
Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
2008 си купих Авенсиса,2009 - Ауриса, тази година май няма да купувам,но догодина като изтече гаранцията на Авенсиса го продавам и бегом за нов.
Никакви "педали" няма да ме спрат. Ама ще го накича с екстри,ако ще да стане 70х. няма да стигне цената на WV. Разбрах,че могат да се искат извънземни екстри,но не при местният дилър и се чака много,та от рано ще започна пазарлъци.

- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Да не спорим за запетаята, а за тезата!
Аз също не влизам в таргет групата на IQ.
Предполагам че Kiki не е в таргет групата на Yaris.
Това не пречи да считам Яриса за автомобила стоящ най-близо до моите изисквания.
Без да губим обективността си, смятам че е правилно във форума на Тойота да защитаваме името "Тойота", в момент на загрубяване на играта.
Аз също не влизам в таргет групата на IQ.
Предполагам че Kiki не е в таргет групата на Yaris.
Това не пречи да считам Яриса за автомобила стоящ най-близо до моите изисквания.
Без да губим обективността си, смятам че е правилно във форума на Тойота да защитаваме името "Тойота", в момент на загрубяване на играта.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Да , карал съм . Имам и Ярис , IQ то е уникална количкаnov написа:А ти карал ли си ай кю?Не казвам че колата е лоша но за тези пари.......никога няма да я взема ако ги имах, а директно бих се насочил към фау ве или форд или някой друг японски производител, но 30 бона за този клас според мен са адски много пари.Колегата didak го е казал точно но донякъде, незнам как ай кю-то му се вижда луксозно, материалите са му като от кофички за кисело мляко и лично на мен вътре ми е пълна отврат без да засягам собствениците на такива ако има във форумаSFINKS написа:Ти карал ли си IQ че го написа това ?nov написа:rudolf много точно го каза.Оле оле верно ли ай кюто е 30 бона бе човек тия ептен се ос..ха, въпреки че не съм им фен но за тия парЕ мога да си взема Астра или Голф макар и базови и голи като пушки или дори Фокус, това са два класа отгоре.
колата е много добра
Вижда ти се адски много пари ? Проблема си е твой

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Хахаххах не бе колега, кефят си ме японците ама трябва от време на време да слезат малко на земята както с въпросния рикол.Я тръгни с тва кю София Бургас и аз да тръгна със Сивик, айде да не е немска или Корола или дори Ярис да видим кой как ще се чувства накрая, предназначението му не е за такива разстояния но за тези пари една голфара и заспива асфалтаLEXUS написа:Съгласен съм с Владислав и рудолф,а и слоу е прав., nov пак се издаде,че тайната му страст са немските тояги. laugh.gif biggrin.gif


- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
И кое му е уникалното бе колега на тва кю, кое по-тоно возия, комфорт, качество на материалите, за надеждност не говоря може и да излезе надеждно.Ако на тебе ти се виждат нормални 30 бона за този клас коли значи вероятно и ти си с проблем, то верно че вкус другар няма ама.................то затова си има за всеки влак пътнициSFINKS написа:Да , карал съм . Имам и Ярис , IQ то е уникална количкаnov написа:А ти карал ли си ай кю?Не казвам че колата е лоша но за тези пари.......никога няма да я взема ако ги имах, а директно бих се насочил към фау ве или форд или някой друг японски производител, но 30 бона за този клас според мен са адски много пари.Колегата didak го е казал точно но донякъде, незнам как ай кю-то му се вижда луксозно, материалите са му като от кофички за кисело мляко и лично на мен вътре ми е пълна отврат без да засягам собствениците на такива ако има във форумаSFINKS написа:
Ти карал ли си IQ че го написа това ?
колата е много добра
Вижда ти се адски много пари ? Проблема си е твой

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Качеството на материалите е най-доброто в този клас.Аз лично се качих и материалите вътре са много,ама много шик. Изобщо не са евтини пластмаси. Ти знаеш ли колко струва един СМАРТ и кви долнопробни евтини просташки елементарни пластмаси има в него? IQ се цели не в нискобюджетни мини-коли,а в клиенти с основна кола и тази е за градска гъзария и удобство за града.Вътре нито е тясна,има място за краката за 2-ма човека си е нормална кола.В града маневрираш и на тротоара ако искаш. 16 цола гуми правят и пътуването комфортно за такава кола,а не да се люшка с някои 13-ки и високо купе. С тия 16-ки взима дупките доста добре. Изобщо IQ си е направено за шикозна градска кола и да е екстремно икономична. Просто ти не можеш да разбереш ,че има клиенти за такива коли, особено жените се тръшкат много, но и за мъже колата е перфект за града. Не е евтина, солидна е,отлични резултати и на EuroNcap има. Изобщо много е измислена колата.Верно,скъпа е, но е насочена към определена таргет категория. Който иска евтино и градско , си взима Айго, но то няма този чар и качество на материалите като IQ.nov написа: И кое му е уникалното бе колега на тва кю, кое по-тоно возия, комфорт, качество на материалите, за надеждност не говоря може и да излезе надеждно.Ако на тебе ти се виждат нормални 30 бона за този клас коли значи вероятно и ти си с проблем, то верно че вкус другар няма ама.................то затова си има за всеки влак пътници
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
оффтопик:
може и да бъркам но аз разликите в класовете ги виждам така- бройката на продадените коли-шерва разходите по производствената линия,конструирането,подръжката и пласмента на даден модел.....
немисля че разликата в цената на по горния модел е продиктувана единствено от внедрените материалии технологий.много често автомобили от три различни класове ползват еднакви агрегати,подобни силови елементи.,,по малкия клас обикновено има всичко което има и една кола по горен клас,като обурудване.дори си мисля че кола с характеристиките на IQ,и както е смарт фор ту,имат много повече нововъдения и инжинерни решения в връзка с минятуризацията и олекотяването,отколкото конструиването на новата корола.../респективно разходи и невъзможност за споделяне на части с други модели.
отделно разликите в матерялите и обурудването,имаш смешна себестойност на самата фирма която произвежда стотици хиляди екземпляза за сглобка и резерна част. (някъде в форума бях чел,че компресора еатън за мерцедес ,излиза на фирмата под 200$ или евро-смътен спомен-което е скъпа механична част)-оредставям си екста като навигация,сензорче,реотанче,-колко би струвала.
мое мнение е че производството на евтини пласмаси и интериор,е по скоро за да аргументира по високата цена на по високия клас модели.иначе не виждам причина да разработваш различно производство с евтини материали от който сигурно ще спести-50-100$.
разликата в класовете автомобили обикновено е в 20-25 сантимера дължина--половината агрегати са по мощни от малкия модел,и тегло с по 100-200 кила отгоре...
та мисълта ми е че IQ, е непопулярен клас за сега,и е нормално да се продава в по малки бройки от корола и ярис,което значи че има основание да се продава по скъпо....
п/с аз съм карал мотор,тъй че всичко дет има покрив и повече от две гуми ми е достатъчно да стигам до морето и да обиколя европа.. дори се чуствам по комфортно в малка кола.например в смарт се пътува по уютно от в моята фабия комби,,защото в желанието да е 5 месна и тясна- е осакатено и от пред...
може и да бъркам но аз разликите в класовете ги виждам така- бройката на продадените коли-шерва разходите по производствената линия,конструирането,подръжката и пласмента на даден модел.....
немисля че разликата в цената на по горния модел е продиктувана единствено от внедрените материалии технологий.много често автомобили от три различни класове ползват еднакви агрегати,подобни силови елементи.,,по малкия клас обикновено има всичко което има и една кола по горен клас,като обурудване.дори си мисля че кола с характеристиките на IQ,и както е смарт фор ту,имат много повече нововъдения и инжинерни решения в връзка с минятуризацията и олекотяването,отколкото конструиването на новата корола.../респективно разходи и невъзможност за споделяне на части с други модели.
отделно разликите в матерялите и обурудването,имаш смешна себестойност на самата фирма която произвежда стотици хиляди екземпляза за сглобка и резерна част. (някъде в форума бях чел,че компресора еатън за мерцедес ,излиза на фирмата под 200$ или евро-смътен спомен-което е скъпа механична част)-оредставям си екста като навигация,сензорче,реотанче,-колко би струвала.
мое мнение е че производството на евтини пласмаси и интериор,е по скоро за да аргументира по високата цена на по високия клас модели.иначе не виждам причина да разработваш различно производство с евтини материали от който сигурно ще спести-50-100$.
разликата в класовете автомобили обикновено е в 20-25 сантимера дължина--половината агрегати са по мощни от малкия модел,и тегло с по 100-200 кила отгоре...
та мисълта ми е че IQ, е непопулярен клас за сега,и е нормално да се продава в по малки бройки от корола и ярис,което значи че има основание да се продава по скъпо....
п/с аз съм карал мотор,тъй че всичко дет има покрив и повече от две гуми ми е достатъчно да стигам до морето и да обиколя европа.. дори се чуствам по комфортно в малка кола.например в смарт се пътува по уютно от в моята фабия комби,,защото в желанието да е 5 месна и тясна- е осакатено и от пред...
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Относно "евтините" пластмаси - "совите на са това което са"!
Пластмасите наистина са по-кофти на допир, но не съм сигурен че са по-евтинни от преди 10 години.
Със сигурност са по-екологични, което понякога означава дори по-скъпи. Цитати от брошурата на новия Ярис:
"Рециклиране - 95% от Yaris могат да се оползотворят повторно.
В разработката на всеки автомобил са използвани до 3 кг
рециклируеми пластмаси при пълно кодиране на материалите
и елиминация на 4 тежки метала (спрямо 2000/53/ЕК)."
"От 2002 година продукцията на Yaris във
Франция е довела до 41% намаление на емисиите на CO2
(електричество + други източници), 39.9% намаление в
потреблението на енергия, 46.8% в консумацията на вода
и 51.2% на летливо органични вещества. Заводът вече не
използва открити сметища за отпадаците си. От 9.5 кг отпадни
материали 4 кг директно могат да се рециклират, а 5.5 кг се
използват като заместващ горивен източник за индустриални
процеси."
Пластмасите наистина са по-кофти на допир, но не съм сигурен че са по-евтинни от преди 10 години.
Със сигурност са по-екологични, което понякога означава дори по-скъпи. Цитати от брошурата на новия Ярис:
"Рециклиране - 95% от Yaris могат да се оползотворят повторно.
В разработката на всеки автомобил са използвани до 3 кг
рециклируеми пластмаси при пълно кодиране на материалите
и елиминация на 4 тежки метала (спрямо 2000/53/ЕК)."
"От 2002 година продукцията на Yaris във
Франция е довела до 41% намаление на емисиите на CO2
(електричество + други източници), 39.9% намаление в
потреблението на енергия, 46.8% в консумацията на вода
и 51.2% на летливо органични вещества. Заводът вече не
използва открити сметища за отпадаците си. От 9.5 кг отпадни
материали 4 кг директно могат да се рециклират, а 5.5 кг се
използват като заместващ горивен източник за индустриални
процеси."
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Със сигурност абсолютно всички пласмаси в автомобилите са 100% термопластични, което автоматично предполага, че могат да се рециклират.
Единственно пластмасите на електронните платки са сложни за рециклиране поради калая и елементите по тях и поради тази причина не е рентабилноа тяхната преработка.
Така че надали само от Ярис могат да се рециклират 95% от тях.
Това важи за всички съвременни автомобили, но не е най-важното.
Важно е и сигурността, екологичността на двигателя и надежността на целия автомобил, което при Тойота е до много голяма степен постигнато.
Единственно пластмасите на електронните платки са сложни за рециклиране поради калая и елементите по тях и поради тази причина не е рентабилноа тяхната преработка.
Така че надали само от Ярис могат да се рециклират 95% от тях.
Това важи за всички съвременни автомобили, но не е най-важното.
Важно е и сигурността, екологичността на двигателя и надежността на целия автомобил, което при Тойота е до много голяма степен постигнато.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Айде всички придворни вагаджий и фенове на немския инженер да четат внимателно :
Audi
През 1987 година пет души загинаха, а 271 бяха ранени в катастрофи, причинени от проблем в ускоряването на Audi 5000. Компанията изтегли 250 000 автомобила. Голям минус за Audi е това, че първоначално компанията не е искала да изтегля автомобилите и да компенсира собствениците, а им е препоръчала да си инсталират устройство, което е трябвало да неутрализира проблема (оказва се, че то не помага). В следващите години продажбите са спаднали с 83% до едва 12 283 автомобила през 1991, в сравнение със 74 061 през 1985 г. Много време е минало от тогава и днес Audi е една от най-уважаваните марки, но споменаването на проблема от 1987 е табу за компанията.
http://banks.dir.bg/2010/02/27/news5952750.html
Ако са продали тогава аЛуди 8млн. автомобила колко ли жертви щеше да има ?
Но няма страшно те никога няма да продадат толкова автомобили biggrin.gif !
http://www.thetruthaboutcars.com/the-be ... n-debacle/
Ся стана ли ясно защо , като натиснеш спирачките на великите далновидни вагове автоматично връща газта ?
Но това не е всичко :
This car was such a dog that my dad’s next car – an ‘85 Mercedes 300 turbo-diesel – felt like a top-fuel dragster.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ПС:
Ауууу големия немски инженер така и неразбрал къде е проблема :
Ever since the Audi 5000 problems, pistionheads have had a knee jerk reaction to UA problems – It’s driver error! This was the song enthusiasts were singing at the begining of Toyota’s current mess too. Appliance drivers don’t care enough about cars to be able to distinguish the gas from the brake was the refrain.
Though the NHTSA “cleared” Audi, as far as pistonheads are concerned, they never really did find the problem.
There were 1500 UA reports, 400 injuries, and 7 deaths.
The typical scenario was the car ran away just after being shifted from P to D (or P to R).
Audi recalled the cars at least 4 times. Their first idea was that floormats were getting stuck under the accelerator.
Recall 2 was to install a plate which elevated the brake pedal so that it did not lay in the same plain as the gas pedal.
Had the problem actually been mats or clumsy drivers who couldn’t feel the correct pedal, the UA reports would have ended there. But they didn’t, so Audi recalled the cars a 3rd time to adjust the space between the gas and brake.
The automatic shift lock was the 4th recall.
Accidents continued.
I’m not sure whether the cruise controls were ever investigated.
Audi dropped the 5000 nameplate.
Audi
През 1987 година пет души загинаха, а 271 бяха ранени в катастрофи, причинени от проблем в ускоряването на Audi 5000. Компанията изтегли 250 000 автомобила. Голям минус за Audi е това, че първоначално компанията не е искала да изтегля автомобилите и да компенсира собствениците, а им е препоръчала да си инсталират устройство, което е трябвало да неутрализира проблема (оказва се, че то не помага). В следващите години продажбите са спаднали с 83% до едва 12 283 автомобила през 1991, в сравнение със 74 061 през 1985 г. Много време е минало от тогава и днес Audi е една от най-уважаваните марки, но споменаването на проблема от 1987 е табу за компанията.
http://banks.dir.bg/2010/02/27/news5952750.html
Ако са продали тогава аЛуди 8млн. автомобила колко ли жертви щеше да има ?
Но няма страшно те никога няма да продадат толкова автомобили biggrin.gif !
http://www.thetruthaboutcars.com/the-be ... n-debacle/
Ся стана ли ясно защо , като натиснеш спирачките на великите далновидни вагове автоматично връща газта ?
Но това не е всичко :
This car was such a dog that my dad’s next car – an ‘85 Mercedes 300 turbo-diesel – felt like a top-fuel dragster.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ПС:
Ауууу големия немски инженер така и неразбрал къде е проблема :
Ever since the Audi 5000 problems, pistionheads have had a knee jerk reaction to UA problems – It’s driver error! This was the song enthusiasts were singing at the begining of Toyota’s current mess too. Appliance drivers don’t care enough about cars to be able to distinguish the gas from the brake was the refrain.
Though the NHTSA “cleared” Audi, as far as pistonheads are concerned, they never really did find the problem.
There were 1500 UA reports, 400 injuries, and 7 deaths.
The typical scenario was the car ran away just after being shifted from P to D (or P to R).
Audi recalled the cars at least 4 times. Their first idea was that floormats were getting stuck under the accelerator.
Recall 2 was to install a plate which elevated the brake pedal so that it did not lay in the same plain as the gas pedal.
Had the problem actually been mats or clumsy drivers who couldn’t feel the correct pedal, the UA reports would have ended there. But they didn’t, so Audi recalled the cars a 3rd time to adjust the space between the gas and brake.
The automatic shift lock was the 4th recall.
Accidents continued.
I’m not sure whether the cruise controls were ever investigated.
Audi dropped the 5000 nameplate.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Хахахаха "всички вагаджии" - тва ме изкефи.Бас Мане то това за Ауди хубаво дефекти са давали, смъртни случай -добре така е но това е преди 23 години.Тойота предвид това че претендират да са номер едно в света по надеждност това допустимо ли е бре?????????
Лексусе хубаво си описла надълго и широко тва ай кю но пак казвам ако ще д аима джанти 19 цола и колкото и комфортно да е според теб 30 бона аз лично няма да дам за него дето се вика ако ще турско да стане.То хубаво малка градска "симпатична" количка ама това са 30 бона бе човек, е по-нагоре имаше и реплика от сорта "ако са ти много не си за нея", ми аз бих попитал ако имаш 30 бона за този............., каква трябва да е колата ти за извънградско или да го наречем за дълги пътувания?За мен тази цена е неприемлива и наистина незнам какво се опитват да внушат дръпнатите с нея!
Лексусе хубаво си описла надълго и широко тва ай кю но пак казвам ако ще д аима джанти 19 цола и колкото и комфортно да е според теб 30 бона аз лично няма да дам за него дето се вика ако ще турско да стане.То хубаво малка градска "симпатична" количка ама това са 30 бона бе човек, е по-нагоре имаше и реплика от сорта "ако са ти много не си за нея", ми аз бих попитал ако имаш 30 бона за този............., каква трябва да е колата ти за извънградско или да го наречем за дълги пътувания?За мен тази цена е неприемлива и наистина незнам какво се опитват да внушат дръпнатите с нея!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Колега тия изброените не влизат ли в класа на Ярис-а?
Или на Айгото- демек питам дали не са по-висок клас?
Каквито и класики да са тези два автомобила Мини и Фиат са ми толкова противни че като ги видя по пътя си обръщам главата на другата страна и дори да ми ги подаряват бих ги взел за да ги продам но не и да ги карам.Но това вече е наистина до вкус има жени които им се кефят

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта