Става дума за добре направени тойотки, тазни тестове и т.нат, водещи Кейчи Тсучия и компания. Яко е, нито една от тойотите не падаше под 9-10000 оборота мах

Направи ми впечатление, че някои от колите бяха оборудвани с Freedom ECU. Четох една статия за това ЕКУ - то има заложен интелигентен алгоритъм, и се настройва към навиците на шофера и начинът на каране. От производителя го пращат предварително мапнато(за атмосферка или турбо), като картата е само базова. Има 4 независими самонастройващи се мап-а, които се избират от меню.
Човекът(с турбо корола) описваше в статията, че го слага и почва да кара планинско. Първоначално колата върви много зле, но постепенно ЕКУ-то изчиства режима на работа, и след 30-тина минути достига топ пърформънс при планинско каране - ЕКУ-то се самообучава, като интелигентно напасва предварителния мап към планинско каране. След това отива да прави пистови тестове - пуска вече мапнатия режим за планинско и пробва на пистата - резултатите са слаби. Пуска нов режим на самообучение и почва да върти обиколки - след 30-тина минути ЕКУ-то се е самообучило и резултатите са мап, идеално напаснат за пистово каране, и е съвсем различе4н от мап-а за планинско

та това ECU е user friendly - ако си купиш standalone, най-добре можеш да го настроиш само на диностенд - срещу солидна сума и много рънове, и пак няма гаранция че като излезеш на пътя няма да са нужно още настройки. С Freedom ECU целият процес е автоматизиран, като можеш да си направиш отделни карти за нормално градско каране, драг, планинско и писта, и то без да се изръсиш яко за диностенд. Звучи много добре.