как пали при -20
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Хвърлете поглед дали нямате някое маркуче от охлаждането към горивния филтър...
Обикновено така отопляват горивото - едновременно филтъра 'стапя' парафина, а подгрятото гориво се връща в резервоара...
Обикновено така отопляват горивото - едновременно филтъра 'стапя' парафина, а подгрятото гориво се връща в резервоара...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Rudi,ти говориш за Engine Heater,има ги и за бензинови ,и за дизелови двигатели.Включва се в мрежата-220 V и за 20-ина минути загрява антифриза (дефакто и мотора) до работна температура.На практика бързовар,мушнат в някоя тръба на охладиталната уредба.Доколкото разбрах се пита за уредба за предварително затопляне на нафтата.Защото по мои спомени ауспуха на Avensis-a минава близо до резервоара.При загрят мотор може би затопля горивото колкото да не замръзне.Хм,не си спомнм ясно,но май Avensis беше-от резервоара тръгвха 3 тръбички-1 за подаване на нафта към мотора,1 за обратна нафта и евентуално в третата да има проводници за някакви реотани...Но пък в този случай системата би трябвало да е напълно автоматизирана,защото такова нещо не се включва никъде отвътре по таблото... 

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Така де и аз писах че са две различни неща. Engine heater е базов за Скандинавия, но не се предлага за монтаж в БГ (според мен това са имали предвид в ТМА).Владислав написа:Rudi,ти говориш за Engine Heater,има ги и за бензинови ,и за дизелови двигатели.Включва се в мрежата-220 V и за 20-ина минути загрява антифриза (дефакто и мотора) до работна температура.На практика бързовар,мушнат в някоя тръба на охладиталната уредба.Доколкото разбрах се пита за уредба за предварително затопляне на нафтата.Защото по мои спомени ауспуха на Avensis-a минава близо до резервоара.При загрят мотор може би затопля горивото колкото да не замръзне.Хм,не си спомнм ясно,но май Avensis беше-от резервоара тръгвха 3 тръбички-1 за подаване на нафта към мотора,1 за обратна нафта и евентуално в третата да има проводници за някакви реотани...Но пък в този случай системата би трябвало да е напълно автоматизирана,защото такова нещо не се включва никъде отвътре по таблото...

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
С две думи от ТМ в БГ са се "попрестарали" в офертата, а при мен беше
От новото за Екзекутив:
Ниво Executive плюс
l l Кожен салон: седалки, облегалки, подглавници, преден подлакътник и кори на вратите
l Ел.регулируеми: седалка на водача и седалка на пътника (до водача)
l Оборотомер l Ел.регулиране на лумбалната опора на седалката на водача
l Кожени подлакътници на вратите l Отопляеми предни седалки
l Брони, странични огледала и дръжки на вратите в цвета на купето l Ксенонови фарове с автоматично регулиране на нивото на фаровете
l Протектори на броните в цвета на купето l Система за измиване на фаровете
l Радиаторна решетка в цвета на купето с хромирана рамка l Подгряване на челното стъкло
l Хромирани лайсни в основата на страничните прозорци и под задните фарове l Щора на задното стъкло
l Подгряване на задното стъкло l Интегриран в централната конзола CD-чейнджър за 6 диска
l Трета стоп-светлина l Алуминиеви джанти с гуми 215/50R17 5-лъчеви за 2.2 D-4D)
Дали да не пусна едно запитване до ТМ ??????
От новото за Екзекутив:
И добавка към Luxury:Пакет за студен климат (за двигателите D-4D)
Ниво Executive плюс
l l Кожен салон: седалки, облегалки, подглавници, преден подлакътник и кори на вратите
l Ел.регулируеми: седалка на водача и седалка на пътника (до водача)
l Оборотомер l Ел.регулиране на лумбалната опора на седалката на водача
l Кожени подлакътници на вратите l Отопляеми предни седалки
l Брони, странични огледала и дръжки на вратите в цвета на купето l Ксенонови фарове с автоматично регулиране на нивото на фаровете
l Протектори на броните в цвета на купето l Система за измиване на фаровете
l Радиаторна решетка в цвета на купето с хромирана рамка l Подгряване на челното стъкло
l Хромирани лайсни в основата на страничните прозорци и под задните фарове l Щора на задното стъкло
l Подгряване на задното стъкло l Интегриран в централната конзола CD-чейнджър за 6 диска
l Трета стоп-светлина l Алуминиеви джанти с гуми 215/50R17 5-лъчеви за 2.2 D-4D)
Дали да не пусна едно запитване до ТМ ??????
Toyota Carina 4A-FE
Миналата вечер съм в Русе, колата беше стояла навънка на -10, през нощта на -14.
Викам ше я местя вечерта преди да тръгна, че взе да праска един жесток сняг и няма да мога да я изровя от махалата на другия ден, а трябваше да правя 400+км, сумати работа за вършене.. ужас...
Мали, викам са ако не запали, ич не знам ко прайвам. Като съм си у нас, стои в гаража на поне +5, +7 градуса, ама с 20 градуса под тия никога не съм я палил.
Въртя, хъл хъл хъл, малко повече се позамисли от обикновеното и запали. Оборотите се поразклатиха, сякаш са й омекнали краката, ама ритнах газта и си останаха над 1000 докато загрее... Мамата си джаса в студа. А как карах от Русе до Бяла на другия ден, бели мечки по пътя...
Викам ше я местя вечерта преди да тръгна, че взе да праска един жесток сняг и няма да мога да я изровя от махалата на другия ден, а трябваше да правя 400+км, сумати работа за вършене.. ужас...
Мали, викам са ако не запали, ич не знам ко прайвам. Като съм си у нас, стои в гаража на поне +5, +7 градуса, ама с 20 градуса под тия никога не съм я палил.
Въртя, хъл хъл хъл, малко повече се позамисли от обикновеното и запали. Оборотите се поразклатиха, сякаш са й омекнали краката, ама ритнах газта и си останаха над 1000 докато загрее... Мамата си джаса в студа. А как карах от Русе до Бяла на другия ден, бели мечки по пътя...
как пали на-20
Rudi ,няма нужда да ме учиш как да си паля колата. Говорим ,че не загрява добре за да отопли купето на10 мин например както е при старата ми кола.А за " пружинките"на таблото ми е много ясно.Карам коли още когато ти си си смукал пръста под масата.
COROLLA 2.0 D4D
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: как пали на-20
Силно се надявам, че това дето е написано не се отнася до мен - никого не съм учил, нито пружинки съм споменавал. Винаги съм се опитвал да бъда полезен, защото и аз затова чета форума. Не да избивам комплекси! Нека да спазваме добрия тон!DANA написа:Rudi ,няма нужда да ме учиш как да си паля колата. Говорим ,че не загрява добре за да отопли купето на10 мин например както е при старата ми кола.А за " пружинките"на таблото ми е много ясно.Карам коли още когато ти си си смукал пръста под масата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта