ne moge da vdigne pove4eot 4000 oborota
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
погледни отдолу маркуча които е преди дросела там е малко калпаво хванато и доста често се вадиFido Dido написа:Колега, за всеки случай да ти видят катализатора в сервиз за гърнета, че може да се е запушил тотално.
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Този нещастен човечец ще предпочете да влезе в психиатрична клиника или да продаде колата вместо да провери толкова разнопосочни идеи ...
Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ...

Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин 

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин
martod написа:Защото едното е свързано с подаването на въздух, другото с подаването на гориво...Nedkow написа:Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра![]()
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа![]()
Никоя кола не може да върви само с гориво или само с въздух...![]()
А относно кое ще лимитира колата ако не компа, откачи си маркуча от турбината или от интеркулера и покарай така и сам ще разбереш кое ще я лимитира...
Колега тези експерименти си ги направи ти и ми кажи какви обороти достига автомобилът ти и тогава сте продължа безмислиния коментар


Един жокер за филтъра проблема е внезапен

и да ти обесня:
ако е филтъра колата няма да вдига и 2000оборота и въобще няма да са лимитирани а ще ги достига трудно
Ако е турбо най добре си откачи някой маркуч ако случайно караш турбинирана кола и ще разбереш

zi_zi_top написа:Този нещастен човечец ще предпочете да влезе в психиатрична клиника или да продаде колата вместо да провери толкова разнопосочни идеи ...![]()
Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ...
Вслушай се в това

Отивай в сервиз тук по никакъв начин неможем да ти помогмен да си оправиш колата

ние ще организираме залагания, а ти ще кажеш кой печели и взема джакпота

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
kolega imah benzinovo bmw s sa6tiat problem s hodene po makite i hiladi servizi nakraia se okaza benzinova pompa nedava6e neobhodimoto naliagane i nemojeh da vdigna pove4e ot 3000 oborota.neznam tvoia dizell kak e no e ne6to ot gorivoto ne e turbo s sigornost izmeri naliageneto na pompata i 6te razbere6.
kopeldaka написа:Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта