Алармата не работи?!
@scott
И аз съм сигурен в това, че трябва да е лесно (а поисках Valett бутона за сигурност, макар че се оказа че няма необходимото в ръководството).
Ще пробвам предложението ти с удоволствие (при отворено стъкло ще опитам обемните задействат ли се при предложените варианти). На базата на опит ли е предложението?
И аз съм сигурен в това, че трябва да е лесно (а поисках Valett бутона за сигурност, макар че се оказа че няма необходимото в ръководството).
Ще пробвам предложението ти с удоволствие (при отворено стъкло ще опитам обемните задействат ли се при предложените варианти). На базата на опит ли е предложението?
Обемния датчик не се изключва с 2 или 3 включвания на аларма
@scott
За съжаление Обемните датчици не се изключват с 2 или 3 включвания на алармата както предлагаш - проверих.
Навярно моята е различна от твоята, но благодаря за предложението.
Тя е оригинално монтирана в оторизирания сервиз на Тойта при закупуване (на книжката пише, че е МАRК 900 ) и е единствената оригинално предлагана от тях и интегрирана с оригиналната система за заключване и се управлява от оригиналния ключ.
Някой ако има добро описание или предложения за проба?
За съжаление Обемните датчици не се изключват с 2 или 3 включвания на алармата както предлагаш - проверих.
Навярно моята е различна от твоята, но благодаря за предложението.
Тя е оригинално монтирана в оторизирания сервиз на Тойта при закупуване (на книжката пише, че е МАRК 900 ) и е единствената оригинално предлагана от тях и интегрирана с оригиналната система за заключване и се управлява от оригиналния ключ.
Някой ако има добро описание или предложения за проба?
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Колега, малко си се заблудил. Алармата не е монтирана в сервиза на Тойота. Тойота ползват услугите на фирми, занимаващи се с монтиране на аларми. Повечето съвременни автомобили са с аларми, които са вградени в оригиналния ключ. Справка моите автомобили от подписа. Евентуално ако имаш книжка за алармата, погледни коя е фирмата монтирала твойта аларма или просто отиваш в ТМ, казваш си номера и те ще ти кажат коя е фирмата. Предполагам, че е тази: http://www.markalarm.bg/index.php?page= ... t&Itemid=4
Но не се заблуждавай, че ще си купиш Тойота с оригинално вградена аларма. Нема такова чудо при ТМ. Когато навремето купувах мойта, изрично исках фабрично вградена аларма, но ми казаха, че няма как в завода да ми монтират аларма. На киата на жена ми си го поисках и срещу съотвената сума, колата си дойде с монтирана в завода аларма и тука нямаше интервенции по автомобила за слагане на нова аларма.
Успех и пиши като имаш резултат, за да знаят и други колеги ако евентуално срещнат подобни проблеми
Но не се заблуждавай, че ще си купиш Тойота с оригинално вградена аларма. Нема такова чудо при ТМ. Когато навремето купувах мойта, изрично исках фабрично вградена аларма, но ми казаха, че няма как в завода да ми монтират аларма. На киата на жена ми си го поисках и срещу съотвената сума, колата си дойде с монтирана в завода аларма и тука нямаше интервенции по автомобила за слагане на нова аларма.
Успех и пиши като имаш резултат, за да знаят и други колеги ако евентуално срещнат подобни проблеми
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
колега....значи според теб тия от тойота ме излъгаха като ми казаха че колата е дошла с вградена аларма от франция????не че ме интересува но като обикалях автосалоните и ми даваха разпечатки за лизинга на всички имаше включена цена И за аларма която ще поставят а при тойота нямаше и когато ги попитах те ми отговориха точно това.....автомобила идва с вградена от франция.и с всички бумаги ми дадоха и книга за алармата.книгата е от 268 страници и има картинки и описания на няколко езика но не и на български.на нея си пише тойота и vehicle security system.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
В описанието на оборудването няма аларма.
Така е не само в БГ, но и в Англия например. Т.е. Яриса излиза от завода без аларма.
Ако си платил цената по ценова листа, без да доплащаш за аларма си на далавера.
На мен ми предложиха да ми монтират неоригинална-200лв или оригинална-380лв.
Така е не само в БГ, но и в Англия например. Т.е. Яриса излиза от завода без аларма.
Ако си платил цената по ценова листа, без да доплащаш за аларма си на далавера.
На мен ми предложиха да ми монтират неоригинална-200лв или оригинална-380лв.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
В за висимост за коя страна е произведена колата има или няма оригинална аларна (TVSS). Повечето от колите Тойота внасяни от ТМА нямат тази опция. Но може би има изключения.didak написа:В описанието на оборудването няма аларма.
Така е не само в БГ, но и в Англия например. Т.е. Яриса излиза от завода без аларма.
Ако си платил цената по ценова листа, без да доплащаш за аларма си на далавера.
На мен ми предложиха да ми монтират неоригинална-200лв или оригинална-380лв.
Аларми, предлагани при продажба
Алармите, предлагани при продажба са 2 класа - едните са TVVS и се предлагат за колите с CAN (цифрова) шина. При тях връзката между блоковете се осъществява през шината, а не с отделни проводници. За Корола - това са колите с високо ниво на оборудване.
Втория клас са за по-ниското ниво и се опроводява допълнително при монтаж.
И двете присъстват с Part.Nomber в офертата и са на една и съща цена (в момента не я помня).
Не съм сигурен че са ми сложили, това за което съм платил.
В началото ми бяха дали дебелото описание на TVVS. След като видях че описаните в него настройки не стават, ми казаха, че са се объркали и такава аларма не може да се сложи на Корола ниво Тера.
Дадоха ми описанието на аларма Mark 900 и по мое настояване ми сложиха Valett бутон за настройка.
За съжаление в таблицата с команди няма такава за изключване на обемния (микровълновия) датчик. Пък и за него само са посочени изводите за свързване и нищо друго.
Някой ако има опит или документация?
Втория клас са за по-ниското ниво и се опроводява допълнително при монтаж.
И двете присъстват с Part.Nomber в офертата и са на една и съща цена (в момента не я помня).
Не съм сигурен че са ми сложили, това за което съм платил.
В началото ми бяха дали дебелото описание на TVVS. След като видях че описаните в него настройки не стават, ми казаха, че са се объркали и такава аларма не може да се сложи на Корола ниво Тера.
Дадоха ми описанието на аларма Mark 900 и по мое настояване ми сложиха Valett бутон за настройка.
За съжаление в таблицата с команди няма такава за изключване на обемния (микровълновия) датчик. Пък и за него само са посочени изводите за свързване и нищо друго.
Някой ако има опит или документация?
Автомобилите за Българския пазар,които са със заводски вградена аларма са:Land Cruiser 150 и 200,и всички модели на Lexus.Всички останали са БЕЗ фабрична алармена система.Всяко дилърство си избира доставчик,или само си монтира алармите.Както каза колегата по-горе алармите се управляват или по CAN-шината,или се опроводяват допълнително.За почти всички модели се предлага оригинална TVSS цифрова алармена система.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
3 възможни начина:didak написа:И какъв е начина да се разбере каква е монтираната в автомобила аларма?
1. Питаш дилъра, които ти продаде колата
2. Оглеждаш си документите дето са ти дали. Там би трябвало да има документи на алармата
3. Вдигаш предният капак и четеш какво пише на алармата
е може би има и още начини.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
4. Вдигаш предния капак и гледаш за некадърно разположен бутон, който обикновено е разположен малко пред акумулатора.
5. сядаш в купето и намираш обемните датчици, които обикновено седят като изс..но върху салона на автомобила и седят доста дървено.
5. сядаш в купето и намираш обемните датчици, които обикновено седят като изс..но върху салона на автомобила и седят доста дървено.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Идеята ми е да проверя сам.
Иначе дилъра би трябвало да е сложил "PZ464-00130-00" т.е. VSS1
казваш предния капак... защото тук: http://techdoc.toyota-europe.com/legacy ... ris&admin=
намерих монтажа за аурис, и виждам че е монтирана в багажника
Иначе дилъра би трябвало да е сложил "PZ464-00130-00" т.е. VSS1
казваш предния капак... защото тук: http://techdoc.toyota-europe.com/legacy ... ris&admin=
намерих монтажа за аурис, и виждам че е монтирана в багажника
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Е сам де. Като вдигнеш капака се огледай за едно приличашто на пишка и ще се ориентираш. Ако е фабрично си личи, но ако е допълнително слагана аларма си личи фрапиращо. На мойта примерно са го боднали пред акумулатора, като за целта са пробили дупка в пластмасовата кора с поялник и си личи от километър. Освен това тази пишка я бяха хванали в ламарината на калника с един ръждясал самонарезен винт, което ако ти е фабрична алармата, няма как де случи. На киата на жена ми си е фабрична и в книжката за експлоатация си е описана алармата и е показана. На тойотата ми дадоха един хвърчащ лист, където пишеше кой бутон, какво и що. Удобството ми поне е, че са успели да я вградят в ключа, та поне си я полвам само с ключа, без допълнителни дистанционни да ми се моткат. А самия модул се слага обикновено до предпазителите.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Обемния датчик не се изключва с 2 или 3 включвания на ал
Съжалявам, моята беше TVSS. Пробвай следната последователност - преди излизане от колата прещракай контактния ключ Он/Офф. Излез и натисни бутона за заключване, веднага след това натисни още веднъж (или два пъти). Наблюдавай светодиода дали променя последователността на мигане, или пробвай с отворен прозорец - това е проверено и работи на Лексъс (но пак с фабрична аларма)raikovm написа:@scott
За съжаление Обемните датчици не се изключват с 2 или 3 включвания на алармата както предлагаш - проверих.
Навярно моята е различна от твоята, но благодаря за предложението.
Тя е оригинално монтирана в оторизирания сервиз на Тойта при закупуване (на книжката пише, че е МАRК 900 ) и е единствената оригинално предлагана от тях и интегрирана с оригиналната система за заключване и се управлява от оригиналния ключ.
Някой ако има добро описание или предложения за проба?
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Обемния датчик не се изключва с 2 или 3 включвания на ал
Това с двоиното натискане е ако колата има double lock.Scott написа:Съжалявам, моята беше TVSS. Пробвай следната последователност - преди излизане от колата прещракай контактния ключ Он/Офф. Излез и натисни бутона за заключване, веднага след това натисни още веднъж (или два пъти). Наблюдавай светодиода дали променя последователността на мигане, или пробвай с отворен прозорец - това е проверено и работи на Лексъс (но пак с фабрична аларма)raikovm написа:@scott
За съжаление Обемните датчици не се изключват с 2 или 3 включвания на алармата както предлагаш - проверих.
Навярно моята е различна от твоята, но благодаря за предложението.
Тя е оригинално монтирана в оторизирания сервиз на Тойта при закупуване (на книжката пише, че е МАRК 900 ) и е единствената оригинално предлагана от тях и интегрирана с оригиналната система за заключване и се управлява от оригиналния ключ.
Някой ако има добро описание или предложения за проба?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта