В Е Ч Е К А Р А М Е Б Е З Ф А Р О В Е !
+1desSs написа:и аз съм на същото мнение. така си и карамMe4oKyX написа:А трябва да го направят целогодишно да се кара на фарове.....
и аз така

особено извъмградско!
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Що ли ми се струва, че за Германия това не е съвсем вярно...Nedkow написа:Германия и САЩ го отмениха преди години. А при нас някой депутат реши да внася крушки и динама и си прокара закон
Който както иска да кара, но нека да да разчита на очите си, а не на лампички
Или поне от догодина целогодишно ще се кара на фарове из ЕС (включително Германия)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Да така е, но в момента не е задължително. А невярвам зелените да не променят тази директива в бъдеще отновоslowtraveler написа:Що ли ми се струва, че за Германия това не е съвсем вярно...Nedkow написа:Германия и САЩ го отмениха преди години. А при нас някой депутат реши да внася крушки и динама и си прокара закон
Който както иска да кара, но нека да да разчита на очите си, а не на лампички
Или поне от догодина целогодишно ще се кара на фарове из ЕС (включително Германия)

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Абе те нали слагат вече разни дневни светлини по новите коли, които били с много малък разход на енергия (разни диодни, ей такива). Та предполагам че това хубаво нововъведение на авто производителите ще спре зелените. Вярно болшинството са стари коли без такива свтлини, ама все пак.Nedkow написа:... Да така е, но в момента не е задължително. А невярвам зелените да не променят тази директива в бъдеще отново
Иначе са прави особенно в задръстванията, по 150W (общо предни и задни) си е чисто разхищение, но ако е с дневни, които са само на предните и примерно ако харчат ~10W, вече няма за какво да се притесняват "зелените". Даже междо другото има модули, които преправят дългите светлини на дневни, като пускат да свети крушката на дългите на 30% мощност (~17W на крушка). Като се запали колата се пускат винаги да светят, освен когато се пусне някой от нормалните светлини. Не съм сигурен колко бързо се хабят така крушките, но харчело уж по-малко ток от колкото къси свтлини(почи 3-пъти по-малко), а и така задните светлини не светят. Отделно и не се хабят късите, които се ползват най-често. Според мен това е много добър вариант, защото скъпите и силни крушки за късите светлини се хабят много бързо, а пък реално зимата повечето от нас карат през деня и язък за скъпите крушки.
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12710baba_metca написа:Абе те нали слагат вече разни дневни светлини по новите коли, които били с много малък разход на енергия (разни диодни, ей такива). Та предполагам че това хубаво нововъведение на авто производителите ще спре зелените. Вярно болшинството са стари коли без такива свтлини, ама все пак.
Иначе са прави особенно в задръстванията, по 150W (общо предни и задни) си е чисто разхищение, но ако е с дневни, които са само на предните и примерно ако харчат ~10W, вече няма за какво да се притесняват "зелените". Даже междо другото има модули, които преправят дългите светлини на дневни, като пускат да свети крушката на дългите на 30% мощност (~17W на крушка). Като се запали колата се пускат винаги да светят, освен когато се пусне някой от нормалните светлини. Не съм сигурен колко бързо се хабят така крушките, но харчело уж по-малко ток от колкото къси свтлини(почи 3-пъти по-малко), а и така задните светлини не светят. Отделно и не се хабят късите, които се ползват най-често. Според мен това е много добър вариант, защото скъпите и силни крушки за късите светлини се хабят много бързо, а пък реално зимата повечето от нас карат през деня и язък за скъпите крушки.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
според мен -денем е по нужно да има повече лумени за да бъдем забелязани. а ако се измисли по икономичен начин-то не виждам причина да е само за през деня. ксенона е по икономичен с 30тина % по икономичен...baba_metca написа:.
п.с.: не съм сигурен дали сигнален цвят боя-няма да се забелязва по добре от къси фарове с лош рефлектор.
големи сметки, голямо чудо, за малко ток и две крушки
да се кара целогодишно на фарове според мен е по-малкото зло, отколкото да ти е задължително от време на време, защото губиш навика да ги включваш и изключваш /колите с автом.вкл./изкл. не ги броя като доста по-малък процент от останалите/. колко му е да се отплеснеш и забравиш да ги включиш. особено на свечеряване...карала съм и доста след това без фарове, защото в центъра на града е много осветено, и хич даже и не забелязах, докато не ми пресветнаха. ама ако бях попаднала на ченгета, изгорях. приятелката ми в София олекна с 20 лева за същото. при дъждовно и мъгливо време също половината карат без светлини, и сивите и мръсни коли е много забавно да ти изскочат от сумрака. пък и не е само до отплесване, някой хора просто явно не могат да преценят дали има нужда или не в конкретната ситуация. или пък другото, което често се случва - забравяш фаровете на слизане, и чао на акумулатора
а идеята да се боядисаме всички сигнален цвят боя /дори и да е по-забележима/ нещо не ми допада. макар че има и друг плюс - като си отъркаме колите една в друга няма да си личи трансфера на боя хахах
да се кара целогодишно на фарове според мен е по-малкото зло, отколкото да ти е задължително от време на време, защото губиш навика да ги включваш и изключваш /колите с автом.вкл./изкл. не ги броя като доста по-малък процент от останалите/. колко му е да се отплеснеш и забравиш да ги включиш. особено на свечеряване...карала съм и доста след това без фарове, защото в центъра на града е много осветено, и хич даже и не забелязах, докато не ми пресветнаха. ама ако бях попаднала на ченгета, изгорях. приятелката ми в София олекна с 20 лева за същото. при дъждовно и мъгливо време също половината карат без светлини, и сивите и мръсни коли е много забавно да ти изскочат от сумрака. пък и не е само до отплесване, някой хора просто явно не могат да преценят дали има нужда или не в конкретната ситуация. или пък другото, което често се случва - забравяш фаровете на слизане, и чао на акумулатора
а идеята да се боядисаме всички сигнален цвят боя /дори и да е по-забележима/ нещо не ми допада. макар че има и друг плюс - като си отъркаме колите една в друга няма да си личи трансфера на боя хахах
да зрителния радар е настроен на такива световълни biggrin.gifNedkow написа:rudolf написа:нямах в предвид да се боядиса цялата кола...както и не е цялата кола в фарове. ,,,мен ми прави впечатление че през деня забелязвам по лесно сигнална жилетка,отколкото светнат фар.
Ами като се оглеждаме инстинктивно всички само за такива жилетки
...мен най натрапващи са оранжевите ,на службите по чистота. сега се сещам ,че много евромотористи по походи го правят,въпреки светнатия фар.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта