Няколко въпроса за MR2 2.0 156HP

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
insulin
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Фев 2008 23:15
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

Няколко въпроса за MR2 2.0 156HP

Мнение от insulin » 28 Ное 2009 03:01

Здравейте колеги...
от доста време съм хвърлил око на TOYOTA MR2 2.0 GTi 156HP, но лошото е че не съм запознат много с колата като цяло и по-конкретно с бъдещите проблеми, които може да възникнат по автомобила.
Бих искал да разбера къде са най-често срещаните проблеми в този автомобил,защото сериозно съм се замисли да си закупя въпросната кола.
И понеже това е все пак кола на доста година, искам да знам къде най-често започва да гние.
Искам да получа колкото се може повече информация от вас колеги, защото вие сте хората, които биха могли да ме осведомят най-добре.
До колкото разбрах до определени години се произвежда колата с климатик и хидравклика ??? Ако може малко повече яснота и за тази част,защото хидравликата е важна в случая. Дали е възможно да се сложи допълнително и т.н.
Конкретно ако говорим за колата, която съм харесал... красавицата е внос от Швейцария и е карана 1г. в България,сменян е съединителя по думите на собственика, предполагам консумативите и някой неща по окачването. Това, което ме разтревожи най-много е,че на киометража пише 300 и няколко хиляди км. И си задавам въпроса рялно този мотор колко време може да издържи без първи рвмонт и дали найстина тези киометри са рялни. Като цяло имам доста още въпроси, но ще съм благодарен да получа отговор и да по-горе споменатите, а ако имам още питания по-доло в темата ще задавам направо новите си въпроси...
Благодаря предварително колеги... вие сте на ход biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Ное 2009 13:07

И за какво пък ти е толкова важна хидравликата при положение , че двигателя е отзад и колата не е особенно тежка ?

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 09 Дек 2009 14:40

Ако сложиш по-малък волан е важно :) иначе със стандартния наистина нямаш нужда от хидравлика. Колкото до проблеми с колата като всяка кола над 15 години проблеми колкото искаш. Иначе преди да я купиш огледай за ръжда по долната част на вратите отвътре, и по праговете под вратите. Виж дали държи добър празен ход като е студена, ~1500 оборота, и като е загряла 850-900.Дали ускорява равномерно, дали мирише на бензин отзад като е загряла. Настъпи я на първа от място, и виж дали мирише на масло отзад :) В общи линии това е,иначе си е до късмет. Имай предвид ,че консумативите тук са скъпи. Ролки и ремъци могат да те изненадат с цената си в България.Иначе навън са на една трета от цената тук. Удоволствието, което предлага този автомобил идва на своята цена. Не си представяй ,че ще се качиш и просто ще си караш. Стара кола и млада жена иска много работа и много пари :)

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 11 Дек 2009 10:32

От няколкото :whistle: МР-ки които съм виждал, имал и т.н. досега не съм виждал някоя да има гнило / ръжда някъде - вярно че повечето са без удари (или поне такива за които да знам). При огледа, бих препоръчал ако е тарга - да огледаш внимателно уплътненията на "стъкления таван", вътре купето за следи от течове от тавана, както и багажника зад двигателя за същото. Относно 300 000км. - имам кола с този двигател която е на малко над 600 000км. 100% реални и към момента по двигателя има сменяни сигменти и гумички на клапани, масления обтегач на ангренажния ремък и два пъти водна помпа. Хидравликата на МР-а е ценна, защото е електро-хидравлична и променя "стегнатоста" според скоростта на движение. Ако я няма - е трудно да се сложи в последствие, защото освен рейката има още доста неща - ел. помпа, блок за управление, мощни транзистори (или каквото са там за промяна на оборотите), датчик в таблото за скоростта на движение и да речем цялата инсталация в предния багажник :help: Друг често срещан проблем са накрайниците на кормилната рейка (външните) и тампоните на амортесьорите - предимно предните.
Успех с покупката !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта