MR2 ECU
MR2 ECU
На операционната маса е mr2 mk1 с 4AGE ...
Симптомите и от самото начало са че не пали или като запали работи малко и гасне...
Мисля че на една от неделните срещи даже разправях за нея ...
Някой май Bad_dog каза да провериме всички маси ... абе като цяло инсталацията ...
Речено - сторено ... уви не е от там след което решихме че ecu-то е сдало багажа и поръчахме от UK еку с номер 89661-17030 след което се оказа че на колата номера е 89661-17100...
Каква е разликата между двете ?
След като се закачи 89661-17030 изобщо няма никакви признаци а с другото еку поне се опитва ...
Симптомите и от самото начало са че не пали или като запали работи малко и гасне...
Мисля че на една от неделните срещи даже разправях за нея ...
Някой май Bad_dog каза да провериме всички маси ... абе като цяло инсталацията ...
Речено - сторено ... уви не е от там след което решихме че ecu-то е сдало багажа и поръчахме от UK еку с номер 89661-17030 след което се оказа че на колата номера е 89661-17100...
Каква е разликата между двете ?
След като се закачи 89661-17030 изобщо няма никакви признаци а с другото еку поне се опитва ...
Не може току-така да разменяте различни ЕКУ-та, защото може да изгорите разни неща като комутатор, бобина и т.н.
Колата с дебитомер ли е или с МАП? Прочетохте ли грешките? Проверихте ли налягането на бензина? Проверихте ли центровката/аванса?
П.П. Ако пали, работи и гасне бих започнал с налягането на бензина.
Колата с дебитомер ли е или с МАП? Прочетохте ли грешките? Проверихте ли налягането на бензина? Проверихте ли центровката/аванса?
П.П. Ако пали, работи и гасне бих започнал с налягането на бензина.
Имаме друга бобина както и комутатор ... проверено е всичко което казвашbad_dog написа:Не може току-така да разменяте различни ЕКУ-та, защото може да изгорите разни неща като комутатор, бобина и т.н.
Колата с дебитомер ли е или с МАП? Прочетохте ли грешките? Проверихте ли налягането на бензина? Проверихте ли центровката/аванса?
П.П. Ако пали, работи и гасне бих започнал с налягането на бензина.

еку-тата са различни значи ? Продавача каза че са сваляни от 4age на Mk1 толкова ли разновидности има за тоя двигател...
Ема две основни разновидности:
Едната е с VAST, другата с ESA. С други думи
1. Датчиците са различни;
2. Комутаторите са различни;
3. Инжекторите са различни
4. Тотално несъвместими са...
Сложи ми снимки на мотора, и на делкото без капачка.
П.П. Ето ти четиво, ако ти е интересно:
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf
Едната е с VAST, другата с ESA. С други думи
1. Датчиците са различни;
2. Комутаторите са различни;
3. Инжекторите са различни
4. Тотално несъвместими са...
Сложи ми снимки на мотора, и на делкото без капачка.
П.П. Ето ти четиво, ако ти е интересно:
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf
....както и асен спомена за разликите , че подредбата на кабелите в буксите е различна, в дебитомерска и мап-ска версия,,,,общото е само типа букси.
първия ми опит за инспекций беше с схема за мап-ецу,,да инспектирам моята дебитомерска кола,,,,и се разхварчаха искри. на едното Б+ идва на едно място,,на другото на място което е за датчик,,,беля работа е.
всичко това е по груб спомен отпреди година......
първия ми опит за инспекций беше с схема за мап-ецу,,да инспектирам моята дебитомерска кола,,,,и се разхварчаха искри. на едното Б+ идва на едно място,,на другото на място което е за датчик,,,беля работа е.
всичко това е по груб спомен отпреди година......
...
бтв аз имах проблем с кавитация на бензина,,,както и с запушен отдушник на резервоара...симптомите бяха като недостиг на бензин.
за колко време припалва??..
имах стъклен филтър през който се виждаха въздушните балончета,а краси ми каза какво е,,,променяли ли сте нещо по бензиновата система???
автомобила имал ли е аларма или газова инсталация?
п.с.:ко то и да кажеш,,така може само да стреляме на посоки несериозно biggrin.gif
за колко време припалва??..
имах стъклен филтър през който се виждаха въздушните балончета,а краси ми каза какво е,,,променяли ли сте нещо по бензиновата система???
автомобила имал ли е аларма или газова инсталация?
п.с.:ко то и да кажеш,,така може само да стреляме на посоки несериозно biggrin.gif
Налягането на бензина е 3 бара (атмосфери) ...
И двата компа уж са от едни и същи коли с едни и същи двигатели ...
Никой ли не може да каже по номерата които съм дал дали се намира информация ... аз търсих в гуугъл но не намерих нищичко за този завършващия на 100...
Колата се прави в сервиз където са проверили почти всичко което изреждате ... седи много дълго време при един жичкаджия ...
Възможно е някой да е пропуснал нещичко ... еку-то е сдало сигурно но няма намиране еку с такъв номер ...
И двата компа уж са от едни и същи коли с едни и същи двигатели ...
Никой ли не може да каже по номерата които съм дал дали се намира информация ... аз търсих в гуугъл но не намерих нищичко за този завършващия на 100...
Колата се прави в сервиз където са проверили почти всичко което изреждате ... седи много дълго време при един жичкаджия ...
Възможно е някой да е пропуснал нещичко ... еку-то е сдало сигурно но няма намиране еку с такъв номер ...
Според мен няма начин да сте проверили всичко изброено и да не сте намерили поне един проблем, а колата да пали и да гасне след малко. Ако екуто беше сдало багажа нямаше да пали.intelman написа:Налягането на бензина е 3 бара (атмосфери) ...
И двата компа уж са от едни и същи коли с едни и същи двигатели ...
Никой ли не може да каже по номерата които съм дал дали се намира информация ... аз търсих в гуугъл но не намерих нищичко за този завършващия на 100...
Колата се прави в сервиз където са проверили почти всичко което изреждате ... седи много дълго време при един жичкаджия ...
Възможно е някой да е пропуснал нещичко ... еку-то е сдало сигурно но няма намиране еку с такъв номер ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта