Направих бърза справка с www.ToyoDIY.com и сравних няколко компонента, които според мен са критични и са били заменяни от Тойота при колите, които горят масло - т.нар. short block, сегменти и бутало. Каталожните номера за Селика се различават от тези за Авенсис, независимо че кода на двигателя е един и същ - 1ZZ-FE.
Сегменти, Celica:
13011 RING SET, PISTON:
13011 22090 1ZZFE..ZZT230;
13011 22150 1ZZFE..ZZT230;
Сегменти, Авенсис:
13011 RING SET, PISTON:
13011 0D040 1ZZFE, 3ZZFE..ZZT22*;
13011 22100 1ZZFE, 3ZZFE..ZZT22*;
Бутала, Селика:
13101 PISTON SUB-ASSY, W/PIN:
13101 22030 1ZZFE..ZZT230;
13101 22031 1ZZFE..ZZT230;
13101 22032 1ZZFE..ZZT230;
Бутала, Авенсис:
13101 PISTON SUB-ASSY, W/PIN
13101 0D050 1ZZFE..ZZT221;
Short Block, Celica:
11400 BLOCK ASSY, SHORT
11400 22060 1ZZFE..ZZT230
11400 22061 1ZZFE..ZZT230
Short Block Авенсис:
11400 BLOCK ASSY, SHORT
11400 0D060 1ZZFE..ZZT221
В същия момент каталожните номера между Авенсис и Корола например не се различават.
П.П. Апелирам към техническа дискусия, а не лозунги в стила 'Да, ама ВАГ горят повече масло' и ' Лошите фашисти от Кобленшмид са виновни'
