ПРОБЛЕМИ С МАСЛОТО ВЕРСО 2,2Д
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
добре,значи горенаписаното следва да се промени така:COSTA написа:на 11 хиляди, светва лампа на масло в Сърбия = смяна на маслото и прибиране в БГ - извод за тия километри бе изядено всичкото фабрично сипано масло, като нова.
... На 17 000 пак светва лампата - извод за 6хкм изядени 5 литра масло...
при 11к пада на мин = около 1,5л масло изгорено!
после след 6к на мин = 1,5л отново
извода е разход на масло около 2,5-3л/15.000км,което го коментираме почти всички с тия мотори.с това рядко масло моето мнение е,че един разход от макс. 1,5л/15к може да се приеме за допустим.тук имам една забележка към писаното от мечокух за маслото: този двигател изисква не по-гъсто масло от 5w,никога не слагайте 10w,защото аз го изпробвах.резултата беше,че двигателя започна да работи много шумно,чукане на клапани и се наложи да го сменя отново след 4.000км.целта ми с това 10w40(мотул,най-добрата полусинтетика) беше да намеря най-после решение на високия разход на масло.знам също,че при използване на още по-рядкото 0W40 също има висок разход,макар че това масло е едно от най-добрите.
това,че 5w30 е рядко за бг не е правилно,важното е да отговаря на необходимите условия,според мен минимум B4 или най-добре C3.освен това за да може да издържи поне 20.000км има една спецификация на MB 229.3 или 229.5,за dpf трябва да се вземе 229.31 или 229.51.в противен случай трябва да се сменя по-често както мечо е написал.
та чак след толкова експерименти със собствената ми кола и много четене из разни форуми си намерих МАСЛОТО,с което вече си реших проблемите.знам със сигурност,че има и по-добри от него,но то ме устройва и повече не ми трябва,пак ще го напиша без да правя някаква реклама: FUCHS SUPERSYN SAE 5W40!
http://www.fuchs-europe.de/engine-oils-cars.html
ПРОБЛЕМИ С МАСЛОТО ВЕРСО 2.2Д
БЛАГОДАРЯ ЗА МНЕНИЯТА.ЯВНО ТОЗИ ДВИГАТЕЛ 2.2Д СИ ГОРИ МАСЛО.
РЕШИЛ СЪМ ДА НАПРАВЯ ДВЕ НЕЩА НА ПЪРВО ВРЕМЕ.
-ПЪРВО ЩЕ ПОСЛУШАМ СЪВЕТА НА JIM_BIN НА ВТОРАТА СМЯНА НА 30000КМ ЩЕ ИСКАМ ОТ ТОЙОТА ДА МИ НАЛЕЯТ МАСЛО 5W40
-ВТОРОТО КОЕТО ЩЕ НАПРАВЯ Е ДА ПОСТАВЯ ПРОБЛЕМА ПРЕД ТОЙОТА И ДА ВИДЯ ТЕХНИЯ ОТГОВОР.ЗАЩОТО НА ПЪРВАТА СМЯНА МИ КАЗАХА .4Е 1-1.5Л РАЗХОД НА 15000КМ Е НОРМАЛНО-НО ВЕ4Е 3-4Л И НА МЕН МИ СЕ СТРУВАТ МНОГО.
ПРЕДИ ВЕРСОТО КАРАХ 3ГОД. ХАЙЛУКС 2.5Д ДВОИНА КАБИНА ДО ИТИ4АНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ИЗМИНАХ 85000КМ МАСЛОТО ОТ СМЯНА ДО СМЯНА БЕШЕ НА MAX.ЯВНО В ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ 2.2Д ИМА ПРОБЛЕМ.
РЕШИЛ СЪМ ДА НАПРАВЯ ДВЕ НЕЩА НА ПЪРВО ВРЕМЕ.
-ПЪРВО ЩЕ ПОСЛУШАМ СЪВЕТА НА JIM_BIN НА ВТОРАТА СМЯНА НА 30000КМ ЩЕ ИСКАМ ОТ ТОЙОТА ДА МИ НАЛЕЯТ МАСЛО 5W40
-ВТОРОТО КОЕТО ЩЕ НАПРАВЯ Е ДА ПОСТАВЯ ПРОБЛЕМА ПРЕД ТОЙОТА И ДА ВИДЯ ТЕХНИЯ ОТГОВОР.ЗАЩОТО НА ПЪРВАТА СМЯНА МИ КАЗАХА .4Е 1-1.5Л РАЗХОД НА 15000КМ Е НОРМАЛНО-НО ВЕ4Е 3-4Л И НА МЕН МИ СЕ СТРУВАТ МНОГО.
ПРЕДИ ВЕРСОТО КАРАХ 3ГОД. ХАЙЛУКС 2.5Д ДВОИНА КАБИНА ДО ИТИ4АНЕ НА ГАРАНЦИЯТА ИЗМИНАХ 85000КМ МАСЛОТО ОТ СМЯНА ДО СМЯНА БЕШЕ НА MAX.ЯВНО В ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ 2.2Д ИМА ПРОБЛЕМ.
Днес говорих с вътрешен човек от ТМА, който кара същото ВЕРСО със същия двигател и със същия шибан разход на масло. Имало си технически иструкции, които ги няма в нормалния мануал, където изрично било дадено, че при нормално каране 1-1.5 е нормален разход. А при екстремно шофиране и обороти можело да достигне 4л/10000км разход. Маслото не го гори мотора от сегментите, а го издухвало през турбината. Турбината била голяма и това било превантивна мярка за супер удалжен ресурс точно на този мотор, който е 136к.с.
Той изрично ми каза, че най-добре било качествено пълна синтетика 5/30 масло.
Е те с това ме забаламосаха и аз окончателно се примирих. Така, че вече, винаги съм с 1 шише в багажника.
А за лампата, вчера по щека беше 1мм под минимума, но никаква лампа не ми светеше ...
Той изрично ми каза, че най-добре било качествено пълна синтетика 5/30 масло.
Е те с това ме забаламосаха и аз окончателно се примирих. Така, че вече, винаги съм с 1 шише в багажника.
А за лампата, вчера по щека беше 1мм под минимума, но никаква лампа не ми светеше ...
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: ПРОБЛЕМИ С МАСЛОТО ВЕРСО 2.2Д
само това е недостатъчно,а мисля че тойота си имат техни правила и никoй няма да играе по твоята свирка.emil 2 написа:...ЩЕ ИСКАМ ОТ ТОЙОТА ДА МИ НАЛЕЯТ МАСЛО 5W40
...
най-важното е това масло да има ACEA C3,не забравяй!
ps:ти уиски не пиеш ли вe човек?

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Хубаво е, че има светлинен индикатор, но е по-добре да не разчиташ само на него! Прочети внимателно стр. 263 

- Прикачени файлове
-
- 262_2.gif (105.42 KiB) Преглеждано 1173 пъти
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта