Неприятно!!!
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дадената 'информация' според мен цели да се подготви/модифицира общественото мнение 
Точно така коментират - 'това са факти', пък всеки да си прави извода - Тойота не е виновна, само водача е в кюпа...

Точно така коментират - 'това са факти', пък всеки да си прави извода - Тойота не е виновна, само водача е в кюпа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявамdidak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....

Аз я натискам леко, изчаквам 1-2 секунди и реже газта...Vesko написа:само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявамdidak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
Според немския сайт, колата ми е от засегнатите, погледнах си педала на газта - не е Denso, но от TOYOTA все още не съм получил писмо, нито са ми се обаждали да ходя за пластина.
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачкитеslowtraveler написа:Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не съм сигурен какво точно усещаш...Vesko написа:...Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачките
Ти сигурен ли си, че усещаш хидравличната спирачка, защото аз не можах да усетя точно на такъв RX400h кога намалява регенерирайки енергия (спиране с генератора), и кога - с хидравличната спирачка.
А съм сигурен, че част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
Между другото тролеите също имат такава 'електромагнитна' спирачка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Зависи от положението на лоста - на D при вдигане на крака от газта се освобождава действието на двигателя и задейства регенеративната спирачка, ако се натисне и спирачния педал, двете системи - регенеративна и хидравлична, работят съвместно, като спирачното усилие определя процента на хидравличната спирателна сила. Ако лоста е на В, тогава в уравнението влиза и ДВГ, т.е. моторната спирачка и няма регенериране на енергията - двата електродвигателя (на ДВГ колела и отзад) работят в режим на късо един с друг. Тогава хидравличната се задейства при по-голямо усилие върху педала.slowtraveler написа:... част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
http://www.lexus.com/pdf/models/rxh_dri ... _guide.pdf
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Не знам колеги,но на мен ми изглежда твърде пресилена тая работа с дефектите.Че има проблем има то е ясно,да не е приятно и до някъде опасно.Но повече ми изглежда като умишленно уронване на имиджа на марката.Все пак те отдавна са започнали да ядат хляба на други гигантси производители и го правят именно с качественната си стока.Все пак TOYOTA се превърна в символ за качество.
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство
.Ето защо в крайна сметка ако човек си не може,и златни педали и стелки да му сложат пак ще има фатален проблем.
Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство

Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
......Things will happen while they can ........It's easy when you're Big in Japan.........
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Я кажи по-подробно - каква кола караш и какво точно се случи!?vs_hristov написа:Не знам колеги,но на мен ми изглежда твърде пресилена тая работа с дефектите.Че има проблем има то е ясно,да не е приятно и до някъде опасно.Но повече ми изглежда като умишленно уронване на имиджа на марката.Все пак те отдавна са започнали да ядат хляба на други гигантси производители и го правят именно с качественната си стока.Все пак TOYOTA се превърна в символ за качество.
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство.Ето защо в крайна сметка ако човек си не може,и златни педали и стелки да му сложат пак ще има фатален проблем.
Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- vs_hristov
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22 Сеп 2008 01:02
- Местоположение: Sofia
Карам една красавица Toyota Corolla'94 E10,1.6,1.6V.Беше един следобяд,леко дъждовен,карам си аз по един така да се каже междуселски път,асвалтиран и слава богу не натоварен.Та този път ме подлъга и реших че мога да влизам по-остро в завоите,в резултат на което при подготовката ми за поредния завой залепеното ми с двойно "незалепващо тиксо" копче на газта изпадна в краката ми,точно между педала на газта и спирачката.В този момен муцуната на колата се подхлъзна към мантинелата.Натиснах съединитела,свалих на втора,леко ръчната и пълна газ.Взех завоя някак си и в малкия прав участък до следващия завой скочих жестоко на спирачката.Копчето на газта го спрасках като солета,като натиснах газта до долу,а спирачката само го откачи от буксата.Е ако трябва да го направя отново нарочно,сигурно няма да успея,а когато това се случи фанелката ми залепна за седалката.
Мисля че за тези мой неволно извършени дийствия,ми помогнаха тренировките които си правя всяка зимата на някои пуст заснежен полигон,звучи глупаво но си е друго да знаеш какво е на практика да ти се завърти колата.Е да като не го очакваш е доста страшно но в крайна сметка винаги съм казвал че кола се кара със сърце,а се шофира с АКЪЛ!
Мисля че за тези мой неволно извършени дийствия,ми помогнаха тренировките които си правя всяка зимата на някои пуст заснежен полигон,звучи глупаво но си е друго да знаеш какво е на практика да ти се завърти колата.Е да като не го очакваш е доста страшно но в крайна сметка винаги съм казвал че кола се кара със сърце,а се шофира с АКЪЛ!
......Things will happen while they can ........It's easy when you're Big in Japan.........
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта