Здравейте,
Както се вижда от подписа, опитът ми с Тойота е почти равен на 0. Това е колата на прителката ми и имам няколко опасения за нея. А именно:
1. Когато се кача в колата, никога не пали от първият път. В 90% от случайте пали от 2-3 път, но понякога се налага и по 5-6 пъти да въртя. Теорията, която имам за това е, че може да има проблем с атмосферите на бензиновата помпа. Това мое мнение идва и от втория проблем на колата.
2. Когато подам газ, колата се сеща какво да праи след 1-2 секунди, демек, неще да се форсира. Когато сменя предавките от 1ва на 2ра, има глъхнене, преди да започне да ускорява.
Мненията на псевдо монтьори по този въпрос са много - смяна на ангренажна верига, смяна на обтегателни конуси, реглаж на бутала, и т.н. Тъй като едната ми Алфа е с верига и е на повече от 300 000 км, много се съмнявам проблема да е с веригата (все пак не съм експерт и може и това да се окаже). На колата са и правени много диагностики и не излизат никакви грешки по запалителната система или по управлението на горивната система.
3. Този проблем е минимален, но все пак го има - докато си караш колата и всичко си е екстра, изведнъж радиото (фабрично) гасне и се пуска отново след 2-3 секунди. Проверих буксите и са си стабилно закрепени. Проблема е, че не го прави при специфични ситуации, а просто когато си реши. Някакви идей?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!
Няколко проблема с Ярис
Няколко проблема с Ярис
Toyota Yaris '03 - 1.0 VVTI
Alfa Romeo 156 '00 - 2.0 TS Selespeed
Alfa Romeo 155 '94 - 1.7 TS
Alfa Romeo 90 '86 - 2.5 V6
Alfa Romeo 156 '00 - 2.0 TS Selespeed
Alfa Romeo 155 '94 - 1.7 TS
Alfa Romeo 90 '86 - 2.5 V6
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Чисто теоритично през форума и дадената информация...
Проблема с паленето:
- запушена/запушени дюзи
- кофти гориво (освен, ако не го прави от по-дълго време)
- свещи
- стартер
- дистрибутурна капачка (не знам дали има?) + кабели до свещите
- стъпков мотор (?)
- бубина
Някои от горните може да бъдат и причина за по-късното възприемане на командата "подаване на газ".
Като цяло като включиш и датчици и всякакви видове кабели...
А и бордовия компютър...
И ламбда сондата...
Проблема може да идва почти от всякъде
А щом на "клюкарка" (диагностика) - не казва нищо колата, значи е изолиран случай.
Off-topic!
Имах проблем на Реното, който се изразяваше в "от-време-на-време" работа на 3 цилиндъра (от 4). Оказа се, че буксата за 4-тия цилиндър се е счупила пласмаската и чат-пат (при дупка да речем) - се "изважда и намества", давайки това прекъсване.
Но на място при тестове - грам проблем нямаше просто! На всички майстори дето съм я водил. Да не говорим, че беше скрита тая букса там дето слънце не огрява. По чист късмет намериха проблема...
Проблема с паленето:
- запушена/запушени дюзи
- кофти гориво (освен, ако не го прави от по-дълго време)
- свещи
- стартер
- дистрибутурна капачка (не знам дали има?) + кабели до свещите
- стъпков мотор (?)
- бубина
Някои от горните може да бъдат и причина за по-късното възприемане на командата "подаване на газ".
Като цяло като включиш и датчици и всякакви видове кабели...
А и бордовия компютър...
И ламбда сондата...
Проблема може да идва почти от всякъде

А щом на "клюкарка" (диагностика) - не казва нищо колата, значи е изолиран случай.
Off-topic!
Имах проблем на Реното, който се изразяваше в "от-време-на-време" работа на 3 цилиндъра (от 4). Оказа се, че буксата за 4-тия цилиндър се е счупила пласмаската и чат-пат (при дупка да речем) - се "изважда и намества", давайки това прекъсване.
Но на място при тестове - грам проблем нямаше просто! На всички майстори дето съм я водил. Да не говорим, че беше скрита тая букса там дето слънце не огрява. По чист късмет намериха проблема...
Мерси за отговора.
Проблемът е, че не го прави от скоро - поне от 2-3 месеца (което изключва кофти гориво). Остава уикенда да се заровя по нея и да търся къде кой кабел какъв контакт дава (ебати словосъчетанието).
П.П. Някой може ли да ми каже, какво общо има ламбда сондата със запалването на мотора - тя следи стойности след запалването.....
Проблемът е, че не го прави от скоро - поне от 2-3 месеца (което изключва кофти гориво). Остава уикенда да се заровя по нея и да търся къде кой кабел какъв контакт дава (ебати словосъчетанието).
П.П. Някой може ли да ми каже, какво общо има ламбда сондата със запалването на мотора - тя следи стойности след запалването.....
Toyota Yaris '03 - 1.0 VVTI
Alfa Romeo 156 '00 - 2.0 TS Selespeed
Alfa Romeo 155 '94 - 1.7 TS
Alfa Romeo 90 '86 - 2.5 V6
Alfa Romeo 156 '00 - 2.0 TS Selespeed
Alfa Romeo 155 '94 - 1.7 TS
Alfa Romeo 90 '86 - 2.5 V6
Директно няма, но сещай се 3 месеца ако колата е бачкала в сервизен режим, в както състояние е останалата част която има значение. От друга страна при крива ламбда, би трябвало да свети и чек енжина и да се хване на диагностика. Гасненето на радиото ме навежда на мъсълта по-скоро за накъв електрически проблем. Разбирасе може да е съвпадение и да няма общо. От друга страна на диагностика много ясно се вижда причината за незапалване Липса на гориво или искра Смени сервиза на първо време.botsos написа:Мерси за отговора.
Проблемът е, че не го прави от скоро - поне от 2-3 месеца (което изключва кофти гориво). Остава уикенда да се заровя по нея и да търся къде кой кабел какъв контакт дава (ебати словосъчетанието).
П.П. Някой може ли да ми каже, какво общо има ламбда сондата със запалването на мотора - тя следи стойности след запалването.....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта