Боядисване на джанти
Боядисване на джанти
Тези дето имат (положителен) опит с боядисването на джанти ще помоля за съвет. Искам да боядисам сребърни джанти черни (мат или глос - пак съвет търся) и ме интересува коя боя (спрей) става и не се люспи и как се подготвят джантите.
Ясно ми е, че на прахово стават смислено, ама цените са такива и предназначението на джантите е такова, че не оправдава по никакъв начин целта.
Предварително 10х за идеите!
П.С. В егей има РАЗПРОДАЖБА на 15 инчови джанти от МХ5 на смешни цени. Моите ги мерих - 5,9 кила.... за тая цена и за АЕто ша зимам!
Ясно ми е, че на прахово стават смислено, ама цените са такива и предназначението на джантите е такова, че не оправдава по никакъв начин целта.
Предварително 10х за идеите!
П.С. В егей има РАЗПРОДАЖБА на 15 инчови джанти от МХ5 на смешни цени. Моите ги мерих - 5,9 кила.... за тая цена и за АЕто ша зимам!
Re: Боядисване на джанти
Последно за прахово ми взеха 20лв на джанта + 5лв за песъкоструене. След 2 години зверска употреба, още бяха като нови. Мисля че 50 евро си струва, вместо мърлявите спрейчета.El Camino написа:Тези дето имат (положителен) опит с боядисването на джанти ще помоля за съвет. Искам да боядисам сребърни джанти черни (мат или глос - пак съвет търся) и ме интересува коя боя (спрей) става и не се люспи и как се подготвят джантите.
Ясно ми е, че на прахово стават смислено, ама цените са такива и предназначението на джантите е такова, че не оправдава по никакъв начин целта.
Предварително 10х за идеите!
П.С. В егей има РАЗПРОДАЖБА на 15 инчови джанти от МХ5 на смешни цени. Моите ги мерих - 5,9 кила.... за тая цена и за АЕто ша зимам!
П.П. Цената има няма един турски ресторант




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Aбееей, той спрея тука нема да струва толкова! Праховото с почистване е около 60 евро на джанта, така че няма идея. До БГ и обратно... хух. Вярвам ти, че е единствения смислен начин, ама ще го правя по циганския начин... като всички цигани тук.
Турския ресторант, турския ресторант... колко много причини да не съм тук biggrin.gif
Турския ресторант, турския ресторант... колко много причини да не съм тук biggrin.gif
Кики и аз така знам.Имам един приятел които работи в Киа и тои искаше да си прави неговите джанти и майстора които е в Киа му го каза същото.Kiki написа:Това не е вярно.Pioneer_ написа:За праховото боядисване съм 4увал , 4е се боядисват под мн голяма темп. и им се губи здравината на джантите.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Вярно е, че праховото боядисване представлява нанасяне на прах (обикновено електростатично), след което детайла се вкарва в пещ, където боята се стапя, и по този начин става боядисването.
Но оригиналните джанти мисля, че са боядисани по същата технология.
Доколкото знам температурата на изпичане (стапяне на боята) е около 200С. Така-че едва ли ще има последствия на алуминия...
Но оригиналните джанти мисля, че са боядисани по същата технология.
Доколкото знам температурата на изпичане (стапяне на боята) е около 200С. Така-че едва ли ще има последствия на алуминия...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
miLen4o написа:Кики и аз така знам.Имам един приятел които работи в Киа и тои искаше да си прави неговите джанти и майстора които е в Киа му го каза същото.
дрън дрън дрън....да e*e майсторите в киа... Ма тва сигурно температурата от спирачките не им действа на китайските, щото те правят разлика, кога е от печене кога от каране....Pioneer_ написа:За праховото боядисване съм 4увал , 4е се боядисват под мн голяма темп. и им се губи здравината на джантите.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Имам положителен опит със спрей DUPLI COLOR
Освен спрей с боя ще ти трябва и спрей със шприц, водна шкурка, а ако имаш и дълбки драскотини и кит.
И много търпение
Шкуриш с по-едра шкурка лака, заглаждаш с водна, сушиш
пръскаш шприц, шкуриш пак на вода, сушиш
после пръскаш с боя (може да ти трябват 2 спрея) и ако искаш отгоре и лак
Всичките пръскания трябва да са на място без прах и на нормална температура.
успех!
Става добре и здраво.
Освен спрей с боя ще ти трябва и спрей със шприц, водна шкурка, а ако имаш и дълбки драскотини и кит.
И много търпение
Шкуриш с по-едра шкурка лака, заглаждаш с водна, сушиш
пръскаш шприц, шкуриш пак на вода, сушиш
после пръскаш с боя (може да ти трябват 2 спрея) и ако искаш отгоре и лак
Всичките пръскания трябва да са на място без прах и на нормална температура.
успех!
Става добре и здраво.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Тук батки от разни състезателни отбори са ми казвали същото. Никога прахово боядисване на алуминиеви джанти, защото много отслабва здравината. Само спрейчета да се ползват.Pioneer_ написа:За праховото боядисване съм 4увал , 4е се боядисват под мн голяма темп. и им се губи здравината на джантите.
P.S. El Camino, питах и оня човек, който прави racing джанти - каза същото. А той каквото каже бъди сигурен, че е 100% вярно biggrin.gif
Така, че не си и помисляй за прахови покрития върху новата придобивка ...
Отслабване на здравината не значи, че джантата непременно веднага ще се счупи, но че със сигурност се огъва много повече, което директно се отразява на времената, защото губиш грип от загубен camber в завоите и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта