
Fail after fail
Fail after fail
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
http://www.huffingtonpost.com/james-mei ... 56087.html
Целият фойерверк от истерия доби прокламационен вид. Логиката и данните показват,че опасният ефект "нежелано ускорение" не е изолиран проблем в колите на Тойота. Ще има изслушване в сената, където Тойота ще пратят тежката артилерия Инаба. Особено важно е да се установи от кога Тойота знае за истински проблеми с нежелано ускорение и кога е предприела действия, второто всъщност го знаем.
Инциденти ,свързани с нежелано ускорение, са изключително малко вероятни, но дори и най-малка вероятност задължава производителя да преразгледа дизайна на детайла и да го модифицира,както направи Тойота. Както правилно разсъждава авторът в статията, някои проблеми излизат наяве прекалено късно и прекалено разводнени в появата си,с оскъдни прояви.
Доколкото разбрах, при Приус е възможна поява на забавено действие на спирачките при определени условия--при студове е възможно да се прояви.
Друго интересно, което прочетох, е,че Тойота обмисля да дава на всеки свой нов клиент по 1000+1000 $, докато сега дават 1000$,а конкуренти като Хонда,Форд и други хиени сега дават по 1000$ на всеки клиент на Тойота ,който дойде при тях. Та затова Тойота обмислят контра-мярка 1000+1000$ ,за да запазват клиенти , за Северна Америка става въпрос. Тук най-точно може да каже как са нещата ALTEZZA.
Другото е, че Тойота обмислят и увеличение на гаранцията в Северна Америка на повече от 3 години и 60000 мили на към 100000мили и удължена близо 10 години,каквато дава Хюндай, които са лидери по гаранции в момента.
В Европа също изглежда вървят към 5 години гаранция и 160000км..
Предполагам това е един добър отговор на съмненията относно сигурността на колите на Тойота. От всичко това би трябвало да спечели потребителят. Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
Целият фойерверк от истерия доби прокламационен вид. Логиката и данните показват,че опасният ефект "нежелано ускорение" не е изолиран проблем в колите на Тойота. Ще има изслушване в сената, където Тойота ще пратят тежката артилерия Инаба. Особено важно е да се установи от кога Тойота знае за истински проблеми с нежелано ускорение и кога е предприела действия, второто всъщност го знаем.
Инциденти ,свързани с нежелано ускорение, са изключително малко вероятни, но дори и най-малка вероятност задължава производителя да преразгледа дизайна на детайла и да го модифицира,както направи Тойота. Както правилно разсъждава авторът в статията, някои проблеми излизат наяве прекалено късно и прекалено разводнени в появата си,с оскъдни прояви.
Доколкото разбрах, при Приус е възможна поява на забавено действие на спирачките при определени условия--при студове е възможно да се прояви.
Друго интересно, което прочетох, е,че Тойота обмисля да дава на всеки свой нов клиент по 1000+1000 $, докато сега дават 1000$,а конкуренти като Хонда,Форд и други хиени сега дават по 1000$ на всеки клиент на Тойота ,който дойде при тях. Та затова Тойота обмислят контра-мярка 1000+1000$ ,за да запазват клиенти , за Северна Америка става въпрос. Тук най-точно може да каже как са нещата ALTEZZA.

В Европа също изглежда вървят към 5 години гаранция и 160000км..
Предполагам това е един добър отговор на съмненията относно сигурността на колите на Тойота. От всичко това би трябвало да спечели потребителят. Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Ако се натиснат двата педала едновременно, затваря throttle-а.MX5 написа:Каква е тая велика система "interlock", която Тойота щяли първи ще въвеждат?LEXUS написа:Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Запален двигател, дръпната ръчна спирачка, колата не е на скорост, натискам педала на газта до около средата на неговия ход, с левия крак натискам спирачката. Резултат: след 1-2 сек. оборотите падат до 900-1000, а кракът ми все още е натиснал педала на газта до средата...MX5 написа:И какво му новото, което Тойота щяли първи да да го въвеждат, като на половината производители, колите им в момента на пазара си я имат тая простотия от доста време насам...?hyankov написа:Ако се натиснат двата педала едновременно, затваря throttle-а.
Система "interlock" ... laugh.gif
Доколкото ми е известно, колата ми е Toyota, и то от засегнатите (според немския сайт)... Ако говорите за друго, моля да ме извините!

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Така са я кръстили информаторитеMX5 написа:Каква е тая велика система "interlock", която Тойота щяли първи ще въвеждат?LEXUS написа:Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
mda, reshili sa da zakachat steering column-a kum prednite kolela nai posle!!MX5 написа:5 реда код (ако даже има и толкова) в софтуера на компютъра, който се пише за 2 минути. Както беше досега е въпрос на предпочитание на дизайнерите/инжинерите на колата - никаква система не е това, звучеше все едно ще слагат изобретението на годината ...LEXUS написа:Така са я кръстили информаторите

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта