
IDEYA ZA DRIFT LAGER NA TOYOTA FAN,S
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
V4era gledah za sefte Gold Drift Bible, deto malko pooklepah ne6tata minalata godina kato mi dadohte linka da q svalq. Ta 4ak v4era gledah nqkude kum 20min. Napravo VELIKO!maggkrabar написа:току що свалих още две серии на Best Motoring - Hot Version Vol 66 и Hot Version Vol 71(след две седмици чакане - нета се ебава) - та ще погледам още от изпълненията на "труднозавиващите" тойотки![]()
на гост райдър му дадох цяла чанта с двд-та и цд-та с филми. набива се на око едно основно нещо - АЕ86 завива превъзходно
без майтап, скоро почвам да свалям няколко серии AE86 Club - цяла поредица само за АЕ86, това ще е яко

Namerih i edin torrent deto nqkoj mi be6e postnal tuk - BEST MOTORing Vol. 42, AE86
Ne moga da razbera, za6to nqkoj put v predavaneto prevejdat na anglijski, a drug put samo na qponski?!?!?!?



Ne6to po4vam da se zaribqvam po BestMotoring!


Imam edin ?:
Purvoto drift upr. v Drift Bible s e-brake, ako sum s FWD pak li trqbva da natiskam suedinitelq po vremeto, kogato durpam ru4nata???
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
не, даже стъпваш на газта
ръчната не хваща водещите колела на FF автомобил
ръчната се дърпа с натиснат съединител само на задно или 4х4. а по-новите 4х4 автоматично освобождават междинният диф при дърпане на ръчната и не се налага натискане на съединителя. но при по-старите трябва - примерно при имреса врх 96г няма електронен контрол на междинния виско-диф и като опънеш ръчната без натиснат съединител е лошо
BM си e японското
BMI - Best Motoring International е международното и е на английски. то е много по-малко серии от ВМ и не е толкова интересно

ръчната се дърпа с натиснат съединител само на задно или 4х4. а по-новите 4х4 автоматично освобождават междинният диф при дърпане на ръчната и не се налага натискане на съединителя. но при по-старите трябва - примерно при имреса врх 96г няма електронен контрол на междинния виско-диф и като опънеш ръчната без натиснат съединител е лошо
BM си e японското
BMI - Best Motoring International е международното и е на английски. то е много по-малко серии от ВМ и не е толкова интересно
status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Iasno, mersi mnogo!
A v4era otstranih vibraciite ot volana, deto trepere6e! Okaza se, 4e pri edin ot opitite mi za drift, kogato se sprqh v trotoara, sum izkrivil djantata, sega q premestih otzad, no 6te trqbva da potursq druga.
A v4era otstranih vibraciite ot volana, deto trepere6e! Okaza se, 4e pri edin ot opitite mi za drift, kogato se sprqh v trotoara, sum izkrivil djantata, sega q premestih otzad, no 6te trqbva da potursq druga.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Айде и аз да си напиша мнението.
Имам лични наблюдения върху една асоциация, макар и свързана с друг спорт. Бяха нужни 8 години и невероятно много време и труд от страна на хората, които са я създали, за да се създаде като име. За мен лично това е гонене на вятъра и в голяма степен ненужно. Въпреки това, ако някой е готов да тръгне по този път му пожелавам успех.
Аз като цяло мразя организираните прояви. Тук не визирам да се съберем и да направим нещо хубаво, а по-скоро легалната страна на въпроса. На много от вас предполагам това убягва, но има едно неизбежно ходене по адвокати и подобни разправии. После има задължително счетоводство. После друго... Абе камара задачи, за които никой не се сеща предварително, но това съм го видял на живо и знам какво говоря.
От друга страна много ми допада идеята да си помагаме - дори и неорганизирано... и с удоволствие бих помогнал с каквото мога на хора като Ghost Rider-a, а и на други фенове, които искат да правят нещо по-сериозно.
Хау
Имам лични наблюдения върху една асоциация, макар и свързана с друг спорт. Бяха нужни 8 години и невероятно много време и труд от страна на хората, които са я създали, за да се създаде като име. За мен лично това е гонене на вятъра и в голяма степен ненужно. Въпреки това, ако някой е готов да тръгне по този път му пожелавам успех.
Аз като цяло мразя организираните прояви. Тук не визирам да се съберем и да направим нещо хубаво, а по-скоро легалната страна на въпроса. На много от вас предполагам това убягва, но има едно неизбежно ходене по адвокати и подобни разправии. После има задължително счетоводство. После друго... Абе камара задачи, за които никой не се сеща предварително, но това съм го видял на живо и знам какво говоря.
От друга страна много ми допада идеята да си помагаме - дори и неорганизирано... и с удоволствие бих помогнал с каквото мога на хора като Ghost Rider-a, а и на други фенове, които искат да правят нещо по-сериозно.
Хау

Zapoznat sum vuv podrobnosty sus tumnata strana na vuprosa i znam cacva otgovornost e nujna za vsichco tova!Ideyata mi e da suzdadem myasto za sbircy i rabota po colyte da imame vuzmojnost da se sreshtame,mislim i rabotim zaedno!Cacvo shte e po-natatuk - budeshteto shte pocaje!Mislya che e vuzmojno da napravim tova za vsichcy nas trugvaicy ot malcoto sus coeto moje da uchastva vsecy jelaesht!bad_dog написа:Айде и аз да си напиша мнението.
Имам лични наблюдения върху една асоциация, макар и свързана с друг спорт. Бяха нужни 8 години и невероятно много време и труд от страна на хората, които са я създали, за да се създаде като име. За мен лично това е гонене на вятъра и в голяма степен ненужно. Въпреки това, ако някой е готов да тръгне по този път му пожелавам успех.
Аз като цяло мразя организираните прояви. Тук не визирам да се съберем и да направим нещо хубаво, а по-скоро легалната страна на въпроса. На много от вас предполагам това убягва, но има едно неизбежно ходене по адвокати и подобни разправии. После има задължително счетоводство. После друго... Абе камара задачи, за които никой не се сеща предварително, но това съм го видял на живо и знам какво говоря.
От друга страна много ми допада идеята да си помагаме - дори и неорганизирано... и с удоволствие бих помогнал с каквото мога на хора като Ghost Rider-a, а и на други фенове, които искат да правят нещо по-сериозно.
Хау
I postepenno napred!
Nyama nishto lesno,no nyama i nevuzmojni neshta naly?
TOYOTA COROLLA KE 70 CUSTOM
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Zdraveite i ot men.Otskoro sam sobstvenik na avomobil ot markata Toyota no po princip vinagi sam bil privarjenik na japonskite avtomobili i moga da tvardja 4e tova sa mai dobrite avtomobili,ta vav vrazka sas tova ne moga da razbera kak ne sam nameril foruma po rano.Stana mi interesna tazi tema za sbirkite poneje sam xodil na takiva neoficialni sbirki na drugi marki no 6te e o6te po dobre ako ima takava i na sobstvenicite na TOYOTA ta se 4udja 6te moje li da se izmisli ne6to nakraja v ob6ti linii,poneje imam jelanieto da se zapoznaja i s drugi po4itateli na tazi marka.Nadjavam se skoro da ima njakakav rezultat. 

- Прикачени файлове
-
- lepenka.JPG (58.47 KiB) Преглеждано 2758 пъти
TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта