Aхам, и тва с хубавото масло са митове и легенди. Нека некой е срал 5 години и не е развъртал над 4000 оборота, много важно, че го карам с кастроли само. Вътре в двигателя са сталактити и сталагмити.
Химия си иска яка, ама ква.
Идеята с химията е проста. Живеем кратко, тия коли ги сменяме, така че нема кво да ги овековечаваме. Ако знам, че с неква химия ще го почистя, ама ще му съкратя живота с 50 000 километра с кеф ще го изтретирам. Отваряне на двигател и Германия или в БГ е над 300 лева, един двигател на моргата е рядко над 300 лева. В тоя смисъл химията и икономически и логически си има проложение.
промивка на двигател
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Абе то на приуса на баща ми на 50 000 му направихме една промивка и изтече черничко пък за двигатели на 150-200 000 и отгоре не ми се мисли.
Промивката я правим с нафта и масло да поработи малко така и после се точат гадостите.

'85 Toyota Corolla/AE80; 1.3 2A/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
'07 Toyota Prius
'03 Toyota Corolla/Е12; 3ZZ-FE/
Вие май наистина си вярвате!?
Това ,че сте карали коли,кажете ми колко двигатела сте разглобили или сте им направили някаква профилактика без разглобка.
Американците ,когато са го мислили и измислили сте си близали локума ,като сте гледали колите,не ми ги разправяйте тези с газ,нафта.......простотии.
Или ще се прави правилна профилактика в експлоатация или нищо не се прави-остава за сметка на ладите!
Това ,че сте карали коли,кажете ми колко двигатела сте разглобили или сте им направили някаква профилактика без разглобка.
Американците ,когато са го мислили и измислили сте си близали локума ,като сте гледали колите,не ми ги разправяйте тези с газ,нафта.......простотии.
Или ще се прави правилна профилактика в експлоатация или нищо не се прави-остава за сметка на ладите!
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Здр.,
тази тема доста съм я дискутирал с един приятел на баща ми който цял живот е бил автомонтьор и то от старата школа. По негово твърдо убеждение двигател се промива най-добре с промивно масло. Точните му думи бяха нещо от сорта : - ти искаш с лайна, лайна да миеш няма как да стане. Преди години докато е работил в сервиза каза че след промиване с такова масло двигателя буквално светвал от вътре и то при разглобяване не само на капака на клапаните ами и на картер, маслена помпа и т.н. Лично казва съм виждал с очите си ефекта след такава промивка. За съжаление в момента в БГ аз друго масло за промиване освен на Приста ОЛЕЛЕ не можах да намеря. Миналия месец си купих една туба тук в Русе от официалният им дистрибутор за града 4л - 17 лв. Старото масло се източва и се налива от промивното до долната граница на щеката - при мен е около 2,5 л. След това двигателя работи 15 мин. на празен ход, източваш и сипваш новото. Така е по инструкция. Смятам дори да жертвам един нов маслен филтър в пове4е при смяната ( 8 лв). Все още маслото ми е на 6 000 от последната смяна и мисля да врътна още някои и друг километър преди да пристъпя към смяната. По въпроса за присадките има такива които се сипват в старото масло и колата работи 15 мин. на място на празен ход, а има и такива които се сипват и караш 250 -300 км. без да даваш много газ и тогава точиш и сменяш - напр. ЛикиМоли. Но лично аз като че ли съм по склонен да се доверя на промивното масло. Плаши ме единствено марката ма к'во да се прави като по магазините не се продава нещо по свястно.
тази тема доста съм я дискутирал с един приятел на баща ми който цял живот е бил автомонтьор и то от старата школа. По негово твърдо убеждение двигател се промива най-добре с промивно масло. Точните му думи бяха нещо от сорта : - ти искаш с лайна, лайна да миеш няма как да стане. Преди години докато е работил в сервиза каза че след промиване с такова масло двигателя буквално светвал от вътре и то при разглобяване не само на капака на клапаните ами и на картер, маслена помпа и т.н. Лично казва съм виждал с очите си ефекта след такава промивка. За съжаление в момента в БГ аз друго масло за промиване освен на Приста ОЛЕЛЕ не можах да намеря. Миналия месец си купих една туба тук в Русе от официалният им дистрибутор за града 4л - 17 лв. Старото масло се източва и се налива от промивното до долната граница на щеката - при мен е около 2,5 л. След това двигателя работи 15 мин. на празен ход, източваш и сипваш новото. Така е по инструкция. Смятам дори да жертвам един нов маслен филтър в пове4е при смяната ( 8 лв). Все още маслото ми е на 6 000 от последната смяна и мисля да врътна още някои и друг километър преди да пристъпя към смяната. По въпроса за присадките има такива които се сипват в старото масло и колата работи 15 мин. на място на празен ход, а има и такива които се сипват и караш 250 -300 км. без да даваш много газ и тогава точиш и сменяш - напр. ЛикиМоли. Но лично аз като че ли съм по склонен да се доверя на промивното масло. Плаши ме единствено марката ма к'во да се прави като по магазините не се продава нещо по свястно.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
И в други форуми на БМВ примерно съм чел че промиват с Приста промивно и остават доволни от резултата, вярно че е приста е на Мобил или Мотул примерно, но все си мисля че е по-добре с него отколкото с неква добавка от 50гр., ако взимам добавка си мисля че трябва някой приятел да ми я донесе от чужбина, поне знам че ще е истинска, а тия добавки тук...........
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта