Ще рече, че е с допуск - кубатура от-до, че е с форма на корпуса, която е универсална и става за повечето модели. Предимно са овал и кръгли. Сондата след катализатора черна ли беше?makpac написа:Днес сложих "универсален" катализатор(каквото и да значи това)
Грешен моментен разход
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
Ходих в Пит Стоп(много свястни момчета) и те ми казаха следното:
1. Engine check-a свети заради катализатора и универсалния катализатор няма да помогне в този случай
2. Това, че показва 3.3 зависело само от компютъра, т.е. инжекциона си е наред и колата не е в авариен режим. Или така е направен софтуера или компа се е сбъгясал. По принцип моят авенсис е 2003, така че е възможно са оправили проблема в по-новите(аз това с 0.0 го видях на 2005 авенсис)
1. Engine check-a свети заради катализатора и универсалния катализатор няма да помогне в този случай
2. Това, че показва 3.3 зависело само от компютъра, т.е. инжекциона си е наред и колата не е в авариен режим. Или така е направен софтуера или компа се е сбъгясал. По принцип моят авенсис е 2003, така че е възможно са оправили проблема в по-новите(аз това с 0.0 го видях на 2005 авенсис)
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Аз моята идея си я казах - двигателя ти работи в авариен режим (затова ти светва и чек енджина)...
При аварийния режим явно нямаш принудителен празен ход, а ЕКУ-то винаги подава малко гориво, затова и разхода ти не пада до 0.0л/100...
При аварийния режим явно нямаш принудителен празен ход, а ЕКУ-то винаги подава малко гориво, затова и разхода ти не пада до 0.0л/100...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Споделих вчера идеята ти с момчето, което беше на диагностиката и той каза, че ако е в авариен режим, то компютъра ограничава двигателя до определени обороти и скорост, толкова че да стигнеш до сервиза. Аз тази кола съм я качвам до 6000 и съм дигал към 180. Освен това каза, че няма други грешки, освен на 2-рата ламбда сонда, която отчита почти същото количество вредни емисии.
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Това също е авариен режим - ЕКУ-то си мисли, че някой детайл не работи правилно, или не чете втората сонда, а вместо данни от нея, ги замества с някакви стойности, записани в мозъка му... (може например да си мисли, че катализатора не загрява, и затова трябва да му пуска повече гориво).
Всяка такава грешка кара ЕКУ-то да преминава в резервен/авариен режим, откъдето може да е този ефект...
Всяка такава грешка кара ЕКУ-то да преминава в резервен/авариен режим, откъдето може да е този ефект...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта