Питане за палене на avensis D4D, 2001

Аватар
kopeldaka
Мнения: 102
Регистриран на: 18 Юни 2007 03:33
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от kopeldaka » 10 Фев 2010 18:43

savov63 написа:Сутрин само натискам съединителя и пали от раз.Дори ме е страх да натисна газта да не е задавя нещо че после ще има да си вървя пеша в тоя студ. rolleyes.gif
Кое да задавиш? Това да не ти е Москвич 12-так от Втората световна? laugh.gif Тази кола е с електронна газ и колкото и да я натискаш, не можеш да я задавиш.

Аватар
savov63
Мнения: 98
Регистриран на: 30 Ное 2009 16:08
Местоположение: Приморско

Мнение от savov63 » 10 Фев 2010 21:18

Най вероятно е така но щом си пали без газ защо трябва да си правя експерименти и да я натискам .В този студ ако не запали от първия път може втори да няма.А после трябва да вървя 2 километра пеш до работата. biggrin.gif
TOYOTA AURIS D4D

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Re: Питане за палене на avensis D4D, 2001

Мнение от extel » 10 Фев 2010 23:08

dimpex_01 написа:Здравейте колеги, отскоро притежавам авенсис и имам следното питане. Пали уж нормално, когато сум подал наполовина газ. Обаче когато не съм, стартера завърта и ако не запали, все едно автоматично изключва стартера. После въртя втори път и всичко е ОК. Нормално ли е???

Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971
Колега, в твоя случай проблема не е в клемореда на контактния ключ. Казвам го, защото аз вече го смених и когато е прецакан ефекта е съвсем друг от този, който описваш. Освен това проблема с клемореда се проявява най- вече при топло време или когато е много топло в колата( става въпрос за една лигава пластмаса, която като се поразбие с течение на времето, при висока температура в купето, се разширява и омеква и езичето на контактния ключ не може да я завърти ).
Иначе това изключване на стартера за което споменаваш, при мен се е получавало само два пъти и то в най- студените дни сутрин, когато паля без да натисна педала на газта(забравям) и стартера върти по- дълго време( 7-10 сек. ).

Колегата heller ти е отговорил още в самото начало какво пише в книжката за експлоатация точно на този авенсис. Кой чел, кой не чел, кой какво мисли и как си пали бургията си е лично негова работа, аз лично се доверявам на препоръките на производителя ! :thumbsup:
AVENSIS 2.0 D4D 2001 SOL 110 HP

http://vbox7.com/play:00dda1ee76 - смеех...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта