
Резултатите от кантара ...
Маховик, кована 4140 стомана: 2.5 кг
Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг





MX5
LordDigital
Мнение от Japanese_fever » 23 Дек 2009 07:05
Japanese_fever
ALTEZZA
Мнение от El Camino » 23 Дек 2009 11:55
El Camino
Мнение от K-A-N-U » 23 Дек 2009 17:23
Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gifALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки...
K-A-N-U
Мнение от rudolf » 23 Дек 2009 17:54
tail braking?,,,и аз си мисля че натоварването е по малко от стартове??K-A-N-U написа:Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gifALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки...
rudolf
Мнение от K-A-N-U » 23 Дек 2009 18:19
AAAAAA ne smb niaa se razbereme taka! Nedei da krade6 na Japanease-a dumite. Dai mu 6ans!smb написа:като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gifMX5 написа:
Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг
K-A-N-U
Мнение от V35GTR » 23 Дек 2009 18:36
mm, ne! Tova e samo pri Prelud-ski mahovnik, OEM!smb написа:като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gifMX5 написа:
Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг
V35GTR
Мнение от ALTEZZA » 23 Дек 2009 19:57
за по-бързо не знам, мисля даже че ще е по-бавно(експертите да кажат), ама определено ще се променят оборотите спрямо двигателяsmb написа:като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ALTEZZA
Мнение от ALTEZZA » 23 Дек 2009 20:04
Japanese_fever написа:Значи, че при един оборот на колелото малкия диск ще направи да речем 1 оборот и 1/2, а по-големия ще направи 1 и 1/4.
ALTEZZA
MX5
Мнение от ALTEZZA » 23 Дек 2009 20:11
май пак не си внимавал в час, всичко е точно и ясно, аз не знам за кво се правиш на недоразбрал...K-A-N-U написа:Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gifALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки...
Japanese_fever написа:Po-niskata predavka dava i po-dobur traction na dvigatelnite kolela v zavoq!
ALTEZZA
Мнение от MX5 » 23 Дек 2009 20:24
Тоя, който е в момента, вярно е с тегло наполовина на оригиналния. Но това новото сигурно ще излезе още наполовина. Като изкарам чарковете от колата ще ги претегля и тях.El Camino написа:Основната разлика при тоя не е теглото, а това, че всичката маса са я концентрирали в центъра. И аз съм много любопитен каква ще е разликата, още повече МХ5 е и в момента със супер олекотен маховик.
Дядо Коледа го признавам, ако под елхата магически се появи ей това:El Camino написа:Тоя дядо Мраз по щатско много дащен тая година, че и подранил? biggrin.gif
MX5
Мнение от MX5 » 23 Дек 2009 20:25
laugh.gif laugh.gif laugh.gifK-A-N-U написа:AAAAAA ne smb niaa se razbereme taka! Nedei da krade6 na Japanease-a dumite. Dai mu 6ans!smb написа:като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gifMX5 написа:
Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг
MX5
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост