Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не просто пак не четеш !
При Ауди в момента на проблема е имало отказ на повече от една с-ми !!!!!
Той е бил с толкова скопен мотор , че спирачната с-ма го превъзхождала поне 10 пъти . Но в момента на инцидентите са отказвали и спирачките и колата си е давала газ !
Това иде да ти каже , че няма универсални решения и защити и , че когато белята трябва да стане тя става независимо колко защити имаш ! И , че няма абсолютно никаква гаранция , че тази фаг панацея е щяла да свърши някаква работа !
И не веднага да почваш да ми умуваш и да ми делиш всички , коли на които трябва да има защита и тези на , които не трябва разбира се със задължителни примери то фаг .
При Ауди в момента на проблема е имало отказ на повече от една с-ми !!!!!
Той е бил с толкова скопен мотор , че спирачната с-ма го превъзхождала поне 10 пъти . Но в момента на инцидентите са отказвали и спирачките и колата си е давала газ !
Това иде да ти каже , че няма универсални решения и защити и , че когато белята трябва да стане тя става независимо колко защити имаш ! И , че няма абсолютно никаква гаранция , че тази фаг панацея е щяла да свърши някаква работа !
И не веднага да почваш да ми умуваш и да ми делиш всички , коли на които трябва да има защита и тези на , които не трябва разбира се със задължителни примери то фаг .
така е басс,,така е,,проблема на тойота е доста по добре измислен и конструиранBass_Man написа:Не просто пак не четеш !
При Ауди в момента на проблема е имало отказ на повече от една с-ми !!!!!
Той е бил с толкова скопен мотор , че спирачната с-ма го превъзхождала поне 10 пъти . Но в момента на инцидентите са отказвали и спирачките и колата си е давала газ !
Това иде да ти каже , че няма универсални решения и защити и , че когато белята трябва да стане тя става независимо колко защити имаш ! И , че няма абсолютно никаква гаранция , че тази фаг панацея е щяла да свърши някаква работа !
И не веднага да почваш да ми умуваш и да ми делиш всички , коли на които трябва да има защита и тези на , които не трябва разбира се със задължителни примери то фаг .

оффтопик: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_5000# ... celeration
Audi contended, prior to findings by outside investigators,[11] that the problems were caused by driver error, specifically pedal misapplication.[11] Subsequently, the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) concluded that the majority of unintended acceleration cases, including all the ones that prompted the 60 Minutes report, were caused by driver error such as confusion of pedals.[17] CBS did not acknowledge the test results of involved government agencies, but did acknowledge the similar results of another study.[18]
басс вярваш ли в нечистите сили ,които местят насилствено краката на хората??
http://www.businessandmedia.org/special ... sFull4.asp
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Съмнявам се някой да го е мислил този проблем !rudolf написа:.........................
така е басс,,така е,,проблема на тойота е доста по добре измислен и конструиран
Който играй пичели , който не играй не пичели ! Ко ни ти е ясно ?rudolf написа: ...........................................
басс вярваш ли в нечистите сили ,които местят насилствено краката на хората??
....................................
Re: ...
басс--невероятен е начина по който млъкваш-говорейки laugh.gifrudolf написа:
от целия ти по горен пост -единственото ново,което каза е ,че си карал автоматик..--спортно.
не ми се тълкуват отделни цитати,които са извадени от контекста на разговора...biggrin.gif
само за разследването дет не се разбрала причината ,не коментира
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
абе за квото и да се спори, ПРИДВОРНИЯ АУТОБИЛД няма да пише от немай къде КАКВО СТАВА С ТОЙОТА? тази статия ако нямаше поне малко нещо вярно. и не правят измислени сензации като бългрски журналисти, ако може да ги наречем ЖУРНАЛИСТИ , за мен са преписвачи с беден литературен речник на на статии от чуждия печат
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
ПРИДВОРНИЯ АУТОБИЛД има своето журналистическо право да анализира грешките на Тойота, все пак Тойота,като най-големия авто-производител е в очите на всеки и всяко "отклонение от правилната посока" си струва коментар. НЕ в това е проблемът обаче, ако изобщо има проблем.
Наглото е ,че АУТО БИЛД са заприличали на комунистическа пропаганда в някакъв съвременен западен вариант. Те продължават да промиват мозъците на масовия европеец в стил Deutschland uber alles,въпреки,че са по-назад от японците. Аз съм говорил с германци и от опит знам що за еснафско самочувствие имат и как са убедени,че Германия е "локомотивът" не само на Европа, а и на света. Много силни думи.
Та ,за промиването на мозъци от Ауто Билд. Голф е най-безличният и бездарен автомобил или един от най-скучните и с направо приспивно глупав дизайн автомобил, но ,както Ауто Билд се изразяват в предпоследния брой -- Голф 6 има "модерно семпъл дизайн" !!!,а Тойота Аурис била със скучен и незабележим дизайн!!! Значи Голф бил модерно СЕМПЪЛ видиш ли,а Тойотата си е просто глупава.........! Ето на това му се вика тъп германец,само такъв самовлюбен тъпчо може да го напише и едното ,и другото. И тук идва проблемът-- те не позволяват хората да харесват или не някой модел, те насаждат собствени естетически категории и направо пропагандират буквално бездарния диазйн на Голф като модерно семпъл biggrin.gif
В предпоследния брой сравняват Голф6 1.2ТСИ с Хонда Инсайт хибрид. Разбира се, класиран е 1-ви Голф, но не защото е по-икономичен,което е отправна точка на това сравнение на икономични и екологични коли Инсайт харчи с по 1 литър /100км.по-малко и на градско ,и на извънградско, и при икономично,и при неикономично,при всякакво шофиране Инсайт е с 1 литър отдолу, но Голф печели,защото е по-динамичен в завоите!!!! Значи кой купувач си купува 1.2 ,за да е бърз в завоите?
Така Ауто Билд промива мозъци.
Пак в същия брой сравняват Авенсис комби с Пасат Комби,Хонда Акорд комби,Шкода Супърб комби и Форд Мондео комби.ь
Авенсис е най-добрият автомобил в теста- очевадно е от всички показатели!!!
2.2 D4D двигателят със 150 к.с. е видно с една класа над другите като динамика, ЦЕНАТА на дизеловото комби Авенсис е най-изгодна-под 53000 лева, най-маневрен е!!, има най-добри спирачки /което не е най-важното,защото всички конкуренти са в идеални граници- спирачките са ми много смешен коз,когато някой ги изтъква/, но изключително важно- Авенсис е най-тих, и то безапелационно- което предполага по-висок комфорт.Авенсис е и с по-добро оборудване от Пасат.
Никъде,ама никъде германците не изтъкват много по-добрите спирачки на Авенсис- 35.5м. срещу 38.1 при Пасат! Докато,ако това беше преимущество на Пасат, винаги го натякват и преповтарят колко балансиран автомобил е Пасат или Голф, как не си позволявали слабости....... клишета,клишета и пропаганда.
Авенсис има и най-добрата гаранция от 5 години и 160000км.!!! при най-добра цена,най-динамичен мотор и най-маневрен и т.н и т.н. Това вече не е пропаганда ,а реални показатели.
Но германците почват--- Мудно управление и недоволни от ESP!! Само че ESP си върши перфектно работата и колата е стабилна, както самите те казват. Какво значи мудно управление-според техните критерии обаче. А не според критериите на действителните клиенти.
Е това не им харесвало, та затова спартанският Пасат е пуснат по-напред..... и се насажда,че е автомобил с повече характер от Авенсис... чиста и проста симпатия, нищо обективно.
Атмосферата вътре в Авенсис не приканвала хората да прекарват добре в автомобила!!!........ това ми звучи като модерно семплия дизайн на Голф6.... laugh.gif ... изсмукани от пръстите измислици за хора,които не разсъждават сами. Интериорът на Авенсис е много стилен, въпреки че е с малко консервативна насоченост,добре че е алуминият да има спортен контраст спрямо правилните и изчистени линии на таблото. А екстериорът на Авенсис е определено класи по-модерен и впечатляващ от този на скучния Пасат и Форд. Един Пасат до Авенсис изглежда точно толкова нелепо и предизвикващ насмешка ,както една S-class до Lexus LS600h.
С две думи новият Авенсис ми харесва много, личи си ,че Тойота задминават Пасат, а Хонда Акорд новият е жесток-супер спортен наточен дизайн са й спретнали японците и отвън, и в интериора.За мен само тя може да се мери с нивото на Авенсис. Карал съм Форд Мондео дизел най-новото и доста трака,а и като цяло е по-долно от новия Авенсис,а Пасата е чиста гротеска,само като му видя смешния сплескан фар отпред и ретро-страничната линия, както и това табло,което е толкова старовремско като от Фолксваген от 72-ра година и тия тънки мигачи на предната броня, както бяха колите от 80-те години , и повече не ща да го коментирам-това е перфекната кола за дядовци според мен.Дори Форд е по-хубав.
Поздравления иначе за Супърб- верно комбито му седи нелепо, но като дизайн особено предните фарове има агресия и свеж красив отчетлив дизайн и хубава странична линия, хубаво табло.Материалите също изглеждат много качествени.
Но с тия гаранции от 2 години все едно са от друга ера тия коли.
Наглото е ,че АУТО БИЛД са заприличали на комунистическа пропаганда в някакъв съвременен западен вариант. Те продължават да промиват мозъците на масовия европеец в стил Deutschland uber alles,въпреки,че са по-назад от японците. Аз съм говорил с германци и от опит знам що за еснафско самочувствие имат и как са убедени,че Германия е "локомотивът" не само на Европа, а и на света. Много силни думи.
Та ,за промиването на мозъци от Ауто Билд. Голф е най-безличният и бездарен автомобил или един от най-скучните и с направо приспивно глупав дизайн автомобил, но ,както Ауто Билд се изразяват в предпоследния брой -- Голф 6 има "модерно семпъл дизайн" !!!,а Тойота Аурис била със скучен и незабележим дизайн!!! Значи Голф бил модерно СЕМПЪЛ видиш ли,а Тойотата си е просто глупава.........! Ето на това му се вика тъп германец,само такъв самовлюбен тъпчо може да го напише и едното ,и другото. И тук идва проблемът-- те не позволяват хората да харесват или не някой модел, те насаждат собствени естетически категории и направо пропагандират буквално бездарния диазйн на Голф като модерно семпъл biggrin.gif
В предпоследния брой сравняват Голф6 1.2ТСИ с Хонда Инсайт хибрид. Разбира се, класиран е 1-ви Голф, но не защото е по-икономичен,което е отправна точка на това сравнение на икономични и екологични коли Инсайт харчи с по 1 литър /100км.по-малко и на градско ,и на извънградско, и при икономично,и при неикономично,при всякакво шофиране Инсайт е с 1 литър отдолу, но Голф печели,защото е по-динамичен в завоите!!!! Значи кой купувач си купува 1.2 ,за да е бърз в завоите?
Така Ауто Билд промива мозъци.
Пак в същия брой сравняват Авенсис комби с Пасат Комби,Хонда Акорд комби,Шкода Супърб комби и Форд Мондео комби.ь
Авенсис е най-добрият автомобил в теста- очевадно е от всички показатели!!!
2.2 D4D двигателят със 150 к.с. е видно с една класа над другите като динамика, ЦЕНАТА на дизеловото комби Авенсис е най-изгодна-под 53000 лева, най-маневрен е!!, има най-добри спирачки /което не е най-важното,защото всички конкуренти са в идеални граници- спирачките са ми много смешен коз,когато някой ги изтъква/, но изключително важно- Авенсис е най-тих, и то безапелационно- което предполага по-висок комфорт.Авенсис е и с по-добро оборудване от Пасат.
Никъде,ама никъде германците не изтъкват много по-добрите спирачки на Авенсис- 35.5м. срещу 38.1 при Пасат! Докато,ако това беше преимущество на Пасат, винаги го натякват и преповтарят колко балансиран автомобил е Пасат или Голф, как не си позволявали слабости....... клишета,клишета и пропаганда.
Авенсис има и най-добрата гаранция от 5 години и 160000км.!!! при най-добра цена,най-динамичен мотор и най-маневрен и т.н и т.н. Това вече не е пропаганда ,а реални показатели.
Но германците почват--- Мудно управление и недоволни от ESP!! Само че ESP си върши перфектно работата и колата е стабилна, както самите те казват. Какво значи мудно управление-според техните критерии обаче. А не според критериите на действителните клиенти.
Е това не им харесвало, та затова спартанският Пасат е пуснат по-напред..... и се насажда,че е автомобил с повече характер от Авенсис... чиста и проста симпатия, нищо обективно.
Атмосферата вътре в Авенсис не приканвала хората да прекарват добре в автомобила!!!........ това ми звучи като модерно семплия дизайн на Голф6.... laugh.gif ... изсмукани от пръстите измислици за хора,които не разсъждават сами. Интериорът на Авенсис е много стилен, въпреки че е с малко консервативна насоченост,добре че е алуминият да има спортен контраст спрямо правилните и изчистени линии на таблото. А екстериорът на Авенсис е определено класи по-модерен и впечатляващ от този на скучния Пасат и Форд. Един Пасат до Авенсис изглежда точно толкова нелепо и предизвикващ насмешка ,както една S-class до Lexus LS600h.
С две думи новият Авенсис ми харесва много, личи си ,че Тойота задминават Пасат, а Хонда Акорд новият е жесток-супер спортен наточен дизайн са й спретнали японците и отвън, и в интериора.За мен само тя може да се мери с нивото на Авенсис. Карал съм Форд Мондео дизел най-новото и доста трака,а и като цяло е по-долно от новия Авенсис,а Пасата е чиста гротеска,само като му видя смешния сплескан фар отпред и ретро-страничната линия, както и това табло,което е толкова старовремско като от Фолксваген от 72-ра година и тия тънки мигачи на предната броня, както бяха колите от 80-те години , и повече не ща да го коментирам-това е перфекната кола за дядовци според мен.Дори Форд е по-хубав.
Поздравления иначе за Супърб- верно комбито му седи нелепо, но като дизайн особено предните фарове има агресия и свеж красив отчетлив дизайн и хубава странична линия, хубаво табло.Материалите също изглеждат много качествени.
Но с тия гаранции от 2 години все едно са от друга ера тия коли.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Е това ми е мисълта- всеки си има вкус. Аз пък не мога да го гледам Пасат. Авенсис има много по-модерен дизайн според мен. И Мазда 6 ми харесва, и Хонда Акорд.
Но от Ауто-Билд си налагат собствените естетически възгледи всеки път и превъзнасят тоя Пасат или Голф колко били хубави.Да,ама аз се нервирам от такова сигурно говорене,щото са отврат пък според мен.
Но от Ауто-Билд си налагат собствените естетически възгледи всеки път и превъзнасят тоя Пасат или Голф колко били хубави.Да,ама аз се нервирам от такова сигурно говорене,щото са отврат пък според мен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Тука просто няма какво да добавя колегата LEXUS е изчерпателен като японски самурай.................и в случая много прав.Само с ендо нещо не съм съгласен но тук нещата с аповече до личен избор може би-новия Авенсис за който се говори отвътре е адско дърво, пластмасата е неква супер измислена, педалите с аму като правени в Турция за Лада Нива 83 година, ужас.Визуално имам чувството че в пасата и мондеото вътре е по-широко и доста по удобно от Авенсиса.Само за едно признавам пасата-а -вътре салона е доста по-качествено направен от Авенсиса, с по-добри материали,Акорда също вътре според мен е по изпипан, форд-а не го коментирам.В заключение ако аз трябваше да си избирам комби бих се спрял по ред на номерата на:
1.Мазда 6
2.Хонда Акорд
3.Авенсис
4.Фау ве пасат
5.Мондео
По смисъла на думите на Лексуса че Билд-а са малко пропагандно списание-така е, но нямаше как д апремълчат че Мазда6 и Приус са номер едно по надеждност"според тяхната статистика".Тъпо е че стария Авенсис е толкова назад в класацията, въпреки че родната им vw е с още 10 реда по-надолу
1.Мазда 6
2.Хонда Акорд
3.Авенсис
4.Фау ве пасат
5.Мондео
По смисъла на думите на Лексуса че Билд-а са малко пропагандно списание-така е, но нямаше как д апремълчат че Мазда6 и Приус са номер едно по надеждност"според тяхната статистика".Тъпо е че стария Авенсис е толкова назад в класацията, въпреки че родната им vw е с още 10 реда по-надолу

...
http://www.tradecarview.com/used_car/vo ... lf/?co=392
баа не съм знаел че и в япония четат аутобилд laugh.gif
баа не съм знаел че и в япония четат аутобилд laugh.gif
Re: ...
Между другото, доста японци са големи фенове на VAG, BMW, Mercedes и т.н. ... за разлика от нашите лумпени тука (за повечето, от които, мога да се обзаложа, че с японец на живо дори едва ли са си общували някога) ...rudolf написа:http://www.tradecarview.com/used_car/vo ... lf/?co=392
баа не съм знаел че и в япония четат аутобилд laugh.gif

Последно промяна от MX5 на 06 Мар 2010 03:30, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта