Avensis D-4D 150 hp (2006 г) Проблем запалване топла (НОВ !)

Panikovsky
Мнения: 5
Регистриран на: 03 Дек 2009 13:11

Avensis D-4D 150 hp (2006 г) Проблем запалване топла (НОВ !)

Мнение от Panikovsky » 03 Дек 2009 13:21

Здравейте, момчета! Страхотен форум сте заформили тук. За съжаление не съм влизал, защото авенсиса не чупи. :-) Сега се появи леко проблемче и аз цъфнах тук. :-) Та, проблемчето е: когато колата е топла и я изгася, ако се опитам да я запаля до 5-10 мин тя пали нормално, но веднага след това изгасва. Налага се да задържа обороти с педала, да я преместя 15 см назад и после напред пак толкова и едва тогава започва да държи сама обороти. Интересно е, че проблемът не винаги се проявява. Преди 2-3 седмици се появи за около 2-3 дена. След това изчезна за около седмица. След това пак се появи. Пак изчезна и така. С колата минавам средно по 1000 км на седмица и лесно се тества за наличието на проблема. Е, надявам се, че добре обясних. Така че - помагайте? ... :-)
Последно промяна от Panikovsky на 03 Дек 2009 16:44, променено общо 1 път.

Аватар
TATI
Мнения: 3030
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 03 Дек 2009 13:53

Претриса ли и пуши ли отзад, като я държиш да не загасне? Скоро горивен филтър сменял ли си? Огледай маркучите около филтъра, да не ти засмуква въздух, както и да няма влажно по тях. Обикновено ако не е херметична системата, там се появява омазняване. Другото, което можеш да пробваш е, след като я изгасиш и изчакаш 5-10 мин, вдигни капака и напомпи с помпичката за подкачване на горивото, която е над филтъра. Ако е засмукала въздух ще го разбереш по напрежението, което ще ти окаже помпичката на пръста. Ако е пълен филтъра се помпи осезаемо по-трудно, отколкото ако няма нафта в него и се чува нафтата като влиза във филтъра.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Panikovsky
Мнения: 5
Регистриран на: 03 Дек 2009 13:11

Мнение от Panikovsky » 03 Дек 2009 14:03

Не. Нито претриса, нито пуши. Просто като пусна педала и изгасва. Започва да държи обороти сама само след разместване на колата или след по-продължително задържане на оборотите с педала

Panikovsky
Мнения: 5
Регистриран на: 03 Дек 2009 13:11

Мнение от Panikovsky » 03 Дек 2009 14:19

Момчетата от един фирмен сервиз се съмняват в дюзите. Може ли да е от тях?

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 03 Дек 2009 15:00

Panikovsky написа:Момчетата от един фирмен сервиз се съмняват в дюзите. Може ли да е от тях?
Точно от тях е най вероятната причина...
Ето- прочети тази тема, решението на проблема е на 3-та страница...
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11390
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Panikovsky
Мнения: 5
Регистриран на: 03 Дек 2009 13:11

Мнение от Panikovsky » 03 Дек 2009 15:29

Четох. Доста почетох из форума преди да пусна темата. Проблема, който е описан в дадения линк е, че когато колата е топла и след като престои 15-20 минути, пали след яко въртене.

Моя проблем е малко по-различен - когато е топла и я изгася и веднага се опитам да я запаля, пали от раз без никакъв проблем, но веднага след това загасва (не държи 800-те оборота сама). Ако престои 15-20 минути вече няма никакъв проблем, пали и не гасне.

Panikovsky
Мнения: 5
Регистриран на: 03 Дек 2009 13:11

Мнение от Panikovsky » 03 Дек 2009 15:45

В допълнение - преди половин година правих тест на дюзите във фирмен сервиз на Тойота и теста показа, че са перфектни. Нещо повече, човека каза, че не е виждал такива перфектни дюзи на кола на 150 000 км.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта