Scott написа:Ако не си 'виждал' този сайт, посети го.DANIEL написа:П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... gb.php#5th



Scott написа:Ако не си 'виждал' този сайт, посети го.DANIEL написа:П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... gb.php#5th
тва със защитата какво точно прави, спира горивото или ...punkara написа:...s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita...
tova e zashtoto se vkliuchil prekusvacha fabrichno vgraden v tvoeto ECU!DANIEL написа:тва със защитата какво точно прави, спира горивото или ...punkara написа:...s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita...
вдигах налягането, до 0,8 бара няма проблем, но единият път я изтървах над 1 бар и колата почна да прекъсва като на прекъсвач,
дали тва е защитата или просто бедна смест, а и в инструкциите за този модел пише да не се надвишава 0,83 бара
за сега няма да си правя повече експерименти докато не замеря сместа
само си правих проби, иначе филтъра е КН,LordDigital написа:Или със други думи ,ЕКУ-то вижда че за КОЛИЧЕСТВОТО постъпил въздух няма карта колко бензин да пръска - при което ти бие Fuel or Spark cut.
Като гледам си взел да модваш ,аз бих се съсредоточил на добър филтър ,добра ауспухова система и също предно разположен не много голям кулер защото повишен надув без тези промени ,на по-стара кола е гаранциа за силно покачено обратно налягане ,от там гигански ЕГТ-та ,детонации и такива лоши работи.
Тавариш саказал що чип - Ненте:))DANIEL написа:исках да кажа че е по добър от въздушен над мотора, а не пред мотораjamie написа:Водния кулер НЕ е по-добър !
Според мен това трябва да е стъпка #1 - смени го с хубав въздушен - разположен отпред (а не над мотора).
vunshni "ECU" koito prakticheski promenyat istinskite signali ot sensorite otivashti kum ECU-to, ili ponyakoga idvashti ot ECU-to, kato tova podpomaga za povechko moshtnost tuk ili tam, kato tova razbira se se zaplashta, s poveche benzin, koeto znachi po-burzo unishtozavane na lambda-ta, i ot tam veche oshte problemi.DANIEL написа:кво ще речат тези паразити, доста съм невеж в тая насокаLordDigital написа:Прото на тея CPU-то и Паметта са им на един чип ,и никои не се е занимавал със чипосване ,ако изкаш тюнинг може само паразити kato SAFC i AVC-R.
АА Пънкар ,ке ме проставаш ма не си прав.punkara написа: vunshni "ECU" koito prakticheski promenyat istinskite signali ot sensorite otivashti kum ECU-to, ili ponyakoga idvashti ot ECU-to, kato tova podpomaga za povechko moshtnost tuk ili tam, kato tova razbira se se zaplashta, s poveche benzin, koeto znachi po-burzo unishtozavane na lambda-ta, i ot tam veche oshte problemi.
zatova nai-dobroto e da se investira v edna stand-alone sistema, toest nezavisimo ECU, koeto ti programisrash s pomoshta na PC, lap top, palm i pr. i po tozi nachin mozesh da postignesh po-dobri parametri na operaciya na dvigatelya v nestandartni ot originalnite parametri!
ima dva varianta: edinyat e sus Megasquirt, tova e do nyakude napravi si sam, a drugiyat, ako iskash burz rezultat, i bezgrizie, no poveche investiciya,motivash v nyakoi tuning shop, i tam ti slagat, programirat i pr.
Професинално се занимават само ProSpeed. Цената на контролер на горивото е около 300-400 лв ,а контролер на надува 600-700 и нагоре.DANIEL написа:някой занимава ли се с поставянето и като цени как са
и каква мощност могат да повишат на кола с 208кс и 275нм
ако искаш да направиш нещата както трябва, наистина най-добре е да се свържеш директно с хора, които са правили такива модификации - тунинг на 4х4 - за да минеш по утъпкан път и да спестиш МНОГО пари. те ще ти кажат какво да направиш, как да намериш частите и кога и за какво да отидеш в Проспийд(ще ти се наложи). Пиши на landikar или kelesha в тунинг.бегеDANIEL написа:някой занимава ли се с поставянето и като цени как са
и каква мощност могат да повишат на кола с 208кс и 275нм
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 4 госта