И тук се връщаме към писаното от аутобилд.
Тойота е на върха по продажби - безспорно.
Когато си на върха всеки гледа да ти намери кусури.
За да си на върха правиш и неща продиктувани от не толкова технически, колкото комерсиални, имиджови подбуди.
Като имаш толкова много модели е нормално някои от тях да се харесват от едни и да не се харесват от други.
"IQ е много готин, ама струва майка си и бащаси" - казва българина
"Искам да се взема една количка - малка, икономична, но изпипана, луксозна" - казва датчанката.
Е, Тойота ли е крива, че българина и датчанката не мислят еднакво?!
Повечето модели на тойота са в челото на TUV-REPORT не от вчера и от днес, не до 2,3 или 4 годишни, а до 10 годишни - RAV4, Corolla, Yaris...
Все още LC e символ за здравина и качество....
Prius за новаторство и екологичност...
Криза е. Всеки търпи ударите и.
Най-лесно е да се атакува имиджа на Тойота, защото този тип атака не се прави в лаборатория или на стенд, а с пари.
Не че Тойота са идеални, безупречни и т.н., но всеки който работи - греши.
П.С.: дано като са грешали да не е точно с моя Ярис
