
въздушен и гпривен филтър
въздушен и гпривен филтър
здравейте колеги.моля кажете ми на колко километра се сменят ваздушния и горивния филтър на корола версо 2.0-д4д 

-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Как ги смятате тия 15000км с едно масло.... И чистене на филтъра.... Без да се обижда някой, но това са глупости на, ама пълни и много лоши за колата.... В София или не, въздушния става на гъз за няма и 10000км.... Никъв компресор, никво издухване, защото има голям шанс да скъса материята и през дупките минават по-големи буклуци - смятайте кво прави на колата това.... А маслото се скапва доста по-бързо с нашите горива, отколкото в Англия, така че тия не ги бройте за много достоверни книжките
Още повече, че нивата на чистота в градове и извън тях в Европа, нямат НИЩО общо с тези из България.... Така че, сменяйте през 8-10 хил.км и не си правете глупави експерименти, за някви 20-30лв 


- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
в австрийската книжка на рав4 за 2.2д4д пише следното:
възд. филтър нормален режим-смяна на 60.000км
горивен филтър нормален режим-пак на 60.000км
само вътрешния филтър(на климатика) на 30.000км.
при утежнен режим,тук поясняват :
такси,много оффроад,много теглене на ремаркета,много прашно,много аутобан с висока скорост,много км на голяма надморска височина(над 1200м ли беше) да се сменят на 50% от нормалния режим.
значи би трябвало 30к за вас да е интервала.
ако се сменя по-начесто няма лошо,но надали е необходимо.
ps:забравих нещо интересно: маслото на ск. кутия при нормален режим го дават само да се проверява нивото на 60.000км.ако колата се експлоатира в утежнен режим обаче да се сменя на всеки 60.000км!става въпрос за прословутата 6-ст. полска кутия.
възд. филтър нормален режим-смяна на 60.000км
горивен филтър нормален режим-пак на 60.000км
само вътрешния филтър(на климатика) на 30.000км.
при утежнен режим,тук поясняват :
такси,много оффроад,много теглене на ремаркета,много прашно,много аутобан с висока скорост,много км на голяма надморска височина(над 1200м ли беше) да се сменят на 50% от нормалния режим.
значи би трябвало 30к за вас да е интервала.
ако се сменя по-начесто няма лошо,но надали е необходимо.
ps:забравих нещо интересно: маслото на ск. кутия при нормален режим го дават само да се проверява нивото на 60.000км.ако колата се експлоатира в утежнен режим обаче да се сменя на всеки 60.000км!става въпрос за прословутата 6-ст. полска кутия.
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Имало е месец в който два пъти съм сменял масло и накладки на джипа, а ти ако искаш сменай масло и на 30 000км ако ще двойна пълна синтетика да са... Ще ми снимаш ли опаковката маслото с което караш и на която пише сменя се на 15000км, леле па на дизел...drishko написа:Трябва през 2 месеца да съм в бокса, защо да го сменям на 8,000 при положение, че е пълна синтетика?Fido Dido написа:Каране градско в София - въздушен, горивен и маслен - на 8К максимум.
Заедно с маслото.
Въздушен и маслен при всяка смяна на маслото - 15,000, а горивен през път - 30,000.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колата е на 120,000 км, маслото е Есо 5W40, така е предвидено в сервизната книжка, така ми го сменят в сервиз.
Ако за 120,000 км, сменям през 8,000км, това са 15 смени срещу 8, който съм направил аз... Сметни си маслото, филтрите и тн... Сметни и че аз тая кола няма да я карам вечно и разбери, че тия 8,000 км са прекалено малко и в крайна сметка си назад с парите.
Ако за 120,000 км, сменям през 8,000км, това са 15 смени срещу 8, който съм направил аз... Сметни си маслото, филтрите и тн... Сметни и че аз тая кола няма да я карам вечно и разбери, че тия 8,000 км са прекалено малко и в крайна сметка си назад с парите.
Моите втори масло, възд. филтър и маслен филтър смених след около 8-9хил км.
Само 1000км каране зимата в "лайната" по пътищата са достатъчни въздушния филтър да засмуче достатъчно мръсотия. Верно, като го извадих не беше нещо фрапиращо, но необходимо ли е да се стига до там?
От маслото не бях доволен и го смених с друга марка, а като за стар автомобил като моя - 13г. пробег с едно масло повече от 10-12 000км някак си ми се струва опасно..
Само 1000км каране зимата в "лайната" по пътищата са достатъчни въздушния филтър да засмуче достатъчно мръсотия. Верно, като го извадих не беше нещо фрапиращо, но необходимо ли е да се стига до там?
От маслото не бях доволен и го смених с друга марка, а като за стар автомобил като моя - 13г. пробег с едно масло повече от 10-12 000км някак си ми се струва опасно..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта