ПРОБЛЕМИ С МАСЛОТО ВЕРСО 2,2Д
ПРОБЛЕМИ С МАСЛОТО ВЕРСО 2,2Д
Мнение от emil 2 » 13 Фев 2010 15:18
ИЗ ГОРИЛ 2Л.Т.Е. ДО ВТОРАТА СМЯНА НА 30000-ЩЕ СТИГНЕ 4Л.
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ.
emil 2
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Мнение от павел павлов » 13 Фев 2010 17:07
павел павлов
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 13 Фев 2010 18:15
има една малка вероятност твоят мотор да има дефектни сегменти,подменят се в гаранция,понякога заедно със целия блок(short block).рекламирай го за всеки случай в сервиза,но е възможно да искат само пред тях да го проверяваш,за да са сигурни.докато е в гаранция прави каквото ти казват от тойота,но маслото им е калпаво и го гори,защото отговаря само на B1-B2.
и още едно нещо ме притеснява,ако ще трябва да ти разглабят колата дали после ще успеят да я сглобят както си е билa.

ps:със същия полски двигател съм и разхода падна от 2-3л/15к в началото на 1л.
jim_beam
Scott
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 14 Фев 2010 00:34


Me4oKyX
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 14 Фев 2010 00:45

ps:мечo арe дa не почвам пак: AGR-вентил made in vietnam,стартер made in italy,двигател+скорости made in poland и т.н. какво ли всъщност е made in japan?

ps1:пояснение:тойота маслото не е лошо,но има много високи загуби от изпарение,откъдето идва големия реален разход.доколкото си спомням някой тук от форума се беше наврял в тойота сервиза и какво да види-на варелите с масло тойота отдолу прозира надпис валволин.нищо лошо,само че аз реших да проверя доколко е читав оригиналния валволин 5w30 и го поръчах от германия.резултата беше плачевен-същия много висок разход около 2-3 литра/15к,т.е. между 2 смени.за по-сигурно се огледах в някой друг немски форум и какво да видя-потвърди се теорията за висок разход поради големия коефициент на загуби от изпарение.иначе това масло е доста евтино,но в тойота го таксуват скъпо.
aре прaвeтe си изводи,от мен толкова!
jim_beam
АВЕНСИСА
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 14 Фев 2010 12:40


Me4oKyX
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 14 Фев 2010 13:41
ба ма.. му,е няма ли някакъв начин да се намери виновния,чрез тв ли,преса или по-нависоко?винаги съм бил за крумови закони отново,пък да видим после.проблема винаги е бил че няма отговорни за нищо,това трябва да се регламентира някак си чрез закони.Me4oKyX написа:... Зареждам по 2 тона нафта, директно от Лукойл в два бидона по 1тон. След 4-5 зареждания, на дъното има 2 пръста лайна и гомна...
ако верно е така то да се кара дизелова кола си е чисто безумие,особено по-новите като знам какви цифри са частите.
значи би трябвало на всяко сервизно обслужване да се изисква сваляне и промивка на резервара.

jim_beam
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 14 Фев 2010 17:23
И бензин да сложиш в прозрачен съд, ще видиш утайка след няколко дни...
Неслучайно резервоарите на бензиностанциите са конструирани така, че да имат мъртъв, неизточваем обем, в който да се събират утаената вода и кал.
Тази утайка би трябвало да е в нормални граници - според БДС/ ISO би трябвало да имаш около 120гр сухо вещество, около 1л вода и 0.5кг пепел(което като кал разбира се, че би могло да бъде и 2 пръста)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от rashkov » 14 Фев 2010 23:38
за съжаление няма с какво да те успокоим. Моето ВЕРСО е точно като твоето от същата разпродажба, но го купих Март.2009.
Реално обяснение на ситуацията дават много хора тук, но фактите си остават.
Моето изяде 1.5л за първите 15000км. Не се разтревожих много, защото 10000км от тях бяха карани с 3000 оборота, т.е. 160км/ч. А се говори, че всички Д4Д-а при това натоварване си харчат. От турбината ли, от другаде ли .., но е факт.
ОК, разработи се, и днес на 25000км реших да видя маслото, защото твойта тема ме "възбуди". И кво виждам?!?! Маслото е под минимума на щеката. Т.е. отново 10% загуба. 1л. за 10000км и то при доста културно шофиране. Добре, че от ТМА ми бяха оставили 1 бутилка 5/30 почти пълна та я изсипах.
Сега чета и Jim Beam и мисля, че мотора вечно ще харчи. Според мен е страшно много за нова кола да харчи 10%, но не виждам решение. Чувам смяна на двигателя ....... Това да го видя в БГ - няма да го повярвам .....
На предстоящото сервизно обслужване ще понадигна глас, пък да видим кво ше ме баламосват.
www.red-vertex.com
rashkov
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 15 Фев 2010 00:14
този 2.2 мотор от полския завод е съвсем различен от стандартната представа за дизел,сегментите му са от специален материал,нещо подобно на тефлон.не ми се рови из немските форуми за точна информация,но всякакви експерименти с маслото са опасни.тойота са решили да наливат това тяхно масло и смятат 3л/15к за нормален разход.аз ви казвам от личен опит,че с едно качествено масло разхода се сваля на 1-1,5л това е.ако ти се вижда много трябва да се огледаш за бензинова кола,това е истината.това е нищо,ауди/vw tdi си носят с туби за доливане в багажниците,също mb cdi горят здраво.
ps:имаше на времето едни масла с молибденови съединения,те в никакъв случай не бива да се слагат на тоя двигател,пак информация от немците.!
случаите на сменени блок+сегменти не са много,става въпрос за дефектни сегменти на немската фирма kolben-schmid.те се зачекват и тогава губи страшно много масло.в общи линии причината за всички проблеми в тойота са 100% не японски компоненти!
jim_beam
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 15 Фев 2010 03:33

А колкото до горивата - мога да ти снимам колко е бидона и да се обедиш със сигурност, че утайката по дъното далеч не е толкова малко, колкото трябва да е по стандарт... А да се оправят тези неща - няма как. Реално, Лукойл и Нефтохим предлагат горива с Евро4 и скоро Евро5 норми. Реално, горивата, които правят са наистина качествени, но по пътя до различните нефтопроводи и цистерни, се губят разни литри, а трябва все с нещо да се заместят, за да отговарят количествата в крайна сметка. Точи се от къде ли не, как ли не, а аз лично познавам един бивш петролен "купувач", който си купи едно селце малко, за да го направи скромно курортче..... Така че, ако можеш да измислиш реален начин, всичко това да се спре - евала от мен... То не е един, те не са двама тия дето дърпат ......Сипвайте си добавки за горивата и слагайте доказани масла, че да нямате грижи

Me4oKyX
Мнение от COSTA » 15 Фев 2010 11:34
Преди карах Авенсис и с него постъпвах както Мечо препоръчва - смяна извън сервиза на тойота на 8-9 хиляди и нямах грижи

COSTA
jim_beam
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост