
Toyota Supra MKIV Bulgaria
- xxBgRaCerxx
- Мнения: 91
- Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
- Обратна връзка:
Не се засягай колега то е до манталитет не до местожителствоChapstur написа:Мисля,че и във вашите градове има такива тунинг изпълнения не само във Видин.Имаме и добре направени коли все пак... http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/26

Блока реално е същия, само липсват маслените магистрали отдолу под буталата. Само че има и такива мотори направени ~1000 коня и не ги бърка особено. Плюс това по думите на Дилянчо, не било проблем да се разпробият. Карантията за сериозни начинания, така или иначе ще се сменя, така че разликите се свеждат до минимум. Има пък и цели турбо китове за сток ГЕ мотори. Така че според зависи от желанието и финансовите възможности.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Общо взето въпросните пръскалки е малко спорно дали си задлужават.
Най-редовно (и почти задължително като устареят) - почват да пръскат когато и колкото си поизкат ,като резултат се губи яко маслено налягане. Личното ми мнение е ,че далаверата им е много по-малка от проблемите до които могат да доведат - като резултат доста хора просто ги запушват и гаааз!
Най-редовно (и почти задължително като устареят) - почват да пръскат когато и колкото си поизкат ,като резултат се губи яко маслено налягане. Личното ми мнение е ,че далаверата им е много по-малка от проблемите до които могат да доведат - като резултат доста хора просто ги запушват и гаааз!

Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...

Everything else is just transportation...
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Пръскалките са стотинки от Тойота ,помчка няма - а функцията им не е да мажат а да охлаждат.DanielzZz написа:Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.
*Според Уикипедия.
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .
Хмммм, те затова хората са пуснали спецификация SZR след фейслифта, която е атмосферен мотор с 6 степенен Getrag и Torsen LSD както е и в моя случай...Bass_Man написа:Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.
*Според Уикипедия.
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .
http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm
Аз съм човек,който минимално иска да се занимава с търсене на екзотични части...след като разбрах за скоростната кутия ще си търся турбо версия или SZR.По възможност LHD (само че как ще намеря такава
).
Как вървят цените на Суприте с Ляв волан и Десен волан,ръчки,с турбо и без турбо ? Защото автоборсите дават противоречива информация.
Как стоят нещата с митата biggrin.gif ?

Как вървят цените на Суприте с Ляв волан и Десен волан,ръчки,с турбо и без турбо ? Защото автоборсите дават противоречива информация.
Как стоят нещата с митата biggrin.gif ?

Everything else is just transportation...
За 10к лева можеш да намериш facelift SZR (атмосферка 6sp и то с бая късмет) или pre-facelift TT (по всяка вероятност автоматик), тъй като имаш едни 1500лв. докарване, после регистриране и т.н.
За лява каквато и да било трябва да имаш поне 20к приготвени, ако ще да е атмосферка автоматик от най-най-най първите.
За лява каквато и да било трябва да имаш поне 20к приготвени, ако ще да е атмосферка автоматик от най-най-най първите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта