Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
-
4A-GE
- Мнения: 13
- Регистриран на: 01 Апр 2010 10:01
- Местоположение: София,Люлин10
Мнение
от 4A-GE » 01 Апр 2010 10:16
Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски

4A-GE
-
Troshko
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
Мнение
от Troshko » 01 Апр 2010 10:23
4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif
беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Troshko
-
4A-GE
- Мнения: 13
- Регистриран на: 01 Апр 2010 10:01
- Местоположение: София,Люлин10
Мнение
от 4A-GE » 01 Апр 2010 10:27
Troshko написа:4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif
беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне

In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
4A-GE
-
Troshko
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
Мнение
от Troshko » 01 Апр 2010 10:30
4A-GE написа:Troshko написа:4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif
беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне

И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Troshko
-
bachvarov
- Мнения: 120
- Регистриран на: 29 Сеп 2008 10:01
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от bachvarov » 01 Апр 2010 10:34
Troshko написа:4A-GE написа:Troshko написа:
"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне

И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif
зе да става интересно ... ще научим ли тайната ?
<=== CELICA GT-S POWER ===>
bachvarov
-
4A-GE
- Мнения: 13
- Регистриран на: 01 Апр 2010 10:01
- Местоположение: София,Люлин10
Мнение
от 4A-GE » 01 Апр 2010 11:19
Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
4A-GE
-
Troshko
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
Мнение
от Troshko » 01 Апр 2010 14:05
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма

Troshko
-
4A-GE
- Мнения: 13
- Регистриран на: 01 Апр 2010 10:01
- Местоположение: София,Люлин10
Мнение
от 4A-GE » 01 Апр 2010 14:29
Troshko написа:4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма

Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човека

In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
4A-GE
-
Troshko
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
Мнение
от Troshko » 01 Апр 2010 14:51
4A-GE написа:Troshko написа:4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня
ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма

Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човека

Няма яд,прав си .Аз нещо съм се объркал

Troshko
-
ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Мнение
от ghost rider » 01 Апр 2010 22:27
чакай,че и на мене ми стана интересно...........
ghost rider
-
4A-GE
- Мнения: 13
- Регистриран на: 01 Апр 2010 10:01
- Местоположение: София,Люлин10
Мнение
от 4A-GE » 01 Апр 2010 23:33
ghost rider написа:чакай,че и на мене ми стана интересно...........
Кое ти е интересно не си виждал 1.6 тойота над 160 коня ли

In my dreams God is talking to me, In my dreams I am down on my knees,In my dreams I am begging you please....Let my soul rest in peace!
4A-GE
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 02 Апр 2010 07:38
4A-GE написа:ghost rider написа:чакай,че и на мене ми стана интересно...........
Кое ти е интересно не си виждал 1.6 тойота над 160 коня ли

Пуснато на:
Чет Апр 01, 2010 1:16 am Заглавие: 173 коня официялно АЕ82
Ужас ,хората не спят - дебнат да удари първиот април и влизат у яките обороти да ни метат тука

LordDigital
-
ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Мнение
от ghost rider » 02 Апр 2010 08:11
ъъъъъъъ 173 на колелетата ще да са били предполагам,а нютоните колко са били?!?и къде!?!

ghost rider
-
b_d
Мнение
от b_d » 02 Апр 2010 08:19
Защо само 173 - поне 250 е била спорем мен и е въртяла да 20 000 оборота.
b_d
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 02 Апр 2010 10:17
4A-GE написа:На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня
Где го тоя диностенд в горна баня колега, да одя мерна гоУфчето или мери само тойоти?
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър
Става още по-забавно....
bad_dog написа:Защо само 173 - поне 250 е била спорем мен и е въртяла да 20 000 оборота.
тайната предполагам се крие в нитрометана, дето 90-та година са пълнели, вероятно на дино стенда в Горна Баня.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Последно промяна от
diver на 02 Апр 2010 10:22, променено общо 2 пъти.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта