ne moge da vdigne pove4eot 4000 oborota
ne moge da vdigne pove4eot 4000 oborota
zdraveite imam problem s edin avensis ne iska da vdigne pove4e ot 80 km i ne se forsira pve4e ot 4000 oborota ina4e raboti 4udesno kolata e diesel d4d 2000 .daite savet kakvo da pravia ako moge bez da stigam do serviz 4e ne sam v bg i e mnogo skapo mersi predvaritelno
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Те гледай на нас да ни е по-лесно, за да можем да ти помогнем! biggrin.gifkirolino написа:niama svete6ta lampa i filtrite sa smeneni . izviniavam se za ezika no taka mi e po lesno nadiavam se 4e ne e problem
Опасявам се, че макар и да е скъп сервиза при теб, ще трябва да отидеш на диагностика.
Каквато и да е повредата, пари за части ще се дават, а диагностиката не е толкова скъпа.
Така само ще гадаеш и не можеш да откриеш повредата.
Обикновенно, когато колата започне да няма мощност и да не дига голяма скорост е влязла в сервизен режим и пази по този начин двигателя от по-големи повреди, въпреки, че трябва да ти светне жълтата лампичка с двигателчето, ако е така.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Щом не ти свети чека, значи не си в авариен режим...kirolino написа:niama svete6ta lampa i filtrite sa smeneni .
Проблема ти е в горивото или в турбото...
Провери това което ти е писал мехаННика а също и маркучето на ЕГР клапана и ако не е от там, ако филтъра не си го сменил след като се е появил проблема, пак го смени..
Не се ли оправи и след това, няма да можеш сам да си помогнеш...
Ще трябва да ходиш в сервиз, защото остава повреда в турбото или в механиката на помпата...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
най-вероятно турбината прави голямо налягане и за да я предпази компа преминава в сервизен режим.обикновенно проблема е зацапана променлива геометрия на турбината или самия ел.клапан който регулира пр.геометрията.по рядко механичният клапан--там събира доста ръжда
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Защото едното е свързано с подаването на въздух, другото с подаването на гориво...Nedkow написа:Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра![]()
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа

Никоя кола не може да върви само с гориво или само с въздух...

А относно кое ще лимитира колата ако не компа, откачи си маркуча от турбината или от интеркулера и покарай така и сам ще разбереш кое ще я лимитира...

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
...тц - не са дюзи, ако бяха - нямаше да пали нормално, щеше да прекъсва и пуши - ако не постоянно, то поне докато загрее.
Това на проблем с рециркулацията ми прилича - поне същите симптоми ги описваха в Пежо форум-а, но там описваха и светеща червена ламБа - "Antipollution system fault" или нещо от сорта.
Това на проблем с рециркулацията ми прилича - поне същите симптоми ги описваха в Пежо форум-а, но там описваха и светеща червена ламБа - "Antipollution system fault" или нещо от сорта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта