резервна гума за ланд крузер 120
резервна гума за ланд крузер 120
резервната гума в момента е на багажника отзад. След като няколко пъти опира тук - там при паркиране назад biggrin.gif режих да я сложа отдолу както при по-новите ланд крузери.
Някой дали го е правил това? Какво е захващането при тях? Може ли да поръчам някакъв кит или части с които да стане по-лесно цялата процедура?
имате ли представа колко би струвала вратата за багажника нова или втора употреба?
Някой дали го е правил това? Какво е захващането при тях? Може ли да поръчам някакъв кит или части с които да стане по-лесно цялата процедура?
имате ли представа колко би струвала вратата за багажника нова или втора употреба?
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Смяната на вратата не е удачен вариант. Понеже ако се спреш на това ти трябва също и ключалката (външната пластмасова част + вътрешната част), хромираната лайстна над номера, пласмасова облицовка която е по регистрационния номер, осветлението на номера, боядисване на новата врата, мисля че само в стъклото няма разлика. Съмнявам се също и да намериш втора употреба.
Най-добре е да си сложиш камера на задната броня а ако си с дисплей на таблото ще ти е и по евтино.
Най-добре е да си сложиш камера на задната броня а ако си с дисплей на таблото ще ти е и по евтино.
имам камера, но въпреки това
парктроника е на бронята, а гумата стърчи още сигурно 30 или повече и той почти се обезсмисля
освен това камерата не мога да я монтирам на номера както е оригиналната, защото гумата пречи, а е сложена долу и от там не се виждат габаритите на колата... изобщо назад е доста трудно
парктроника е на бронята, а гумата стърчи още сигурно 30 или повече и той почти се обезсмисля

освен това камерата не мога да я монтирам на номера както е оригиналната, защото гумата пречи, а е сложена долу и от там не се виждат габаритите на колата... изобщо назад е доста трудно
Резервната гума се вдига, спуска и фискира с една макара, кояте се намира отдолу на колата. На бронята (или над бронята - не помня точно) има един отвор, през който със специално инструментче подобно на манивела (което се ползва и за крика) се отвива или завива макарата, което респективно сваля или вдига гумата.
Аз лично се замислям да си сложа един читав компресор и два спрея за лепене на гуми и да махна резервната гума тотално, но засега се колебая.
Аз лично се замислям да си сложа един читав компресор и два спрея за лепене на гуми и да махна резервната гума тотално, но засега се колебая.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Bad_dog, това което мислиш да правиш е доста рисковано.bad_dog написа:Резервната гума се вдига, спуска и фискира с една макара, кояте се намира отдолу на колата. На бронята (или над бронята - не помня точно) има един отвор, през който със специално инструментче подобно на манивела (което се ползва и за крика) се отвива или завива макарата, което респективно сваля или вдига гумата.
Аз лично се замислям да си сложа един читав компресор и два спрея за лепене на гуми и да махна резервната гума тотално, но засега се колебая.
Аз гръмнах гума с 130 км/ч и докато спра тя стана на парцал.
В този случай няма да ти помогне спреят.
Кики,
сигурно си прав, но аз за последните 10 години съм пукал 7-8 пъти гума. При всеки от тези случаи съм можел да се предвижа - просто гумата е спадала бавно. Ясно е, че има риск, но съм склонен да го поема. Ако естествено стане гаф => пътна помощ
. Тази гума е огромна (моята е 265-60-16) и ме дразни много, а мястото искам да го ползвам за друго.
сигурно си прав, но аз за последните 10 години съм пукал 7-8 пъти гума. При всеки от тези случаи съм можел да се предвижа - просто гумата е спадала бавно. Ясно е, че има риск, но съм склонен да го поема. Ако естествено стане гаф => пътна помощ

- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Отвора не е в бронята а в багажника под мокета, дефакто в багажника ти стърчи глава на болт който се развива със камък като то гедоре само че в горната си част има ухо кадето пъхаш манивелата от крика, и по този начин развиваш макарата с веригата и гумата се с спуска на долу. При Корола Версо Lexus RX и LC V8 е по този начин с такъв механизъм.c написа:нищо нямам
дори нямам представа как е закрепена
щом има макараще бъде още по-сложно
все пак въпроса е да намеря вратата, другото боядисване и части предполагам няма да ми се опре
какъв е този отвор на бронята? някой може ли да снима ако не е проблем?
Ще гледам да снимам утре и ще ти кача снимки да го видиш как е
да съживя малко темата
намерих врата втора употреба, оборудвана със всичко. Вратата пасна идеално, беше си с буксата, нищо не се преправя, само се включва и всичко си работи - чистачки, осветление, заключване, пръскалки ...
Много съм доволен, само проблема с резервната гума остана. Ще търся макара и да видим как ще стане преправянето.
п.с. вратата ми е излишна и се продава. Всичко и е наред, има и кутия за резервната гума
намерих врата втора употреба, оборудвана със всичко. Вратата пасна идеално, беше си с буксата, нищо не се преправя, само се включва и всичко си работи - чистачки, осветление, заключване, пръскалки ...
Много съм доволен, само проблема с резервната гума остана. Ще търся макара и да видим как ще стане преправянето.
п.с. вратата ми е излишна и се продава. Всичко и е наред, има и кутия за резервната гума
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта