някой има ли валериан
Виж индиянецо добре си се ориентирал като гледам аватара ти ,но сега не е 89-а година и няма нужда от пропаганда,а лошото е ,че имам горчив опит с колите произвеждани на запад от червените планини,така ,че не отваряй тема.Самият факт, че ми доливаха масло на всяка бензиностанция(през 500-600км)на 2.и нещо литров двигател без да е ванкелов, а и това ,че всички коли порядъчно си попушваха по магистралата наклони сериозно везните.Не съм ходил на гости на батко ти Арни, иначе сигурно с моя авалон щяха да ме арестуват и да ме пратят да му мия екологичните хамъри.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, не знам кой какво се е объркал, но твърдо се бъркаш с дадения пример.MX5 написа:Объркал си се нещо много. Пример - твойта Мазда 6. Тая дето се сглобява и продава тука няма никаква разлика с твойта. Нито в буталата, нито в това на колко се сменя маслото.....
Точно пък при Мазда6 разликата е много очебийна.
Като почнеш от чисто физическите размери (включително и междуосието) - US модела е с коренно различни дименсии (всички базови размери, не само пластмаси). Частите не са взаимозаменяеми.
От двигателите само 2.5 като-че ли са еднакви (или почти еднакви). 1.8, 2.0 и дизелите ги няма в US, 3.7 го няма тук..
Друга прилика май няма...
Та не знам къде е приликата


А за смяната на маслото - имам предвид препоръчаното от производителя, а не желанието на клиентите.
От гледна точка на клиентите - всеки да си прави каквото иска.
Като искам ще си го сменям на 5х.км, а ако реша - мога и да не го сменям въобще - колата си е моя, ще си правя с нея каквото искам.

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Имах предвид двигателите - всичките са си дизайн на японците, и тва че е за тукашния пазар не го прави някакъв сглобяван по друг начин.
Е, в размерите на колата са и дали по някой и друг инч тук и там - тука хората обичат да им е широко ...
laugh.gif
2.5 двигателя си е почти същия, освен софтуера щото бат Арни се праи на еколог
Е, в размерите на колата са и дали по някой и друг инч тук и там - тука хората обичат да им е широко ...

2.5 двигателя си е почти същия, освен софтуера щото бат Арни се праи на еколог

slowtraveler написа:Колега, не знам кой какво се е объркал, но твърдо се бъркаш с дадения пример.MX5 написа:Объркал си се нещо много. Пример - твойта Мазда 6. Тая дето се сглобява и продава тука няма никаква разлика с твойта. Нито в буталата, нито в това на колко се сменя маслото.....
Точно пък при Мазда6 разликата е много очебийна.
Като почнеш от чисто физическите размери (включително и междуосието) - US модела е с коренно различни дименсии (всички базови размери, не само пластмаси). Частите не са взаимозаменяеми.
От двигателите само 2.5 като-че ли са еднакви (или почти еднакви).
Друга прилика май няма...
Та не знам къде е приликата![]()
![]()
А за смяната на маслото - имам предвид препоръчаното от производителя, а не желанието на клиентите.
От гледна точка на клиентите - всеки да си прави каквото иска.
Като искам ще си го сменям на 5х.км, а ако реша - мога и да не го сменям въобще - колата си е моя, ще си правя с нея каквото искам.
не знам на колко мили сменят, ама знаеш ли на колко мили си хвърлят двигателите в Japan? whistle.gifslowtraveler написа: Е - ще сменяш маслото през 3-5х.мили, а не като японците на по 10-20х.мили
а също и софтуер на САЩ и Japan версиите е доста различен, но това е изцяло заради еко изискванията. Еуро изискванията са също различни от на САЩ, или поне бензина е доста разичен, от там идват главните разлики в двигателите.
това че тук двигателите идват обикновенно в малко по различни размери не е щот някои не знае как да зглобява, ами щот бензина беше безбожно евтин(дори и сега е повече от 2 пъти по евтин от Европа), а и няма такси базирани на обем или мошност на двигател. та за кво да ги правят по-малки?
->
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Хи хи - това обяснение ми хареса - от няма-къде слагат големи двигатели biggrin.gifALTEZZA написа:....това че тук двигателите идват обикновенно в малко по различни размери не е щот някои не знае как да зглобява, ами щот бензина беше безбожно евтин(дори и сега е повече от 2 пъти по евтин от Европа), а и няма такси базирани на обем или мошност на двигател. та за кво да ги правят по-малки?
Но пък това изказване влиза в конфликт с 'изключително високите еко изисквания в USA (айде да не са всичките щати, а само Калифорния)...
Щото многото изгорен бензин означава много отделени вредни газове...
За километража на двигател в Япония и САЩ - не знам, но едва ли се различава драстично...
Защото САЩ са потребителска държава - подтиква се потреблението и затова би трябвало и автомобилите да се сменят достатъчно често...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Абе те еколозите тука, ако могат ше ги забранят големите двигатели, но това трудно ще стане изведнъж, 'щото населението ще направи революция и ония ще трябва да се научат да да бягат много бързо. Та поне с екологиите гледат да намалят каквото могат.slowtraveler написа:Хи хи - това обяснение ми хареса - от няма-къде слагат големи двигатели biggrin.gif
Но пък това изказване влиза в конфликт с 'изключително високите еко изисквания в USA (айде да не са всичките щати, а само Калифорния)...
проблема е че всичките еко тарикатски изисквания дет ги вкарват са за кола, но не важат за джипки и камионетки, което за мен е супер тъпо, 50% от возилата тук не ги хващат нормите...MX5 написа:Абе те еколозите тука, ако могат ше ги забранят големите двигатели, но това трудно ще стане изведнъж, 'щото населението ще направи революция и ония ще трябва да се научат да да бягат много бързо. Та поне с екологиите гледат да намалят каквото могат.
плюс това режима на работа на двигателите тук трябва да са съобразени с буклуците дет еколозите са напъхали в бензина и маслата...
иначе не е кат да не се предвиждат орязвания, до коя година плануваха средния разход на произведените коли от дадена компания да са над 30мпг...
->
http://japaneseengines.wordpress.com/20 ... w-mileage/slowtraveler написа:За километража на двигател в Япония и САЩ - не знам, но едва ли се различава драстично...
->
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
ALTEZZA, благодаря за линка - доста информативен е
Ще си позволя свободно цитиране от темата:
От темата се вижда, че в Японияня ниския пробег не е заради по-малка издържливост на автомобила, а е главно заради финансови причини:
1. Японците ползват предимно обществен транспорт
2. Струва скъпо да експлоатираш автомобил.
3. Техническия преглед е сериозен (включително проверка на интериор, екстериор, скоростомер, газове, светлини, изпускателна система и т.н.).
А извън 'тунерите' никой не се занимава да ремонтира автомобил, защото цената на труда на механиците е много висока. Предпочитат при някакъв проблем или при непреминаване на прегледа да рециклират автомобила или да го продадат зад граница. Затова хората гледат навреме да се оттърват от трошките...
Имам познати, които си докараха 'трошки' от япония, и след това си ги въртяха по над 10г без никаква поддръжка по двигателя, затова си мисля, че наистина проблема им не е в по-ниската издържливост, а е просто финансов и на възможности - да си купи нов автомобил когато му потрябва...

Ще си позволя свободно цитиране от темата:
От темата се вижда, че в Японияня ниския пробег не е заради по-малка издържливост на автомобила, а е главно заради финансови причини:
1. Японците ползват предимно обществен транспорт
2. Струва скъпо да експлоатираш автомобил.
3. Техническия преглед е сериозен (включително проверка на интериор, екстериор, скоростомер, газове, светлини, изпускателна система и т.н.).
А извън 'тунерите' никой не се занимава да ремонтира автомобил, защото цената на труда на механиците е много висока. Предпочитат при някакъв проблем или при непреминаване на прегледа да рециклират автомобила или да го продадат зад граница. Затова хората гледат навреме да се оттърват от трошките...
Имам познати, които си докараха 'трошки' от япония, и след това си ги въртяха по над 10г без никаква поддръжка по двигателя, затова си мисля, че наистина проблема им не е в по-ниската издържливост, а е просто финансов и на възможности - да си купи нов автомобил когато му потрябва...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
mi toi i Lorda taka, poracha 2 dvigatelia ot Japan, i poznai edinia vatre na kakvo prilichashe? "sludge" znaesh li kakvo e? predpolagam ne e ot mnogo chestata smiana na maslo...slowtraveler написа:Имам познати, които си докараха 'трошки' от япония, и след това си ги въртяха по над 10г без никаква поддръжка по двигателя...

->
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Туй не е sludge, ами направо се е карамелизирало маслото biggrin.gif
Сигурно някой ricer ( и в двата смисъла) се е пробвал колко може да издържи без поддръжка...
Точно така бяха едни полицейски Астри, щото явно полицайчетата са крали маслото при смяната, а са го карали само на старото масълце...
Само дето в картера беше станала една грес и се опитваха да ги минат по гаранция (аз бях страничен наблюдател - не знам как е приключила историята).
Сигурно някой ricer ( и в двата смисъла) се е пробвал колко може да издържи без поддръжка...
Точно така бяха едни полицейски Астри, щото явно полицайчетата са крали маслото при смяната, а са го карали само на старото масълце...
Само дето в картера беше станала една грес и се опитваха да ги минат по гаранция (аз бях страничен наблюдател - не знам как е приключила историята).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
И аз си мислех да мина 3,5 год без масло ( до сега 2,5г), ама с тая картинка ме разбихтеALTEZZA написа:slowtraveler написа:.....ги въртяха по над 10г без никаква поддръжка по двигателя...

Вярно казват, че понякога колкото по-малко знаеш, толкова по-добре.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта