benzin v masloto
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 14 Сеп 2004 23:33
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
benzin v masloto
znachi sluchva se slednoto:
svetva oranjevata lampa za masloto i az estestveno, si proveriavam nivoto na masloto.
okazva se che e tochno na minimuma, a e samo na 2000 km
reshavam da go pomirisha varhu salfetkata s koiato sum izburrsal pruchkata za proverka i k'vo:
smardi na Benzin, vse edno sum ia topil v benzin
struva mi che ne e dobre tova
svetva oranjevata lampa za masloto i az estestveno, si proveriavam nivoto na masloto.
okazva se che e tochno na minimuma, a e samo na 2000 km
reshavam da go pomirisha varhu salfetkata s koiato sum izburrsal pruchkata za proverka i k'vo:
smardi na Benzin, vse edno sum ia topil v benzin
struva mi che ne e dobre tova
spoko
Zdravey, parvo e normalno za edna po stara kola da gori po litar maslo na 2000km a specialno za po starite toyoti tva si e vseobst problem- vapreki che niakoy profesionalisti tuka tvardiat che ne traibva da e taka dosta hora se olakvat ot tozi problem i tuka i v USA ! Pone na 1000km traibva da si provariavas masloto ako ne i pri vsiako zaezdane! Po princip v motora vinagi vliza malko neizgorial benzin do kolkoto znam! Camo na miris ne znam dali mozhe da kazhes che ima niakuv po goliam problem ako camoto maslo ne si lichi che ima benzin v nego! Masloto svetlo li e tumno li e? po princip misla che PCV valve e tova koeto vrusta nedoizgorelite gazove obratno za doizgariane- mozhe da ti e zapushen ili da ima nuzda ot smiana! Vzemi go izvadi i razklati i ako ne chuvas edno topche kak se vdizhi znaci e za smiana ili prosto go izvadi i viz dali ima vacuum kato sislozhis prusta ako niama otnovo e za smiana
Tova e koeto az bih napravil parvo inache se posavetvay i s mehanic- poznat nai dobre 


Re: benzin v masloto
1. Щом светва лампата а имаш масло на минимума - проблема е другаде - може влошено мазане, може запушен маслен филтър (имах точно такъв проблем).Kiril Nikolov написа:znachi sluchva se slednoto:
svetva oranjevata lampa za masloto i az estestveno, si proveriavam nivoto na masloto.
okazva se che e tochno na minimuma, a e samo na 2000 km
reshavam da go pomirisha varhu salfetkata s koiato sum izburrsal pruchkata za proverka i k'vo:
smardi na Benzin, vse edno sum ia topil v benzin
struva mi che ne e dobre tova
2. Масло със силен мирис на бензин е ЗЛЕ. Има проблем. Не е добре да караш колата докато не го решиш - да не се окаже че това в картера само прилича на масло :-(
ПП: Използвай оригинален маслен филтър от ТМ АУТО - само 11-12 лв са и са много по-качествени !
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Po princip v motora vinagi vliza malko neizgorial benzin
Ами да попринцип значи няма пълно горене при такт Сгастяване част от бензина не изгаря.Значи те са отживелица 2-те двигатели ако сте забелязали там постоянно излиза бензин през ауспуха просто тои не изгаря.Но да просто няма какво да се претеснява6 сажсем норнално
Ами да попринцип значи няма пълно горене при такт Сгастяване част от бензина не изгаря.Значи те са отживелица 2-те двигатели ако сте забелязали там постоянно излиза бензин през ауспуха просто тои не изгаря.Но да просто няма какво да се претеснява6 сажсем норнално
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
[Приятелски съвет]juri_galev написа:Но и jamie е прав су6то но чак да не я кара6 не просто явно причината.А можели това да е от недобра херметичност при която част от горивото попада в картера с маслото
Пич, намали малко безполезните съвети и наблегни на правописа.
[/Приятелски съвет]
Колата не трябва да се кара (както каза Джамейко), защото не се знае колко е бензина => не се знае дали това в картера е масло все още => ако се кара и не е масло, а преобладава бензин ще има както ниво, така и налягане, но може да унищожи двигателя. То не само, че няма да маже, но ще измие маслото от стените на цилиндъра.
Нормалното в такъв случай е да се провери компресията. След това да се сипе една супена лъжица масло и пак да се провери компресията.Както Кирил описва (харч на масло и мирис на бензин) вероятно на някой цилиндър са заминали сегментите, което е хубаво да се оправи максимално бързо, за да не се съсипе блока. Независимо каква ще се окаже причината обаче е важно да се отстрани навреме, за да не минеш в графата "скъпи" ремонти.
На тойота ремонтните комплекти за двигател - гарнитури + сегменти - не са скъпи. Наскоро се убедих лично(само за гарнитура).
Само нема да са пуашил, копеуе biggrin.gif biggrin.gif
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта