Рали филми, клипове, снимки и какво ли още не ....

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 27 Яну 2010 19:28

levin86 написа:що винаги като постна нещо и става некъв спор след тва sad.gif sad.gif sad.gif
мисля да се изселвам вече, аз съм човек със слабо сърце
Ок, аз спирам. Андриан толкоз много е карал по писти и ралита, и ги разбира, че няма смисъл да се спори с него tooth.gif

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 27 Яну 2010 22:39

ок извинявай просто изказвам мнение

:thumbsup:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 28 Яну 2010 00:46

andrian999999 написа:ок извинявай просто изказвам мнение

:thumbsup:
ади по твойта логика: кой е по адаптивен--- рали пилот който губи само по 1 секунда на обиколка на писта, или пистов пилот ,който губи по 1 час на рали????
от двама дет ще финишират последни-кой е по добър???

друго:ако шумахер вземе да спечели толко купи колкото е печелил в форумалата ,и на рали-- откъде да знаем той рали пилот ли е или пистов пилот,че да си правим изводи? biggrin.gif
имаме примери за неусешна трансформация на полоти от индикар и обратно. някой път при смяна на отбор от формула1 ,резултатите са коренно различни.

това че има 8 завоя - и всеки пилот ги познава прави пистата и много трудна защо:- всяка грешка се наказва скъпо,и не може да се навакса, и всяко натрупване на преднина е трудно защото времената са много близки и никой не греши.

калояново по спомен е 1700 метра,но не знам дали траектория на кола или коректно мерена.

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 28 Яну 2010 02:15

Кими:

Изображение

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 29 Яну 2010 17:53

Az niama6e da iskazvam skromnoto si mnenie, no nali sam domakin na temata 6te si pozvolia da dam niakolko primera i kaja niakoi ne6ta :)

Spored men i dvete strani na spora imat pravo. Kato za men e nai pravilno da se smiata 4e si e do goliama do pilota kato li4nost i umenia.

Tehnikite i stila na karane na rali i na pista sa korenno raznil4ni i mislia 4e za tova vsi4ki sa saglasni i niama raznoglasia. Niakoi piloti sa prosto po-dobri na rali ot kolkoto na pista (Mikko Hirvonen, Peter Solberg, Pastrana i dr.) drugi pak sa po-dobri na pistovi sastezania ot kolkoto na rali (Schumaher, Vettel, Coulthard i dr..), a ima i tezi koito sa dobri na vsi4ko (Collin, Kenny Brack, Loeb i dr..).

ROC naprimer po edno vreme e bilo samo na 4erni pati6ta, tip rali i pistovite piloti ne sa mojeli da se doberat do podiuma. Ako gledate 2009 ROC daje komentatorite spomenavat 4e v posledno vreme sa otneli predimstvoto na rali pilotite poneje v poslednite godini pistite sa asvaltovi. Dori v na4aloto kato sa minali ot rali kam pistov set up ralidjiite pak imali predimstvo poneje trasetata bili dosta tesni, kogato raz6irili pistite oba4e ne6tata se promeniat.

Po-gore spomenah za Kenny Brack, sigurno mnogo ot vas ne znaiat koi e. 6te si priznaia 4e do skoro i az ne znaeh :) Picha debiutira za 1-vi pat v jivota si vav rali na 2009 X-Games sas Fiesta. Stava 6ampion, bie predi6nite shampioni ot X-Games Pastrana i Foust. Tova e sastezatel koito do tozi moment e karal samo po pisti, nikoga ne e karal v rali sastezania.

Shte6e da bade mnogo po-interesno vav F1 tazi godina ako FIA ne biaha otkazali Superlicense na Loeb. Toi iavno ima umeniata da kara ne koi da e single-seater formula ami imenno F1.

Vsi4ko se si e do idividualnata li4nost, niama zna4enie dali si izrastnal po pistite ili po etapite na ralitata, ima zna4enie kakvi umenia ima6 i kak umee6 da gi izpolzva6. Ima6 li shestoto 4uvstvo ili ne. :thumbsup:
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 29 Яну 2010 18:22

MX5 написа:Кими:
Ot mnogo ska4ane: http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id ... c=Updated:
Последно промяна от K-A-N-U на 01 Фев 2010 07:17, променено общо 1 път.
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 29 Яну 2010 18:28

Stava interesno: With the 2010 season underway, Ford seems to be making a big splash in the headlines internationally with what is shaping out to be a strong start to a promising year for the manufacturer’s rally program.

This past weekend marked the highly anticipated competition debut of the M-Sport prepared Ford Fiesta Super 2000 rally cars; two of which ran in the prestigious Rallye Monte Carlo as another two contested a Middle East car-breaker, the Qatar International Rally. Now, this weekend, American spectators will have the pleasure of watching a marque battle at Sno*Drift as the Ford-backed Monster World Rally Team enters the U.S. scene to take on the Rally America Championship in an Open Class Ford Fiesta built by Olsbergs MSE. That’s right, the same Fiesta that took home X Games Gold last summer with Indy Champ Kenny Brack behind the wheel.

So far, the Fiestas are living up to the hype after WRC ace Mikko Hirvonen added his name to the ranks of great drivers like Sebastien Loeb, Tommi Mäkinen, Carlos Sainz, and Didier Auriol who have won the Monte in the past. Hirvonen, who regularly drives for Ford in the World Rally Championship, dominated the opening round of the IRC Series finishing almost two minutes faster than the rest of the field (after Sebastien Ogier retired on the penultimate stage) despite claiming only three of fifteen stage wins. This outright win on Monte Carlo has given Mikko a boost of confidence in his abilities and the young Finn is more determined than ever to claim the WRC Drivers’ Title after narrowly losing it to reigning Champ, Sebastien Loeb, b! y a single point at the end of the ’09 season. For Mikko to snatch the crown away from the seemingly unstoppable Frenchman would be a monumental accomplishment for Ford, who hasn’t held that hardware since 1981 when Ari Vatanen won the Championship in an Escort RS1800.

The very same weekend that Mikko was winning in Monaco, former P-WRC Champ and recent runner-up of the Dakar Rally, Nasser Al-Attiyah, set out on his bid to claim his seventh FIA Middle East Rally Championship (MERC) Title on the opening round of the regional series in a Fiesta S2000. Al-Attiyah shared the podium with Sheik Khalid Al-Qassimi, who placed second overall on the Qatari event driving a Fiesta S2000 as well. Considering this was a rally of attrition that saw twenty-five cars out of thirty-two which started retire on the first day alone, the Fiesta has more than proven its durability on grueling terrain! In addition to defending his MERC Title, Al-Attiyah will contest the new WRC supporter championship in his Fiesta this ye! ar: the FIA Super 2000 WRC.

The Ford Fiesta’s dream debut will come full circle this weekend in Atlanta, Michigan, when MWRT puts their new car to the stages for the very first time (no pressure, Ken!). Block and Gelsomino’s radical move has shaken things up and sent a shock to Subaru loyalist factions everywhere, but the no one can deny that Rally in the USA just got more exciting as we prepare to witness a full season of dramatic battles between Subaru and Ford that will undoubtedly carry over into X Games and possibly even Rally America’s Rallycross series. 2010 could very well turn out to be the most significant year in Ford’s Motorsport
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 30 Яну 2010 01:44


Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 30 Яну 2010 02:55

^^^

Spored men malko predpazlivo, no dosta stbilno karane.
Lichi si, 4e e ne6to novo za nego.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
BMW ///M POWER
Мнения: 144
Регистриран на: 08 Юли 2009 18:00
Местоположение: Chicago

Мнение от BMW ///M POWER » 30 Яну 2010 10:15

Abe toq Ken kvo se pravi na shofer, iskam da go vidq az na kopitoito prez noshta na farove dali shte moje da kara laugh.gif
Nashte sha mu nacepat shortite ti kazvam tooth.gif
Life is too short to drive a BORING CAR!

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 30 Яну 2010 10:22

BMW ///M POWER написа:
Abe toq Ken kvo se pravi na shofer, iskam da go vidq az na kopitoito prez noshta na farove dali shte moje da kara laugh.gif
Nashte sha mu nacepat shortite ti kazvam tooth.gif
Няма как да му нацепят шортите, 'щото тоя Кен не съществува. Андриан преди ни каза, че в USA само drag racing има, така че не възможно този Кен да е истински - компютърна анимация е ... tooth.gif

Аватар
BMW ///M POWER
Мнения: 144
Регистриран на: 08 Юли 2009 18:00
Местоположение: Chicago

Мнение от BMW ///M POWER » 30 Яну 2010 10:29

:laughing3: :laughing3: :laughing3:
a v BG ima li Drag racing???
biggrin.gif
Life is too short to drive a BORING CAR!

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 30 Яну 2010 17:22

BMW ///M POWER написа:
Abe toq Ken kvo se pravi na shofer, iskam da go vidq az na kopitoito prez noshta na farove dali shte moje da kara laugh.gif
Nashte sha mu nacepat shortite ti kazvam tooth.gif
Знаеш ли написъл си самата истина, не само ще му накъсат шортите, ами ще си избършат гъза с него.
1. Прави ли ти впечтление че камерата вътре от колата не дава нито един завой как взима споменатя от вас карач (на дубъли) и преди завоя
няма нито един кадър и в завоя. Около 30 сек на клипа как върти волана
Тва да не е икарус и то с малка скорост.
2. Друг интересен факт за мен е навигатора който държи в ръцете си пътната книга много странно, а към края на клипа виси надоло да не говорим че не му чух гласа а мотора който не е в купето се чува много добре (май е сложен само за фон) или е ням laugh.gif

клипче с навигатор в колата

http://www.youtube.com/watch?v=bI-YSlkoVpM

п.п. говоря с факти при което май се заяждате леко с мен а за мен е удоволствие. Да превърнем темата в офф топик няма смисъл и не ти приляга на ника да пишеш тия неща BMW ///M POWER щтото тази марка я карат сериозни момчета даже и горе на копитото и са най многобройни. за мен тоя е пълен смешник аматъор не пилот и вече се чудя защо форд предпочетоха Мико Хирвонен за рали Монте Карло а не въпросния идол на МХ5

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 30 Яну 2010 19:06

в съшото клипче се вижда как рали пилотите карат на различно сцепление ту асфалт ту сняг това имах предвид че един рали пилот ще се адаптира много по бързо за писта отколкото пистов пилот за рали отсечка с хилядите изненади , да не говорим че трябва да се сработи първо с навигатора да слуша записките а всеки си има различен начин на записки

п.п. Намерете ми таково Клипче с Кен блок (царя на дубълите)

и само да спомена РАЛИ ЕЛИТА Е В ЕВРОПА оборете ме

http://www.youtube.com/watch?v=bI-YSlkoVpM

пак клипчето

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 30 Яну 2010 19:34

Андриане, не чуваш записки, 'щото няма навигатор. И той е компютърна графика. Американците са я направили за да се бъзикат с тебе ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif По същата причина няма и нито един завой laugh.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост