трудно палене при топъл двигател 2.0 td
трудно палене при топъл двигател 2.0 td
не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td
По този въпрос има тема.emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td
\Kiki написа:По този въпрос има тема.emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.
Аз имах същият проблем и се оказа че прри смяна на ремъка са зацепили ремъка с един зъб закъснение и като е студена пали без проблем а като загрее не пали. Ако си сменял ремък проблемът е този. Обиколих всички светила на дизела в България и най-накрая откриха проблема в Тойота Пазарджик след дълги тествания.Просто колата я купих с грешно зацепен ремък. Но сега е пушка и ми гори 5,5л/100км. нафта.
Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td
shterev написа:\Kiki написа:По този въпрос има тема.emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.
Аз имах същият проблем и се оказа че прри смяна на ремъка са зацепили ремъка с един зъб закъснение и като е студена пали без проблем а като загрее не пали. Ако си сменял ремък проблемът е този. Обиколих всички светила на дизела в България и най-накрая откриха проблема в Тойота Пазарджик след дълги тествания.Просто колата я купих с грешно зацепен ремък. Но сега е пушка и ми гори 5,5л/100км. нафта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта