Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 23 Яну 2010 19:18
tihomirn написа:ако проблема е в стелките купете други

ако се препълни пепелника, се сменя целата кола.. така а не се сменят стелките

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 23 Яну 2010 19:50
Дори спирачката да не може да се задейства и колата да продължава да ускорява , в такъв авариен случай бих изключил ДВГ от контактния ключ /без да го изваждам, разбира се/.
Да видим как ще се ускорява тогава biggrin.gif

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 23 Яну 2010 20:05
Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 23 Яну 2010 20:15
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход....

Не дръж на тез подробности biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 23 Яну 2010 20:24
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход....

ЦЪК
Uncle Dido
-
tihomirn
- Мнения: 71
- Регистриран на: 29 Окт 2009 19:47
Мнение
от tihomirn » 23 Яну 2010 21:15
[quote="diver"][quote="tihomirn"]ако проблема е в стелките купете други :whistle:[/quote]
ако се препълни пепелника, се сменя целата кола.. така а не се сменят стелките tongue.gif[/quote]
значи проблема е малкия пепелник или в големия пушач
tihomirn
-
slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 23 Яну 2010 21:22
Да... Не позволява...
Но въпреки това остават 100 варианта да спреш безопасно (стига да не си шашнат шофьор)....
Спомням си как веднъж теглих колега. Преди кръстовище леееко намалих (за да не се налага рязко да спирам ако някой идиот реши да не спазва предимството ми).
В същия момент усещам удар отзад. След секунда усещам втори удар - дадох газ и след 100м плавно спрях да видя какви ги върши колегата.
Обяснението му бе - педала на спирачките омекна и потъна много леко до долу. Тази кола никога не е имала какъвто и да е проблем със спирачките, а липсата на серво само би 'утежнило' и втвърдило педала.
Според мен колегата просто си е действал по стереотипа 'искаш да намалиш - прехвърляш крака на съседния педал и натискаш' и държейки си крака на спирачката, го е прехвърлил на съединителя и го е натискал колкото може....
И това не веднъж - до втория удар имаше време да се осмисли действието и да изправи грешката си....
Е да ама не - действайки по стереотипа човека е зациклил и панирал (третия удар го избегнах само с бързото подаване на газ).
Така-че при промитите мозъци на американците, повечето от които си нямат и идея от това какво се крие под капака, е нормално да има такава реакция.
Американеца 100 пъти е чел с големи букви 'не изключвай контактния ключ докато се движи автомобила', 'не гаси автомобила докато се движи, защото ще останеш без серво-спирачки', 'не изключвай автомата докато се движи автомобила' и т.н.....
Затова и глупаво изпълнява, защото не знае какви последствия би носило едно такова нарушение на 'правилата'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 24 Яну 2010 00:50
Жалко не съм знаел, че за такъв проблем може да осъдиш компания преди да си продам 407та с нея редовно имах този проблем biggrin.gif
А между другото ние с тойотите можем винаги да си уневиним в съда за системно превишената си скорост

Nedkow
-
El Camino
Мнение
от El Camino » 24 Яну 2010 02:54
Az ne znam shto se puskat takiwa temi, che i horata dori se shashkat. Brat mi sys strashna radost me izwesti za towa, shtoto razbirash li (toi kara i e wluben! w reno) toyota ne bila bezgreshna.
Sichko opira do prosta aritmetika IF(broi(razwalenite koli)*razhodi(serwizna garanciq) + razhodi(sydebni ot proizshestwiq)) < razhodi (akciq wryshtane za remont)) THEN "Nikoi nema duma da obeli, che ima problem"
Ko izliza - izmisleni "awtomobilni" firmi sys obshti prodajbi po malki ot kratni na modela Camry na toyota i prodawani samo na edin lokalen pazar (ne samo za reno si mislq) ne se obajdat za problemi, shtoto pri malkoto broiki det prodawat riska ot sriwane na image (koito taka ili inache nqmat) e minimalen. Da ne goworim, che Audi dori ne proizwejda nqkolko modela za amerika - shto? Ami shtoto ne im se zanimawa da napaswat kolite za tehnite zakonowi razporedbi - promenite po kolata sa tolkowa, che na kraq nishto ne stawa ot neq. Izmisleni firmi dori ne predstaweni na pazari izwyn ewropeiskiq sa mnogo izqshtno izwyn swetlinata na fenerite, zakonowite udari na sichkite swetowni standarti (Jap, Eu, US, Austr).
Kolkoto i da ne bih si kupil nowa toyota, tolkowa po malko bih wzel kakwato i da e druga, pa kolko shte takiwa akcii da ima toyota. Deistwitelno - predi toyotite imah nissan ot nai - zdrawite deto gi wodqt tuk. Sled 2 godini motorcheto mu prosylzi, max speed padna ot 180 na 165. Zdrawa kola, ama ne IDIOTOUSTOICHIWA. Sq zeh mazda, uj qponska i to ot starite i prilikite s toyota sa nulewi.
W BMW cheta tezi dni edni opisaniq na rabotata na toyota - s mnogo shemi i kartinki. Nachina na rabota na toyota se protiwopostawq na wsichki ostanali po sweta i se opiswa kato kraino rewolucionen i efektiwen. Sq me myrzi da nawlizam w detaili, ama ideqta mi e, che kolkoto poweche chowek wijda, tolkowa poweche se wryshta kym toyota (ili otiwa).
El Camino
-
MX5
- Мнения: 2560
- Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
- Местоположение: Los Angeles
Мнение
от MX5 » 24 Яну 2010 09:11
slowtraveler написа:Така-че при промитите мозъци на американците, повечето от които си нямат и идея от това какво се крие под капака, е нормално да има такава реакция.
Американеца 100 пъти е чел с големи букви 'не изключвай контактния ключ докато се движи автомобила', 'не гаси автомобила докато се движи, защото ще останеш без серво-спирачки', 'не изключвай автомата докато се движи автомобила' и т.н.....
Затова и глупаво изпълнява, защото не знае какви последствия би носило едно такова нарушение на 'правилата'...
LOL. Ти ги изкара, че повечето са някакви зомбирани laugh.gif laugh.gif Това да не е от някоя статия от вестник Шок, генерирана с RSG?

Последно промяна от
MX5 на 24 Яну 2010 09:34, променено общо 1 път.
MX5
-
MX5
- Мнения: 2560
- Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
- Местоположение: Los Angeles
Мнение
от MX5 » 24 Яну 2010 09:34
El Camino написа:Sichko opira do prosta aritmetika IF(broi(razwalenite koli)*razhodi(serwizna garanciq) + razhodi(sydebni ot proizshestwiq)) < razhodi (akciq wryshtane za remont)) THEN "Nikoi nema duma da obeli, che ima problem"
Не е само това. Тука има една държавна организация, наречена NHTSA - за дефекти, проблеми и т.н. с автомобилите хората се оплакват там.
И като стане някоя такава издънка, производителя нама как да не направи recall-a доброволно, защото инак така или иначе ще му наредят да го направи + усложнения.
Държавата/Government-а > Toyota
И ако Toyota (и който и да е друг производител на автомобили) решат да се правят на интересни, ще им се случи много, много лоша случка
Ето тук Toyota как рапортуват на големия бял господар:
http://nhthqnwws112.odi.nhtsa.dot.gov/a ... 7-1931.pdf
И големия бял господар ги потупва по рамото, че са послушни:
http://nhthqnwws112.odi.nhtsa.dot.gov/a ... 7-7520.pdf
MX5
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Яну 2010 10:30
MX5 написа:Държавата/Government-а > Toyota
Goverment=GM
GM>Toyota(varhu tova televiziata i vestnicite opredeleno zdravo rabotiat)
blagodarenie na novinite, za poslednite 3 dena zdravo gubim klienti...
->
ALTEZZA
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 24 Яну 2010 10:34
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход....

What if you experience a sticking accelerator pedal while driving?
• Each circumstance may vary, and drivers must use their best judgment, but Toyota recommends taking one of following actions:
• If you need to stop immediately, the vehicle can be controlled by stepping on the brake pedal with both feet using firm and steady pressure. Do not pump the brake pedal as it will deplete the vacuum utilized for the power brake assist.
• Shift the transmission gear selector to the Neutral (N) position and use the brakes to make a controlled stop at the side of the road and turn off the engine.
• If unable to put the vehicle in Neutral, turn the engine OFF. This will not cause loss of steering or braking control, but the power assist to these systems will be lost.
o If the vehicle is equipped with an Engine Start/Stop button, firmly and steadily push the button for at least three seconds to turn off the engine. Do NOT tap the Engine Start/Stop button.
o If the vehicle is equipped with a conventional key-ignition, turn the ignition key to the ACC position to turn off the engine. Do NOT remove the key from the ignition as this will lock the steering wheel.
->
ALTEZZA
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта