Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
по принцип заради един приятел милионер на който първата му кола беше ауди 80 Е 115к.с. купена за 14 000 д.м. и от тогава за него най хубавата кола е ауди щтото предишната беше лада 1500 и не могат да се сравнят но това е друга тема НАМРАЗИХ АУДИ. в момента има шест коли от фирмата ВАГ. но да си кажа чесно новото ТТ много ми харесва, продаваше се едно бяло кабрио С-лаин за към 60 бона и много ми хареса но парите са много, подръжка и..... в момента няма тойота която да се сравнява с него да не говорим за Р8 но то е за богати хора нищо че 20% от частите му са от ламборджини. другото за което спорите , на паста цц дизайна много ми харесва.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
това прилича на аудито в капитолия
ето и пасата който ме кефи (по принцип не харесвам лимузини и джипове с изключение на Г55 амг Х6, Х5 и Кайен
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
а това тойота според мен може да продава само в САЩ И ДУБАЙ
горе долу за мен е ЗИЛ нито джип нито пикап с двигател 5.7
неприложим за европейските малки градски пътчета поради големия си размер а може би и заради ниската си цена. НО ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ НЕ ИСКАМ СПОРОВЕ
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
това прилича на аудито в капитолия
ето и пасата който ме кефи (по принцип не харесвам лимузини и джипове с изключение на Г55 амг Х6, Х5 и Кайен
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
а това тойота според мен може да продава само в САЩ И ДУБАЙ
горе долу за мен е ЗИЛ нито джип нито пикап с двигател 5.7
неприложим за европейските малки градски пътчета поради големия си размер а може би и заради ниската си цена. НО ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ НЕ ИСКАМ СПОРОВЕ
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Какво ти харесва този Пассат?
Всички съвреминни трактори, които орат на полето имат по-красиво и приятно за окото вътрешно обзавеждане.
Погледни му средната конзола на този Пассат на каква прилича!?
Виж му и копчето за включване на фаровете!
Грозотия.
Колкото и добри технически покасатели да има един абтомобил, ако не ми хареса интериора не ме кефи.
Всички съвреминни трактори, които орат на полето имат по-красиво и приятно за окото вътрешно обзавеждане.
Погледни му средната конзола на този Пассат на каква прилича!?
Виж му и копчето за включване на фаровете!
Грозотия.

Колкото и добри технически покасатели да има един абтомобил, ако не ми хареса интериора не ме кефи.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
кики мен интериора не ме вълнува, а този искам да си го купя но в момента нямам пари за съжаление макар да знам че е поредния клозет
http://www.motorbase.com/pictures/contr ... erior1.jpg
http://www.motorbase.com/pictures/contr ... erior1.jpg
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Специално за Бас Ман и разсъжденията му:При Ауди са загинали 5 човека преди 25 години, а в Тойота колко и преди колко години:http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2888991.Ако искаш може и да не ми отговаряшBass_Man написа:Айде всички придворни вагаджий и фенове на немския инженер да четат внимателно :
Audi
През 1987 година пет души загинаха, а 271 бяха ранени в катастрофи, причинени от проблем в ускоряването на Audi 5000. Компанията изтегли 250 000 автомобила. Голям минус за Audi е това, че първоначално компанията не е искала да изтегля автомобилите и да компенсира собствениците, а им е препоръчала да си инсталират устройство, което е трябвало да неутрализира проблема (оказва се, че то не помага). В следващите години продажбите са спаднали с 83% до едва 12 283 автомобила през 1991, в сравнение със 74 061 през 1985 г. Много време е минало от тогава и днес Audi е една от най-уважаваните марки, но споменаването на проблема от 1987 е табу за компанията.
http://banks.dir.bg/2010/02/27/news5952750.html
Ако са продали тогава аЛуди 8млн. автомобила колко ли жертви щеше да има ?
Но няма страшно те никога няма да продадат толкова автомобили biggrin.gif !
http://www.thetruthaboutcars.com/the-be ... n-debacle/
Ся стана ли ясно защо , като натиснеш спирачките на великите далновидни вагове автоматично връща газта ?
Но това не е всичко :
This car was such a dog that my dad’s next car – an ‘85 Mercedes 300 turbo-diesel – felt like a top-fuel dragster.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ПС:
Ауууу големия немски инженер така и неразбрал къде е проблема :
Ever since the Audi 5000 problems, pistionheads have had a knee jerk reaction to UA problems – It’s driver error! This was the song enthusiasts were singing at the begining of Toyota’s current mess too. Appliance drivers don’t care enough about cars to be able to distinguish the gas from the brake was the refrain.
Though the NHTSA “cleared” Audi, as far as pistonheads are concerned, they never really did find the problem.
There were 1500 UA reports, 400 injuries, and 7 deaths.
The typical scenario was the car ran away just after being shifted from P to D (or P to R).
Audi recalled the cars at least 4 times. Their first idea was that floormats were getting stuck under the accelerator.
Recall 2 was to install a plate which elevated the brake pedal so that it did not lay in the same plain as the gas pedal.
Had the problem actually been mats or clumsy drivers who couldn’t feel the correct pedal, the UA reports would have ended there. But they didn’t, so Audi recalled the cars a 3rd time to adjust the space between the gas and brake.
The automatic shift lock was the 4th recall.
Accidents continued.
I’m not sure whether the cruise controls were ever investigated.
Audi dropped the 5000 nameplate.

Това в случай че не ти отвори линк-а!
САЩ глобяват "Тойота" с 16,4 млн. долара
06.04.2010 10:13
Производителите са задължени да уведомяват регулаторните органи в рамките на пет работни дни, ако установят дефект, свързан с безопасността
СТАТИЯ
размер на шрифта:
Министерството на транспорта на САЩ съобщи, че ще поиска "Тойота" да бъде наказана с максималната глоба от 16,4 млн. долара, понеже компанията не уведомила правителството навреме за дефекта в педала за газта.
Производителите са задължени юридически да уведомяват регулатора в рамките на пет работни дни, ако установят дефект, свързан с безопасността.
Регулаторните органи установили чрез документите, получени от "Тойота", че компанията знаела за заяждащия педал поне от септември 2009 г.
Изтеглянето от пазара на около 2,3 млн. коли в САЩ бе обявено в края на януари.
Това ще бъде най-голямата глоба, налагана някога на производител на автомобили от американското правителство, отбелязва Ройтерс.
още по темата
Поправени коли на "Тойота" все още с дефекти
2 | 3553
Предишната най-голяма глоба бе 1 млн. долара за "Дженерал мотърс" заради неизправност на чистачките в модела от 2002-2003 г.
Според данни, изнесени в американските медии, броят на загиналите заради проблеми с педала на газта на модели на "Тойота" по пътищата в САЩ за периода 2000 - 2010 година е достигнал 34 души.
За отстраняването на дефекти "Тойота" изтегли по цял свят 8,5 млн. коли.
Ръководството на японската компания обяви, че ще оборудва повечето модели "Тойота" и "Лексус" с програми, които не позволяват на колите да се ускоряват при едновременно натискане на педалите на газта и спирачката.
След скандала, предизвикан от дефектите на японския концерн, американският гигант "Дженерал мотърс" обяви, че превантивно ще оборудва новите си автомобили с електронен контрол, който да гарантира намаляване на скоростта, дори ако педалът за газта "залепне".
Новата функция, с която ще разполагат до две години всички модели на GM, освен това ще понижава мощността на двигателя, ако шофьорът натисне едновременно педалите на спирачката и на газта.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Ххахахахах не бре говорим с факти нали.Кой процент на Ауди за жертвите ли?И да не съм ти задал въпрос а цитат над който да поразсъждаваш малко относно поста ти отпреди "няколко месеца".Bass_Man написа:Еми много ясно , че няма да ти отговарям при положение , че не си задал въпрос biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif !
Тоя народ тотално изгърмя . Айде на бас , че на Ауди процента е по-голям ? Ако искаш може да не ми отговаряш на постове от преди няколко месеца biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif !
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами да за фактите , говорим за процента на продадени коли срещу жертви . Айде поразсъждавай сега ти малко .
BTW: вие с рудолф да не сте нещо фесове защото малко , като тях мислите . Защо разбираш ли да признаваме за геноцида над БГ народа , като е бил преди поне 100 години ??? Или комунета ? Няма значение , че е избит цвета на БГ нацията след 44-та , важното е , че баничките бяха по 3 ст. !
Е това се казва промито мозъче !
Абсолютно никакво значение няма кога са жертвите , даже при Ауди проблема е доста по-голям явно защото тогава не е била толкова голяма надпреварата за изтъняване на цената . Напротив тогава са се правели баш най-здравите коли !
Хубавото е , че Тойота не бягат от отговорност и наистина ще реформират процеса на производство . Лошото е , че не са предупредили хората от по-рано !
BTW: вие с рудолф да не сте нещо фесове защото малко , като тях мислите . Защо разбираш ли да признаваме за геноцида над БГ народа , като е бил преди поне 100 години ??? Или комунета ? Няма значение , че е избит цвета на БГ нацията след 44-та , важното е , че баничките бяха по 3 ст. !
Е това се казва промито мозъче !
Абсолютно никакво значение няма кога са жертвите , даже при Ауди проблема е доста по-голям явно защото тогава не е била толкова голяма надпреварата за изтъняване на цената . Напротив тогава са се правели баш най-здравите коли !
Хубавото е , че Тойота не бягат от отговорност и наистина ще реформират процеса на производство . Лошото е , че не са предупредили хората от по-рано !
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Тоя път наистина се изказА.Велики глупости.Относно думата "фесове" мисля че си я изтървал случайно и без да искаш.Дано да съм прав.Типично за пернишки голфаджия обърнА темата на партиини идеологии и родолюбство.Незнам какъв си и за какво се бориш но с тези си изказвания не показваш много високо ниво.Промитият мозък си личи и отдалече.Bass_Man написа:Ами да за фактите , говорим за процента на продадени коли срещу жертви . Айде поразсъждавай сега ти малко .
BTW: вие с рудолф да не сте нещо фесове защото малко , като тях мислите . Защо разбираш ли да признаваме за геноцида над БГ народа , като е бил преди поне 100 години ??? Или комунета ? Няма значение , че е избит цвета на БГ нацията след 44-та , важното е , че баничките бяха по 3 ст. !
Е това се казва промито мозъче !
Абсолютно никакво значение няма кога са жертвите , даже при Ауди проблема е доста по-голям явно защото тогава не е била толкова голяма надпреварата за изтъняване на цената . Напротив тогава са се правели баш най-здравите коли !
Хубавото е , че Тойота не бягат от отговорност и наистина ще реформират процеса на производство . Лошото е , че не са предупредили хората от по-рано !
И какво викаш:щели да вземат мерки ако са знаели за проблема-ами те хората отдавна са им казвали за проблема с педала но явно не са искали да вземат това предвид.
И отново малко да поразсъждаваш: Еи какво стана сега ВАГ като са едно по онова време са били само Ауди и фау ве -дали са 5 жертви факт е.Ок колко коли са продали тогава процентно спрямо Тойота имаш ли извадка?Или пък сега Тойота спрямо ФАу ве та са дали безгрешните японци 30 и кусур жертви?


- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
На теб много неща не са ти ясни ! Разбира се , че имам извадка колко коли са продали тогава и колко коли са продали до сега Тойота . Но понеже много се опитваш да умуваш не си го разбрал ! Специално заради твоите поредни ненавременни и не особенно уместни , както и не ососбенно умни включвания няма пак да пишем цялата тема !
Ето ти някой нещица да си почетеш за домашно :
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100
http://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_uni ... celeration
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_safety_defect
http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_accident
Ползвайки малко по-умело гуглето би трябвало да може да си отговориш на собствените въпроси , които би трябвало да демонстрират "високото ти ниво" .
Още не мога да разбера всъщност какво точно се опитвате да постигнете най-вече ти и еленчето непрекъсното разводявйки темата с абсолютно безмислени коментари ?
Може би Тойота трябва да ви плати обезщетения за морални щети ? Или пък да се разпусне и да предостави всичките си мощности и Know-How на фак групата ? Или най-добре диреткно на Шкода !
Вие въобще знаете ли за какво пишете ? Или може би със смешните си крясъци и съждения ще накарате някой да не си купува Тойота ?
Нямало било случай с вагове и други марки ?!?! Научете са четете преди да лаете ! Има безброй случай на подобни на този проблем и на много други проблеми при , които загиват хора ! Що не лаете никой да не се вози в Еърбъс или в Чесна ? Като тука за последните 2 години паднаха сигурно 5 самолета със средно по 150 души екипаж я сега да видя дали може да смятате ?
Инциденти и проблеми стават винаги и на всякъде ! И е абсолютно сигурно , че загиват много повече хора поради пряка човешка грешка ( пиян , заспал , висока скорост , неопитност , не добра преценка и тн ) от колкото от косвена човешка грешка , която се отразява в работата на някоя с-ма .
Случая тотално се разсмърдя , разбра се цялата история и сега всеки ще си носи отговорностите ! Какво точно още искате да стане ? Да дойде някой лично на вас да ви стисне ръката , че сте много прозорливи ли де да знам ? Я ни светнете ! Ама да не се окаже , че имате по една емеблема на рено между краката си и не ви е много ясно защо цапате по форума ?
Японците били велики ?!?! Еми много ясно , че са велики ве палячета след две атомни бомби хората се изправят и до ден днешен правят чудеса във всяка една област ! И всъщност това , че изневеряват на стандартите и традицийте си им изиграва лоша шега в случая . Но те ще отстъпят за малко , ще си оправят грешките и в най-скоро време пак ще са на върха . А вие ще продължавате да си лаете по форумите !
А до това колко велика марка са VW , която ако не е Немското правителство да е фалирала още преди 50 години ! И няма 5-10 марки Сеат , Щкода и тн . Има само една VW , която разработва обща платформа за всеки клас автомобили и след това я мултиплицира с малко по-различен дизайн под различни имена за да си мисли Рудолф , че е много индивидуален . Лошото в цялата работа е , че една от наистина великите марки Porsche ще бъде съсипана . За сметка на ТТ и темподобните уродий на фак . Както стана с Ламбо и Бугати за сметка на R/RSx сериите .
Но все пак остават MB и BMW , които фак никога няма да купи и съсипе .
Ето ти някой нещица да си почетеш за домашно :
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100
http://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_uni ... celeration
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_safety_defect
http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_accident
Ползвайки малко по-умело гуглето би трябвало да може да си отговориш на собствените въпроси , които би трябвало да демонстрират "високото ти ниво" .
Още не мога да разбера всъщност какво точно се опитвате да постигнете най-вече ти и еленчето непрекъсното разводявйки темата с абсолютно безмислени коментари ?
Може би Тойота трябва да ви плати обезщетения за морални щети ? Или пък да се разпусне и да предостави всичките си мощности и Know-How на фак групата ? Или най-добре диреткно на Шкода !
Вие въобще знаете ли за какво пишете ? Или може би със смешните си крясъци и съждения ще накарате някой да не си купува Тойота ?
Нямало било случай с вагове и други марки ?!?! Научете са четете преди да лаете ! Има безброй случай на подобни на този проблем и на много други проблеми при , които загиват хора ! Що не лаете никой да не се вози в Еърбъс или в Чесна ? Като тука за последните 2 години паднаха сигурно 5 самолета със средно по 150 души екипаж я сега да видя дали може да смятате ?
Инциденти и проблеми стават винаги и на всякъде ! И е абсолютно сигурно , че загиват много повече хора поради пряка човешка грешка ( пиян , заспал , висока скорост , неопитност , не добра преценка и тн ) от колкото от косвена човешка грешка , която се отразява в работата на някоя с-ма .
Случая тотално се разсмърдя , разбра се цялата история и сега всеки ще си носи отговорностите ! Какво точно още искате да стане ? Да дойде някой лично на вас да ви стисне ръката , че сте много прозорливи ли де да знам ? Я ни светнете ! Ама да не се окаже , че имате по една емеблема на рено между краката си и не ви е много ясно защо цапате по форума ?
Японците били велики ?!?! Еми много ясно , че са велики ве палячета след две атомни бомби хората се изправят и до ден днешен правят чудеса във всяка една област ! И всъщност това , че изневеряват на стандартите и традицийте си им изиграва лоша шега в случая . Но те ще отстъпят за малко , ще си оправят грешките и в най-скоро време пак ще са на върха . А вие ще продължавате да си лаете по форумите !
А до това колко велика марка са VW , която ако не е Немското правителство да е фалирала още преди 50 години ! И няма 5-10 марки Сеат , Щкода и тн . Има само една VW , която разработва обща платформа за всеки клас автомобили и след това я мултиплицира с малко по-различен дизайн под различни имена за да си мисли Рудолф , че е много индивидуален . Лошото в цялата работа е , че една от наистина великите марки Porsche ще бъде съсипана . За сметка на ТТ и темподобните уродий на фак . Както стана с Ламбо и Бугати за сметка на R/RSx сериите .
Но все пак остават MB и BMW , които фак никога няма да купи и съсипе .
Какво им е пък на Ламбо? Gallardo е с най-добър handling от всички Ламбота правени до ден днешен. Преди Ламбо бяха предимно poser коли (Countach, Diablo, Murcielago, т.н.) и сега (Gallardo) започнаха вече и да вървят, заслуга за което имат и немците ...Bass_Man написа:Както стана с Ламбо и Бугати за сметка на R/RSx сериите .
Audi R8, също като Gallardo, е страшно добър автомобил.
Така, че точно в тоя случай - VAG много добре се отразиха на Lamborghini
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Мани че ше кажат че сме ВАГ фенове сега.MX5 написа:Какво им е пък на Ламбо? Gallardo е с най-добър handling от всички Ламбота правени до ден днешен. Преди Ламбо бяха предимно poser коли (Countach, Diablo, Murcielago, т.н.) и сега (Gallardo) започнаха вече и да вървят, заслуга за което имат и немците ...Bass_Man написа:Както стана с Ламбо и Бугати за сметка на R/RSx сериите .
Audi R8, също като Gallardo, е страшно добър автомобил.
Така, че точно в тоя случай - VAG много добре се отразиха на Lamborghini
Бас мане думата "лаене" е типична за тебе, интересно че много приличаш на ваг-аджииски шофер повече отколкото на Тойотаджииски за съжаление, сега от политика го обърна на самолетостроене разни Боинги, еърбъси и т.н.Ако съдя по твойте постове май ти очакваш някакви облаги от Тойота с изказванията си.Тъпото е друго но ще ти кажа на по разбираем език-Ауди са причинили 5 жертви по вина на колата си през 87-факт който приемам и не си и помислям да оспорвам, ти батко ти се казва че за 10 години Тойота са причинили 34 смъртни случаи ПО ВИНА НА КОЛАТА, НЕ НА ШОФЕРА, ТОЕСТ КАКТО ПРИ АУДИ-САМО ЧЕ ПРЕДИ 20 ГОДИНИ.Ти продължаваш с неква върла упоритост да ми плещеш как ставали катастрофи по вина на водача????????????Ти как си го обясняваш това, паляка в случая е друг май.И аз карам тойота и както не веднъж съм казвал не една ами две.Но поне гледам реално на нещата не като тебе и още 1-2-ма от форума който са на принципа"кръв повръщам Тойота не връщам".Не е лошо да си фанатик, но също така е лошо да си кон с капаци.

Sapostavena s 2004 Avensis, srednata konzola na 2009 Passat CC e dosta po moderna i priatna. Iavno e vapros na vkus, no opredeleno nemoga da se saglasia s teb.Kiki написа: Погледни му средната конзола на този Пассат на каква прилича!?

"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
постнах инфо и мисля че се изясни-za audi 5000 официалната версия е че манипулативно филмче е довело до истерия ,която няма нищо общо с фабричен дефект,което е установено от комисията за безопастност.никой не е открил дефект,но застрахователните събития свързани с истерията са го вкарали в черната хроника.Bass_Man написа:... .
въпреки че ауди е реабилитирано ,че няма дефект,това е довело до сериозен спад на доверието към марката и желанието и да се популяризира на американския пазар..
в същото време ГМ-предоставя завода си на тойота,защото те нямат собствен в уса, и започват съвместни проекти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта