Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
Бих искал с няколко реда да изразя несъгласието си по повод статията във вчерашния брой на Аутобилд, която се казва "Какво става Тойота?". В нея лакеите на фауве не пропуснаха да го забият на тойота за сервизната акция, която се провежда в цял свят.
Като за начало - тойота за мене са добри коли. Съдя по моята (Авенсис 1, закупен 2003г.) - за 70000км., предимно градски пробег не съм имал абсолютно никакви проблеми, возията е стегната, единствено наскоро се появи лек шум в турбото, за който писах в друга тема.
Със сигурност обаче познавам две дузини хора с фаувета и аУдита на различни възрасти и километри, които са оставили по една торба пари на любимата си марка. Дори самите аутобилд класират VW в дъното на своите класации по издържливост при продължителните тестове, така че да се храни тойота за фабрични дефекти е най-малкото доста неморално. Преди време в същото списание имаше статия, точно за vw, които много добре знаят за дефектите на своите автомобили, но нарочно се правят на луди и не желаят да обявяват сервизни акции, а карат клиентите си да си плащат като попове, особено ако е преминала гаранцията.
В друга тяхна статия преди няколко месеца бе анализирана надеждноста на различни модели VW и аУди, и се казваше, че наистина като показатели на чисто нови коли превъзхождат останалите марки (според тях), но в дългосрочен план, след няколко години дефектите които дават тези коли са доста.
Всички знаем, че тойота (и другите японски марки) много им бърка в очите на германците, но ако се зачетем внимателно повечето показатели, по които голф е вечен първенец са толкова субективни и смешни, че направо да ти се приплаче - например "евтини пластмаси", "недостатъчна динамика" и т.н.. Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене. ма никъде не се споменава, че цените на "народните" коли са да си e*e майката, а един тъп голф струва колкото авенсис, да не говориме, че като си купуваш германец ти дават ламарини, четири гуми, волан и радиоточка, а останалото се плаща.
Още по интересно е твърдението, че "тойота е известна с това, че не е известна с нищо". Е аре па да питам фауветата с кво точно са толкова известни...(освен с вечните си дефекти).
Бил съм няколко път в америка, в близкия изток и не видях никъде масово да се напъват да карат пасати и аУдита. Виж тойоти, хонди и нисани има на кило.
И за да не излезе, че съм някакъв харкор фен искам да подчертая - не съм пристрастен, от коли почти нищо не разбирам, а форумите ги чета за да се забавлявам.
Ще кажа моето мнение и за тойота естествено. Напоследък моделите са с доста странен дизайн, да не кажа грозни, и на първо място въобще не са вълнуващи. Не знам ква е тая упоритост от страна на дизайнерите на тойота. Например ауриса е грозен, а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема. И тоя новия ландкрузер джип ли е, автобус ли е?. Дори и корейците разбраха, че трябва да правят по спортно изглеждащи коли, с по-агресивен дизайн. Ще кажете, такъв дизайн е преходен, бързо се изтърква. Ми аз предпочитам колата ми да изглежда като новата мазда 6, отколото като аурис, пък като ми писне ще я продам. И аре стига с тия масивни врати. Всичките коли им приличат на тухли на колела. Ма никакъв финес няма в новите тойоти (лично менение). Но и "вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака, да не говорим че отзад човек със зимно палто трудно сяда.
Още нещо - марката бе известна с високото си качество. напоследък чета все по често по форума за технически проблеми, мои приятели с авенис 2 например също доста се оплакват - тука немците донякъде са прави.
И на последно място. Абе много си повярвах с ценичките бе. Неможе един RAV4 да ми струва майка си и татко си а вратата му да лопа на тенекия още в магазина. А след 10000км. по софийските улици?. Неможе приуса да почва от 50000лв. Ама бил екологичен. Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз. А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки... А кво да кажем за сервизното им обслужване? От всяко нещо искат кинти да вземат. Например на мене ми взеха такса за прехвърляне на автомобила от 60лв., като се има впредвид, че той бе напълно изплатен и моите взаимоотношения бяха с нотариуса (респективно държавата), а не с ТМ ауто.
И за да не ставам досаден бих казал, че следващата ми кола може да не е тойота, може даже да не е японска, но определено няма да е и фауве.
Като за начало - тойота за мене са добри коли. Съдя по моята (Авенсис 1, закупен 2003г.) - за 70000км., предимно градски пробег не съм имал абсолютно никакви проблеми, возията е стегната, единствено наскоро се появи лек шум в турбото, за който писах в друга тема.
Със сигурност обаче познавам две дузини хора с фаувета и аУдита на различни възрасти и километри, които са оставили по една торба пари на любимата си марка. Дори самите аутобилд класират VW в дъното на своите класации по издържливост при продължителните тестове, така че да се храни тойота за фабрични дефекти е най-малкото доста неморално. Преди време в същото списание имаше статия, точно за vw, които много добре знаят за дефектите на своите автомобили, но нарочно се правят на луди и не желаят да обявяват сервизни акции, а карат клиентите си да си плащат като попове, особено ако е преминала гаранцията.
В друга тяхна статия преди няколко месеца бе анализирана надеждноста на различни модели VW и аУди, и се казваше, че наистина като показатели на чисто нови коли превъзхождат останалите марки (според тях), но в дългосрочен план, след няколко години дефектите които дават тези коли са доста.
Всички знаем, че тойота (и другите японски марки) много им бърка в очите на германците, но ако се зачетем внимателно повечето показатели, по които голф е вечен първенец са толкова субективни и смешни, че направо да ти се приплаче - например "евтини пластмаси", "недостатъчна динамика" и т.н.. Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене. ма никъде не се споменава, че цените на "народните" коли са да си e*e майката, а един тъп голф струва колкото авенсис, да не говориме, че като си купуваш германец ти дават ламарини, четири гуми, волан и радиоточка, а останалото се плаща.
Още по интересно е твърдението, че "тойота е известна с това, че не е известна с нищо". Е аре па да питам фауветата с кво точно са толкова известни...(освен с вечните си дефекти).
Бил съм няколко път в америка, в близкия изток и не видях никъде масово да се напъват да карат пасати и аУдита. Виж тойоти, хонди и нисани има на кило.
И за да не излезе, че съм някакъв харкор фен искам да подчертая - не съм пристрастен, от коли почти нищо не разбирам, а форумите ги чета за да се забавлявам.
Ще кажа моето мнение и за тойота естествено. Напоследък моделите са с доста странен дизайн, да не кажа грозни, и на първо място въобще не са вълнуващи. Не знам ква е тая упоритост от страна на дизайнерите на тойота. Например ауриса е грозен, а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема. И тоя новия ландкрузер джип ли е, автобус ли е?. Дори и корейците разбраха, че трябва да правят по спортно изглеждащи коли, с по-агресивен дизайн. Ще кажете, такъв дизайн е преходен, бързо се изтърква. Ми аз предпочитам колата ми да изглежда като новата мазда 6, отколото като аурис, пък като ми писне ще я продам. И аре стига с тия масивни врати. Всичките коли им приличат на тухли на колела. Ма никакъв финес няма в новите тойоти (лично менение). Но и "вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака, да не говорим че отзад човек със зимно палто трудно сяда.
Още нещо - марката бе известна с високото си качество. напоследък чета все по често по форума за технически проблеми, мои приятели с авенис 2 например също доста се оплакват - тука немците донякъде са прави.
И на последно място. Абе много си повярвах с ценичките бе. Неможе един RAV4 да ми струва майка си и татко си а вратата му да лопа на тенекия още в магазина. А след 10000км. по софийските улици?. Неможе приуса да почва от 50000лв. Ама бил екологичен. Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз. А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки... А кво да кажем за сервизното им обслужване? От всяко нещо искат кинти да вземат. Например на мене ми взеха такса за прехвърляне на автомобила от 60лв., като се има впредвид, че той бе напълно изплатен и моите взаимоотношения бяха с нотариуса (респективно държавата), а не с ТМ ауто.
И за да не ставам досаден бих казал, че следващата ми кола може да не е тойота, може даже да не е японска, но определено няма да е и фауве.
- Прикачени файлове
-
- Autobild2.jpg (467.74 KiB) Преглеждано 5207 пъти
-
- Autobild1.jpg (493.91 KiB) Преглеждано 5207 пъти
Последно промяна от zzecov на 20 Фев 2010 11:10, променено общо 2 пъти.
Преди си взимах постоянно АутоБилд и ми правеше много впечетление това ,че когато има някакъв тест м/у коли и VW и Audi беше сред тях те винаги печелеха.Но един ден разбрах ,че VW е спонсор на АутоБилд и от тогава не си го взимам.По добре един TopGear отколкото смотания АутоБилд. 

A car without TURBO is like a man without BALLS!
Re: Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота
Баце, направо ме претрепа.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifzzecov написа: Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене.
...ламарини, четири гуми, волан и радиоточка...
... а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема.
..."вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака.
.. .Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз.
...А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки...
Другата ти кола може и да не е японска или фръцваген, ама гледай и да не е италианска или френска. Ми то кво остана? Лада?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота
Защо? Остават Шевролет и другия корейски боклук-Хюндай. biggrin.gifГущера написа:Баце, направо ме претрепа.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifzzecov написа: Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене.
...ламарини, четири гуми, волан и радиоточка...
... а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема.
..."вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака.
.. .Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз.
...А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки...
Другата ти кола може и да не е японска или фръцваген, ама гледай и да не е италианска или френска. Ми то кво остана? Лада?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кики шеви не ги коментиреаме тва си е деу отвсякъде. Хюндай се понаучиха, имат готини работи на пазара, ма нещо не могат да се утвърдят. И кво остана? Сааб каталяса, Волво си е рено отвсякъде...
Се си мисля за една Тата или Тофаз...... laugh.gif
http://www.youtube.com/watch?v=Sc6gLGZm ... re=related
Пробвай тва с един голф - ко не се разпадне на припева.... biggrin.gif
Се си мисля за една Тата или Тофаз...... laugh.gif
http://www.youtube.com/watch?v=Sc6gLGZm ... re=related
Пробвай тва с един голф - ко не се разпадне на припева.... biggrin.gif
специално за ВАГ-коли е смешно да се коментира.притежавал съм голф2-3-4-5...до шест не можах да стигна щото последното ауди успя напълно да ме отврати от тия коли.а истината поради която всеки "монтйор"ги хвали---ами елементарни са и лесно се обслужват.дори френските коли дето ги плюят са мноооого по здрави от вагчетата.1 година карах и рено.а преди да взема яриса за 25 500 имаше промоция на голф6 за същите пари и понеже приятелите ми ме знаят че съм вагаджия ме тикаха натам biggrin.gif а самите те карат японски и френски коли и......никой никога не се е оплаквал а винаги ми се смееехаа като все се налагаше да сменям поредната част.затова избрах тойота.а дали съм сгрешил или не......все ми е тая.просто се намесих в темата щото като чуя за ваг и.......почвам да треперя---тия кенефи ми отнеха толкова пари и нерви--парите--майната им изкарват се ама изхабените нерви.....няма кой да ти ги върне
забравих да спомена и опел--също са мнооооогооооо по-добри коли от горе споменатите.ВАГ НЕ Е АВТОМОБИЛ А ....СМЕТИЩЕ

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
I az se chudia kakvo ne mu haresvat na X6?!?!? mene li4no mnogo mi dopada, kakto i X5.Гущера написа:че кво му е на Х6? по добре изглежда от Х5 или Х3 дето са кат реклама на итонг. да не говорим че е по яко на вид от всеки крузер или рав.

"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
Колега кое му е по-доброто, като Топ Гиър не спират да си хвалят английските коли, независимо от това дали струват или не, почти винаги в техните тестове на първите места са английски коли, един вид избиване на комплекси или за стимулиране на родното производство или кой знае за какво.miLen4o написа:.По добре един TopGear отколкото смотания АутоБилд.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта