д4д
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Знаем, че са полски. Заводът в Полша е един от най-модерните. Това, че са полски не означава, че поляците са си оставили ръцете. Проблемите са по-скоро конструктивни. В крайна сметка там работят и японски инженери, техниката е изцяло оборудвана от Тойота и т.н. Според мен причините трябва да се търсят в инженерно-конструкторския екип на Тойота ... но както и друг път съм писал ... за да си първи в този бизнес по продажби очевдино трябва да направиш компромис с качеството.jim_beam написа:пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
Апропо: Полски Фиат 125 Р - на родителите ми, а после и в мои ръце. Никакви проблеми с двигателя, маслото не го пипаше. Технологии от 70 години ............
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Джим, не знам на какво се дължи твоето недоволство от полската скоростна кутия!?jim_beam написа:пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!

Не знам със сигупност къде е произведена, но като се има предвид, че двигателят е произведен в Полша, сигурно и скоростната кутия е от там.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Или на лошо зад воланно устройство!slowtraveler написа:Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
няма такова нещо,не съм талибан зад волана,нито пък някой друг ми е карал колата преди мен,далече съм и от тинейджърската възраст!
но проблема с трудното включване на скоростите при този двигател 2.2 е масов,поне докато не идва facelift-a 2009.ако поразгледаш из зап. европейски форуми ще се убедиш сам.това добре,човек свиква с това,но как ще обясниш дефектна гарнитура на главата на 30-40.000км,масов теч на масло от челния капак на мотора(където е ангренажната верига),масово дефектирали водни помпи,масово задръстени EGR-вентили.при мен допълнително теч на масло от семерина на предна полуоска към ск. кутия.още висок разход на масло и мн. други.
засега кретам,но докога ли?
обичам си колата и искам да я покарам още някоя година,но вече излезе от гаранция и ако нещо сериозно изпуши ще е последната от тая марка.
всичките проблеми идват от нискокачествено не-японско производство,най-вече полско.имайте предвид,че 2.0 д4д мотора също се прави там.единствената алтернатива е LC,но той е доста по-скъп,гори повече,а 3.0д4д не знам къде го правят,в япония със сигурност не.а е и доста зле обезшумено купето,правих test drive.
всеки сам да си прави изводите,аз ви казвам моите впечатления след 3 год. и почти 70.000км!
но проблема с трудното включване на скоростите при този двигател 2.2 е масов,поне докато не идва facelift-a 2009.ако поразгледаш из зап. европейски форуми ще се убедиш сам.това добре,човек свиква с това,но как ще обясниш дефектна гарнитура на главата на 30-40.000км,масов теч на масло от челния капак на мотора(където е ангренажната верига),масово дефектирали водни помпи,масово задръстени EGR-вентили.при мен допълнително теч на масло от семерина на предна полуоска към ск. кутия.още висок разход на масло и мн. други.
засега кретам,но докога ли?
обичам си колата и искам да я покарам още някоя година,но вече излезе от гаранция и ако нещо сериозно изпуши ще е последната от тая марка.
всичките проблеми идват от нискокачествено не-японско производство,най-вече полско.имайте предвид,че 2.0 д4д мотора също се прави там.единствената алтернатива е LC,но той е доста по-скъп,гори повече,а 3.0д4д не знам къде го правят,в япония със сигурност не.а е и доста зле обезшумено купето,правих test drive.
всеки сам да си прави изводите,аз ви казвам моите впечатления след 3 год. и почти 70.000км!
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Малко е съмнително при над 1млн км зад волана на леки автомобили това да е единствения ми автомобил с проблем в диференциал/скоростна кутия ако проблема бе в задволанното устройство...Kiki написа:Или на лошо зад воланно устройство!slowtraveler написа:Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
А и аз не съм чак толкова екстремен водач - за справка spritmonitor.
Среден разход, усреднен за 35х.км е 8.4л/100 при 75/25% градско/извънградско шофиране от двулитрова бензинка не се прави с талибанско шофиране...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
абе има нещо вярно в писанията. На мойта, без да хленча, скоростите се превключват доста търводелски. Поне сравнено с предишните ми 2 талиги: Форд Фиеста и Пежо 306. И 2-те на 250 000 км, скоростите им влизат 10 пъти по-мазно, отколкото на ВЕРСО-то. Мислех, че трябва да се разработи, но не, дъвено си е и това е. Особено 1ва, 2ра, задна.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.rashkov написа:абе има нещо вярно в писанията. На мойта, без да хленча, скоростите се превключват доста търводелски. Поне сравнено с предишните ми 2 талиги: Форд Фиеста и Пежо 306. И 2-те на 250 000 км, скоростите им влизат 10 пъти по-мазно, отколкото на ВЕРСО-то. Мислех, че трябва да се разработи, но не, дъвено си е и това е. Особено 1ва, 2ра, задна.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.

Има ли начин да се вдигне малко?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
2.2 D4D / 100 000 км. / 3 г. / 6.5 л./100 км.
Смяна на масло през 15 000 км. Никога не съм доливал! Перфектно представяне на двигателя до момента - Икономичен, Разтоварен откъм обороти, Висок въртящ момент, Изключително издръжлив при всякакви режими на експлоатация .. Това което ми е необходимо вече е допълнително мощност.. малко ленив е от към ускорение при RAV4 изпълнението му.
Доколкото скоростната кутия е свързана с двигателя по-скоро се присъединявам се към мнението на Jim за "недоизпипаната" полска скоростна кутия! И аз съм недоволен от нея.. имам изявен проблем с 3-та скорост от самото начало! Въпреки това това приспособих стилът си на шофиране към тази скоростна кутия и не ми създава някакви сериозни проблеми
Това което ми прави впечатление за разлика от по-старите дизели е че при студено време започва повече да трака /особено отчетливо е при ниски обороти/.
Все пак като цяло мнението ми за този двигател е Отлично! Считам го за един от най-безпроблемните двигатели на пазара!
Смяна на масло през 15 000 км. Никога не съм доливал! Перфектно представяне на двигателя до момента - Икономичен, Разтоварен откъм обороти, Висок въртящ момент, Изключително издръжлив при всякакви режими на експлоатация .. Това което ми е необходимо вече е допълнително мощност.. малко ленив е от към ускорение при RAV4 изпълнението му.
Доколкото скоростната кутия е свързана с двигателя по-скоро се присъединявам се към мнението на Jim за "недоизпипаната" полска скоростна кутия! И аз съм недоволен от нея.. имам изявен проблем с 3-та скорост от самото начало! Въпреки това това приспособих стилът си на шофиране към тази скоростна кутия и не ми създава някакви сериозни проблеми
Това което ми прави впечатление за разлика от по-старите дизели е че при студено време започва повече да трака /особено отчетливо е при ниски обороти/.
Все пак като цяло мнението ми за този двигател е Отлично! Считам го за един от най-безпроблемните двигатели на пазара!

Be a beauty..Be a beast.. TL be!
Kiki написа:Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.![]()
Има ли начин да се вдигне малко?
Кики на моя Авенсис 2.0 тд също отделяше много ниско аз си го настроих сам,на педала на съеденителя има вилка с контра гаика развиваш гаиката и въртиш вилката на развиване един оборот после пробваш ако не ти хареса развиваш още докато ти хареса после законтряш .Претполагам че и на твоят ще е така
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Спас, благодаря ти за отговора, но искам да попитам:Spass написа:Kiki написа:Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.![]()
Има ли начин да се вдигне малко?
Кики на моя Авенсис 2.0 тд също отделяше много ниско аз си го настроих сам,на педала на съеденителя има вилка с контра гаика развиваш гаиката и въртиш вилката на развиване един оборот после пробваш ако не ти хареса развиваш още докато ти хареса после законтряш .Претполагам че и на твоят ще е така
Така не се ли вдига целия педал нагоре и съответно трябва да свикнеш да си вдигаш и кракът по-високо за да го натискаш?
Няма ли начин да го регулираш така, че само хода но атделяне да се увеличи, без да си вдига самият педал ?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта