По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.Nedkow написа:И той е разтърган със 4мм.LordDigital написа:Тва силно прилича на турбина със хитачи перки ,и турбина със гаретски перки - двете немат нищо общо овсен хаузинга:)
Проект Supra MKIV Nedkow
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land

Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .LordDigital написа:По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.Nedkow написа:И той е разтърган със 4мм.LordDigital написа:Тва силно прилича на турбина със хитачи перки ,и турбина със гаретски перки - двете немат нищо общо овсен хаузинга:)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
По-добре метални ,избягвай сополово-килингритови изпълнения и най-вече никакви мисления за силикон където и да е по маслените магстирали.Nedkow написа:Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .LordDigital написа:По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.Nedkow написа:
И той е разтърган със 4мм.

laugh.gif хареса ми за силикона направо ми настръхват косите като го видя имах в предвид, че ламарините са ползвани веднъж дали ще уплатнят да не вземат да изпускат масло .LordDigital написа:По-добре метални ,избягвай сополово-килингритови изпълнения и най-вече никакви мисления за силикон където и да е по маслените магстирали.Nedkow написа:Да имам го в предвид ама се чудя, кои гарнитури да сложа имам клингиритови нови или металните оригинални които си бяха там .LordDigital написа:
По принцип Stock Twins се разпилват редко поради това ,че излиза скъпо (всичко е умножено по 2) ,4мм ми са струва малко доста голем скок за тез малки колелца... Не забравят забсолютно задължително да смениш или ревизираш ОСНОвНО тръбите дето водят масло към турбините и наи-вечо отТочната тръба към картера.
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
- пл@мен5445
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27 Ное 2008 17:46
- Местоположение: Pyce
- Обратна връзка:
eto i edin variant




- Прикачени файлове
-
- suprastarcopy.jpg (131.82 KiB) Преглеждано 4958 пъти
Toyota Celica 2.0 GTI 16V T18
http://www.youtube.com/watch?v=MDfu6SMk ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=MDfu6SMk ... re=related
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
Ето и продължението стига сме коментирали този цвят 

- Прикачени файлове
-
- 03032010270.jpg (51.28 KiB) Преглеждано 4736 пъти
-
- 03032010271.jpg (44.48 KiB) Преглеждано 4736 пъти
-
- 03032010268.jpg (52.56 KiB) Преглеждано 4736 пъти
-
- 03032010263.jpg (42.17 KiB) Преглеждано 4736 пъти
-
- 03032010266.jpg (45.65 KiB) Преглеждано 4736 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта