? за катализатора
? за катализатора
Здравейте колеги !
Вчера говорих с един познат който ми каза, че след 150 000 км се маха катализатора на дизелите защото се задръствал и така спъвал колата . Как мислите дали се маха катализатора за да върви повече колата и дали това няма да даде някакви грешки при работа на колата. Колата е Авенсис Версо Д4Д 2000 - 116 коня на 200 000 км. Аз съм сложил пауър бокс и така си върви повече от нормалното , но нали знаете какво е да ти влезе мухата в главата biggrin.gif !
Вчера говорих с един познат който ми каза, че след 150 000 км се маха катализатора на дизелите защото се задръствал и така спъвал колата . Как мислите дали се маха катализатора за да върви повече колата и дали това няма да даде някакви грешки при работа на колата. Колата е Авенсис Версо Д4Д 2000 - 116 коня на 200 000 км. Аз съм сложил пауър бокс и така си върви повече от нормалното , но нали знаете какво е да ти влезе мухата в главата biggrin.gif !
Разхода няма логика да се качи, по-скоро ако катовете са запушени след махането им ще падне, а по-голям шум няма, просто турбото се чува малко повече през генерацията, което лично на мен много ми харесва.p_zarkov написа:Не знаех ,че са два катализатора . Да питам става ли по-шумна колата без тях и дали се качва разхода на горивото ?
Това означава ли ,че няма да ми даде някакви грешки(ламда сонда или нещо друго)Карах друг дизел с турбинка и там бях сигурен че няма да има проблеми и го махнах-стана неузнаваемо.kopeldaka написа:Махай ги, по-добре без тях, аз също съм ги махнал и двата, а съм с 2.2 Д-4Д 150 коня с пауър бокс.
Значи махам смело така ли.Абе къде е катализатора на Авенсиса.Май е точно след турбината до двигателя а?Някой да знае?
Avensis D4D-2001год.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Не мога да разбера - ЗАЩО СЕ ЧЕШЕТЕ, КЪДЕТО НЕ ВИ СЪРБИ!?!
Гледайте си живота, бе хора! А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
Гледайте си живота, бе хора! А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Определено ще се допитам и до сервиза който се занимава с ауспуси. Но ми беше интересно да попитам и вас дали не знаете нещо по въпроса,защото доста Д4Д се движат вече по улиците , но няма как да знам коя с какви "подобрения' е или всички си ги карат така както са излезли от завода . То това не са джанти и гуми да ги виждаш
Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Имам чувството,че говориш за Лада 7-ца. Малко тъпо ми звучи да махаш катализатори на Авенсис и да слагаш тръби и фланци, но това си е твоя работа. Сигурно тия от завода са по-балъци,че им слагат катализаториkopeldaka написа:Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Тия от завода са ги сложили, за да отговаря колата на стандарта ЕВРО 4, не са ги сложили, защото така ги кефи или щото колата с тях ще върви повече, напротив, с тях колата върви по-малко (логично). Но и "тия от завода" са я смятали тая кола да се движи с хубави горива, а не като нашата "тунджа" с примеси на нафта. laugh.gifLEXUS написа:Имам чувството,че говориш за Лада 7-ца. Малко тъпо ми звучи да махаш катализатори на Авенсис и да слагаш тръби и фланци, но това си е твоя работа. Сигурно тия от завода са по-балъци,че им слагат катализаториkopeldaka написа:Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
for the катализаторите
Yo,пичове-Тойотаджии ! Искам да питам някой правил ли го е тоя номер на авенсис 4д4 2000-2003,че имен ме сърби дали нема а литне тоа автомобил? Принципно доко съм чел нема катализатор кой да издържи повече от 90к... А,па с нашите менделееви горива-заеби ...
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: for the катализаторите
Че литне, бе! Даже, че фръкне!!!fancy55 написа:Yo,пичове-Тойотаджии ! Искам да питам някой правил ли го е тоя номер на авенсис 4д4 2000-2003,че имен ме сърби дали нема а литне тоа автомобил? Принципно доко съм чел нема катализатор кой да издържи повече от 90к... А,па с нашите менделееви горива-заеби ...
Но все пак попитай Фидо Дидо за да го направиш по правилния начин!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Днес ходих в един сервиз занимаващ се предимно с ауспуси . Коментирах с тях за катализатора и реших да не махам моят катализатора. Не бяха много словоохотливи но нещото което казаха ,а не бях го чувал преди бе ,че катализатора спира да е ефективен за екологията , но продължава да изпълнява другите си роли доста повече от 200 000 км , а една от тях е да задържа високата температура на изгорелите газове и махайкиго ще се издънват доста по-бързо гърнетата на колата.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта