П.С. Да добавя само, че ме интересува единствено да работят нормално педалите, климатика и самия волан biggrin.gif Подробности като табло, пластмаси и т.н. не ми пречи дори да не могат да се сложат - и без това искам да сменям таблото biggrin.gif
Обръщане на десен волан при Celica??
Обръщане на десен волан при Celica??
Като лаик ми е време за поредния тъп въпрос biggrin.gif Гледам в нета обяви на сервизи, че обръщат волани за 1000-1500 лева. А Селиката, за която бях пуснал тема е само с десен волан за версията 177 к.с. И сметнах, че за парите, с които ще си купя 5-та генерация 156 к.с. с ляв волан, ще си взема 6-та с десен и ще го обърна. (е, малко повече ще излезе, но поне ще е бегачка
Та, въпроса ми е има ли смисъл да го правя и горе-долу ще стане ли това за 4 500-5 000 лева???? Защото това май е варианта да имам хем 6та версия, хем да е мощна 
П.С. Да добавя само, че ме интересува единствено да работят нормално педалите, климатика и самия волан biggrin.gif Подробности като табло, пластмаси и т.н. не ми пречи дори да не могат да се сложат - и без това искам да сменям таблото biggrin.gif
П.С. Да добавя само, че ме интересува единствено да работят нормално педалите, климатика и самия волан biggrin.gif Подробности като табло, пластмаси и т.н. не ми пречи дори да не могат да се сложат - и без това искам да сменям таблото biggrin.gif
Ако тук ти я дават за тия пари направи сметка на сбствен ход пътя е около 400 евро с автовоз е 500 лири сложи цената на колата +печалбата на продавача и сам си отговори за тия пари каква е колата.http://www.autotrader.co.uk/search/resu ... for%20saleЕто погледни цените на що годе добри коли
Е тогава направо да взимам някоя 1.8 със скапан двигател и запазено купе и една с десен волан 2.0, но с изгнило купе (така и двете ще са евтини biggrin.gif ) и само слагам мощния двигател в 1.8-цата. Ама има ли техническа възможност??????
Сигурно ви изглеждам смешен ама много я искам тази кола - по възможност хем с ляв волан, хем 177 к.с.
Ех, наглост, наглост 
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
За да стане всичко ток и жица, за обръщането ти трябват поне 3к....LSSAH написа:Е аз гледах такава Селика за 3000 лева. 2000 малко ли са за обръщане????
А най добре е да си вземеш една с ляв волан, катастрофирала отзад за донор, та после да избиеш парите за обръщането от продажба на части...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
b_d
Според мен е по-добре да вземеш читаво купе с ляв волан. Да купиш ударена кола с десен волан, желания двигател и да го преместиш.
Не мога да си представя как изобщо може да се направи "читаво обръщане на волана" при положение, че е свързано с рязане и дупчене на ламарини. Да не говорим изобщо за зоната около педала на спирачката, която е усилена, а след това "омеква". Аз лично досега "читаво обръщане" не съм виждал. Ще се радвам обаче да видя снимки на такова.
Не мога да си представя как изобщо може да се направи "читаво обръщане на волана" при положение, че е свързано с рязане и дупчене на ламарини. Да не говорим изобщо за зоната около педала на спирачката, която е усилена, а след това "омеква". Аз лично досега "читаво обръщане" не съм виждал. Ще се радвам обаче да видя снимки на такова.
Смяната на файърлола с такъв от лява дирекция си е вариант за "читаво обръщане на волана " ,ако се нямат възможности за цяло купе .bad_dog написа:Според мен е по-добре да вземеш читаво купе с ляв волан. Да купиш ударена кола с десен волан, желания двигател и да го преместиш.
Не мога да си представя как изобщо може да се направи "читаво обръщане на волана" при положение, че е свързано с рязане и дупчене на ламарини. Да не говорим изобщо за зоната около педала на спирачката, която е усилена, а след това "омеква". Аз лично досега "читаво обръщане" не съм виждал. Ще се радвам обаче да видя снимки на такова.
!
I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava
- shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???

Re: !
Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщанеДон Хуан написа:I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava- shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???
Re: !
Emi osven da karam s obraten volan no shte e dosta trudno shtoto dvijenieto e mnogo agresivno...tuka edin kolega si kara kola s obraten volan no nikakav problem niama no dvijenieto e po razlichno...estestveno ima nedostatatsi no palno shtastie niema....prosto ne znam kakvo dapraviaTroshko написа:Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщанеДон Хуан написа:I az se interesuvam kolko struva obrashtaneto na volana che skoro mai shte se vrashtam v BG i kato znam kolko pari nabih v Celicata (pochti dvoino kolkoto struvashe) naopravo ne mi se prodava- shte bade kato podarak.A sega aktsiza padna ta pone aktsiz niama da plashtam...no vaprosa e realno kolko pari she struva kachestveno obrashtane???

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта