-
Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение
от Kiki » 07 Фев 2010 18:12
Petrov_gb написа:Kiki написа:Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив
Успех
Петров, нещо си се объркал!

В, смисъл?
Проблемът със съединителя е на Авенсис 1, който се прави до 2002г.
Този проблем е отстранен при Авенсис 2, който се прави 2003-2008г.
Моят е на повече от 170 000км и нямам никакъв проблем.
И това не е само при мен с този двигатил и модел.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
-
Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от Freedom » 07 Фев 2010 19:35
Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.
Freedom
-
TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от TATI » 07 Фев 2010 21:41
При все, че си карал дизели, би трябвало да си наясно с турбо лаг-а, който е при почти всички турбо дизели, но не атмосферни. Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората. Ако го купиш няма да сбъркаш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
-
installer
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20 Яну 2010 18:31
Мнение
от installer » 08 Фев 2010 21:58
при този дизелов мотор на тойота да си вземеш такава бензин не мога да разбера
installer
-
installer
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20 Яну 2010 18:31
Мнение
от installer » 08 Фев 2010 22:00
2.2 дизел е най-добрия и икономичен двигател
installer
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 08 Фев 2010 22:12
TATI написа:Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората.

Uncle Dido
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение
от baba_metca » 29 Мар 2010 15:09
Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.
Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.
baba_metca
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 29 Мар 2010 18:42
baba_metca написа:Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.
Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.
2.2Д4Д също вървят чак след 2200-2400 оборота biggrin.gif
Vesko
-
slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 29 Мар 2010 19:10
Ами то си е съвсем нормално за турбо-мотор....
Няма турбомотор който да дърпа в ниските...
По-точно, при ниските мотора си дърпа като атмосферен, защото няма достатъчно изгорели газове, които да развъртят турбото.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение
от Freedom » 30 Мар 2010 08:20
Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!
Freedom
-
max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Мнение
от max-2 » 30 Мар 2010 21:11
Имал-дал. Честито!
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 30 Мар 2010 21:55
max-2 написа:Имал-дал. Честито!
+1
Uncle Dido
-
ivobox
- Мнения: 296
- Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от ivobox » 30 Мар 2010 21:58
честито
пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10, софийско де

.......
Последно промяна от
ivobox на 30 Мар 2010 22:03, променено общо 1 път.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
ivobox
-
Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение
от Kiki » 30 Мар 2010 22:02
ivobox написа:пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10.......
120kw автомат-10л градско, ама друг път! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 30 Мар 2010 22:45
Freedom написа:Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!
Не мога да разбера за какъв "турбо лаг" говорите!?! Моята Корола от 1200 оборота като я настъпя "къса" парчета асфалт (чак детето се плаши, когато и дам газ яко). НО, щом казвате сигурно има такова явление, аз поне не го усещам. От всички автомобили, които съм карал само бензиновите BMW-та са ме впечатлявали повече.
По мое мнение Тойотския дизел D4-D e
№1!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта