Почистване на дроселова клапа и всмукателен колектор
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Мнение от krasikalchev » 04 Дек 2009 19:06
krasikalchev
mafiota
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 04 Дек 2009 21:31
Mafiota ако след загряване колата ти държи ниски обороти то определено проблема не е в мотора за празен ход . По-скоро нещо не е направено , като хората по газовата уредба .
krasikalchev - ето този е твоя : Loctite 5926 защото : resistant to oils, transmission fluids, water and antifreeze temperature resistance –60°C to +250 °C resistant to high pressures .
Но принципно може да се обадиш и да поискаш информация . Може да има други , които не са дадени на сайта или пък на някой да не са попълнени всички характеристики .
Bass_Man
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 04 Дек 2009 21:53
mafiota написа:При работа на газ така и не успях да докарам оборотите на празен ход при загрял двигател да са около 800..900. Дори и след почистването на моторчето за празният ход. Всъщност след като рестартирам компа за известно време оборотите си идват на място, но след 50-тина километра като се "самообучи" ECU-то, оборотите пак почват да се мотаят около 500, и двигателя доста вибрира и претриса.max-2 написа:Имам въпрос към колегите, които са чистили моторчето за празния ход: имали ли сте вибрация на празен ход и загряла кола и след почистването има ли вибрация?
Аз съм чистил само дроселната клапа, че залепваше, но без разглобяване(само дръпнах въздуховода) и ме достраша да сипвам коресилин в моторчето и го оставих непочистено.
Напоследък ми писна, и сега съм вързал един резистор 170ома последователно на темп. датчик, така че компа да мисли че колата не е дозагряла на пълно, и така успявам да задържа оборотите около 800..1000, и смея да кажа че мотора работи доста по-меко и равномерно на празен ход. Незнам дали си въобразявам, но ми се струва че след тази интервенция, някак си колата има малко повече ряз на газ, ама малко. Иначе като разход на газ няма промяна (на бензин може и да има, но него го ползвам само за препалване). Не ми остава време да вържа едно микро реле и на бензин да ми окъсява въпросният резистор.
Но от почистването определено имаше ефект, наяак си след преходен процес оборотите на ПХ по бързо се укротяват, или си идват на място ако мога така да се изразя.
Моите са на средата между 500 и 1000, но се усеща вибрация. Нямам газ. При теб на топло на бензин как са след почистването и без резистора?
max-2
Мнение от mafiota » 04 Дек 2009 22:03
ако се кара на бензин само нещата са добреМоите са на средата между 500 и 1000, но се усеща вибрация. Нямам газ. При теб на топло на бензин как са след почистването и без резистора?
напротив, всичко по газовата е като трябвяа, настройката също е направена отлично (имам някакво съмнение в размера на смесителя, но ...) , просто с тоя Lean Burn имам чувство че колата нещо се омотва на газ, щото ландата не дава коректен сигнал за сместа на ECU-то, а той от своя страна реагира съвсем неадекватно на това което му се подава като инфо, и затова може би се получава някакво омотване.Mafiota ако след загряване колата ти държи ниски обороти то определено проблема не е в мотора за празен ход . По-скоро нещо не е направено , като хората по газовата уредба.
mafiota
Bass_Man
Мнение от mafiota » 05 Дек 2009 09:48
не с обикновенна газова, симулатор на дюзите и ТАП. Но нали ти казвам, струвами се че проблемът е в смесителят, щото оригиналният на BRC за този мотор представлява тръба на вентури и е с диаметър на дифузьора 33мм., а моят е обикновен смесител, но диаметъра на дифузьора е 35мм., и поради това ми се струва, че нещо неще да стабилизира оборотите. А и това дето ти писах за "самообучаването " на ECU-то, и постепенното натрупване на гршнии данни, съответно неадекватно въздействие на управляващият блок към двигателя.Bass_Man написа:Ами при положение , че на бензин е ОК значи проблема очевадно е в газта .
С газов инжекцион ли си ?
Въпреки това съм намерил решение на проблема, и съм доволен от обикновенната газова на този мотор. Някои ден може би ще инвестирам (от спортна злоба laugh.gif

mafiota
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 06 Дек 2009 17:54
А решението , което си направил най-вероятно оказва влияние поради увеличаването скоростта на потока и/или неговия обем . Така , че търси проблема в смесителя , конструкцията , изпарителя или коктейл от тях . Но не и в ЕКУ-то !
Bass_Man
Мнение от mafiota » 06 Дек 2009 21:49
Това имах предвид.
mafiota
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 08 Дек 2009 01:11
Значи ти хубаво това го имаш предвид ама когато караш на газ със смесител нищо подобно не може да се случи или да повлияе на работата на автомобила . Защото когато си на газ имаш само "смукач" и аванс на запалването . Нищо повече не може да се промени в режима на работа на автомобила . Каквато и карта да си зарежда и каквито и стойности да си записва .mafiota написа:Ако не се лъжа, след рестартиране на ECU-то, и при първоначално стартиране на двигателя, компа управлява двигателя .......................
Това имах предвид .
Bass_Man
Мнение от mafiota » 08 Дек 2009 18:48
ми то ти стига да ти бърка оборотите на ПХ, и на всяко кръстовище колата да ти да се тресе и е готова да огасне.Bass_Man написа: ....................... Защото когато си на газ имаш само "смукач" и аванс на запалването . Нищо повече не може да се промени в режима на работа на автомобила .............................. .
mafiota
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 09 Дек 2009 00:45
При положение , че на бензин нямаш проблем то проблема ти е само и единствено по газовта !
Много лесно да го провериш , като запушиш маркучите от и към мотора за празния ход ( не махай буксата на мотора защото ще натрупа грешки ! ) . Но го запуши към моторчето и от тръбата за въздуха . Ако тогава ти падат оборотите си изхвърли изпарителя и смесителя !
Bass_Man
Мнение от mafiota » 09 Дек 2009 17:03
Мммм съмнява ме да е такаBass_Man написа:Няма как да ти ги бърка при положение , че колата , като загрее повече празния ход не се бара ! ....

мисля че ако на ПХ на комютъра не му харесва сместа (от инфото от ламбдата -дали е много богата или бедна), той се стреми да я регулира точно чрез клапата за ПХ и времената на инжекторите.
mafiota
Мнение от ceko26 » 10 Дек 2009 16:32
За да провериш горното на ПХ на газ започни да навиваш вентила ако в един момент започнат да се покачват оборотите значи това е проблема.
ceko26
mafiota
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта