luna и нямаше да имаш проблеми, марката не е виновна, просто политика. А в Luna със 6 колони звука е много як!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Наистина най-добре дай 100лв да ти сложат някакви говорители-не вярвам да има окабеляване. На ниво Luna музиката е доста добра предполагам ако сложиш едни обикновени среди ще стане същата. А по другата тема- откога Volvo e премиум марка? Това,че VW ,а дори и Шкодите вече са скъпи прави ли ги също премиум?!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ами Волво винаги е била премиум марка, за разлика от Пежо примерно.
Шкода да е скъпа?? Коя Шкода е по-скъпа от конкурентите си в съответния клас?
Фолксвагените са скъпи, защото ги произвеждат недостатъчно ефективно. Но вече виждаме,че и те свалиха цените-Голф вече е по 30000лв., Тигуан е по-евтин от Рав4.
И една марка не става премиум само защото е с високи цени, без качествата на колите за премиум клас. Тогава тя просто фалира.

Шкода да е скъпа?? Коя Шкода е по-скъпа от конкурентите си в съответния клас?
Фолксвагените са скъпи, защото ги произвеждат недостатъчно ефективно. Но вече виждаме,че и те свалиха цените-Голф вече е по 30000лв., Тигуан е по-евтин от Рав4.
И една марка не става премиум само защото е с високи цени, без качествата на колите за премиум клас. Тогава тя просто фалира.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: imthedevil и 7 госта